• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #125 - Sphere

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hoezo weet jij dat de engel burger wordt, na de welping? Ja, maak engels nog meer OP, GG CLAYA.
Dat is het niet, maar er kan maar 1 engel gewelpt worden, daarna zijn ze burger.
JONGENS, moonmonkeyRABBID IS WOLF. Hij probeert gewoon letterlijk alle engels, die na dag 1 burger worden EN DUS GOEDJE, eruit te krijgen.
 

DeletedUser

Gast
Imra

@ Moon, er zit meer dan een engel in he
@ Marco, die engelen worden dag 2 burger en kunnen niet gewelpt worden. Iig, jij snapt toch ook wel dat Robin dit als wolf niet zou doen.
 

DeletedUser

Gast
Nah Alice is lievv

Marco lijkt me geen engel (dit potje dan, gewoonlijk is hij dat natuurlijk wel)
 

Araluen

Manticore
Ik denk dat het het beste is om nu niet zo maar mensen te gaan lynchen. Er is zo veel raar gedrag dat er volgens mij echt veel engelen in zitten. We kunnen beter iemand lynchen die niet heel vreemd heeft gereageerd tot nu toe en die niet heel nuttig is als wolvenjager later in het spel. Verder weet ik het ook niet meer.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het het beste is om nu niet zo maar mensen te gaan lynchen. Er is zo veel raar gedrag dat er volgens mij echt veel engelen in zitten. We kunnen beter iemand lynchen die niet heel vreemd heeft gereageerd tot nu toe en die niet heel nuttig is als wolvenjager later in het spel. Verder weet ik het ook niet meer.

Wie stel je voor?
 

DeletedUser

Gast
Wil je graag dat er mensen gewelpt gaan we worden Aran? Als je weet dat Kyra iets anders claimt, zeg dan dat ze iets anders claimt, niet wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan