• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #125 - Sphere

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Bedankt iedereen:)

En feli Robin
Als engel spelen is best lastig, vooral als de rest ook engel is:p.
 

DeletedUser

Gast
Eerst, feli rabbid en waarom zegt iedereen feli potg? Wat mis ik?
Ik vond het geniaal om te trollen en kyra haar reactie te zien xD
Nice one Claya, hier heb je loofpost nr 1 :p
En als imra op die manier had gewonnen was het ook zo geniaal geweest lol 3 stemmen x)
 

DeletedUser

Gast
Mijn plan was nog wel om niet raar te gaan doen en gewoon te winnen als burger en goedje rofl.
Was ik de enige? x)
Ik heb met wat rare acties in de avond het nog geprobeerd, maar ik kan niet zo groed verdacht zijn terwijl ik t doorheb x)
Gefeliciteerd Potg ( hijs voor mij echte winnaar, en de rest was te dom om in te zien dat nomatter of iedereen nou engel was, je niet op rabbid gaat stemmen met izjn allen, hij was echt superobvious engel lol.
 

DeletedUser

Gast
Mijn plan was nog wel om niet raar te gaan doen en gewoon te winnen als burger en goedje rofl.
Was ik de enige? x)
Ik heb met wat rare acties in de avond het nog geprobeerd, maar ik kan niet zo groed verdacht zijn terwijl ik t doorheb x)
Gefeliciteerd Potg ( hijs voor mij echte winnaar, en de rest was te dom om in te zien dat nomatter of iedereen nou engel was, je niet op rabbid gaat stemmen met izjn allen, hij was echt superobvious engel lol.

Voordat ik doorhad dat er veel engels inzaten was ik dat ook van plan. Maar toen vertelde rabbid me zijn plan omdat hij wist dat ik het hem zou gunnen te winnen en begon ik gewoon wat te trollen om uiteindelijk mijn stem op rabbid te plaatsen.
Ik was ergens de eerste dag ook al van plan zwarte dood te roepen, gewoon omdat Claya op de meeting zei dat ze dat graag zou doen.

Na die actie van rabbid dat hij zei dat een paar mensen engel hadden geclaimd en dat welpjes zich mochten melden verbaasde me het dat er nog mensen op hem stemden. Vanaf dan was het echt super obvious xD
 

DeletedUser16774

Gast
Wat is er leuk aan een potje waarin iedereen gelyncht wilt worden?
Verder alice rot op met je haatpost want dat is het niet!

Serieus ga ergens anders mensen hun mening de kop indrukken ipv van die van mij. Die van jezelf bijvoorbeeld bedankt
Nou, dat is de swag die ik heel graag wil!
 

Araluen

Manticore
Mijn plan was nog wel om niet raar te gaan doen en gewoon te winnen als burger en goedje rofl.
Was ik de enige? x)
Ik heb met wat rare acties in de avond het nog geprobeerd, maar ik kan niet zo groed verdacht zijn terwijl ik t doorheb x)
Gefeliciteerd Potg ( hijs voor mij echte winnaar, en de rest was te dom om in te zien dat nomatter of iedereen nou engel was, je niet op rabbid gaat stemmen met izjn allen, hij was echt superobvious engel lol.

Ho ho, nu zit je wel heel erg te generaliseren.

Nou, dat is de swag die ik heel graag wil!

Doe normaal
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Na die actie van rabbid dat hij zei dat een paar mensen engel hadden geclaimd en dat welpjes zich mochten melden verbaasde me het dat er nog mensen op hem stemden. Vanaf dan was het echt super obvious xD

Semi eigenlijk. Ik als engel zou eigenlijk nooit zo'n domme actie doen als ik al wat stemmen op me heb staan, echter dacht niemand verder dan zijn neus lang was, magoed. Omgekeerde-omgekeerde psychologie zal te moeilijk zijn i guess
 

DeletedUser23053

Gast
Ja als in, ik claim een van de 2?
En als wolf weet je niet of er alleen engels en 1 wolf in zitten, dus dan kun je niet claimen ;)
Misschien is dit wel gewoon zwarte dood, ook wel wat voor Alice

Ik blijf erbij dat ik de eerste was die over zwarte dood begon D:
POTG is gewoon een dief D:
Toch proficiat POTG, jij zette het vet :O
En gewoon iedereen engel, wat nou als we allemaal geen lynchstem hadden uitgebracht?

Wel goeie activiteit btw.
 

DeletedUser

Gast
Ik blijf erbij dat ik de eerste was die over zwarte dood begon D:
POTG is gewoon een dief D:
Toch proficiat POTG, jij zette het vet :O
En gewoon iedereen engel, wat nou als we allemaal geen lynchstem hadden uitgebracht?

Dan had ik op mezelf gestemd vlak voor de dl zodat ik won :O
 

DeletedUser23053

Gast
Engel: Het enige doel van deze speler is om op dag 1 gelyncht te worden. Als hij hierin slaagt wint hij op zijn eentje het spel. Als hij hier niet in slaagt wordt hij burger. Het is voor de Engel verboden om zichzelf te lynchen. Doet hij dit wel valt hij op het einde van dag 1 dood.

Hierom :p
 

DeletedUser

Gast
Dan hadden de goedjes gewonnen Omdat iedereen burger zou worden a.k.a iedereen zou winnen.
 

DeletedUser

Gast
Waarom hebben we dat niet gedaan dan D:

Maar Marco, dat was wel echt een verspreking :p
Ik weet zelf nog steeds neit waarom het een verspreking was, ik zag t gewoon als een niet precies bij het potje passende opvatting van wat KAN gebeuren. Ik snap nog steeds niet waarom het een verspreking is, ik wist niet dat iedereen engel was even voor de duidelijkheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan