• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Liefdestest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18003

Gast
Rutger x) Bij de meisjes kwam ik bij mezelf uit :x Alhoewel ik het niet helemaal eens ben met de definitie xD
 

Araluen

Manticore
Dus bij mij kun je lekker eten verwachten, ik kan geen leiding geven, ben niet goed in WvW en ook niet machtig, met mij kan je geen serieuze gesprekken voeren, maar ik ben wel serieus van karakter (vooral hiervan zie ik de logica niet in)?

Zou je dat uit kunnen leggen? Eventueel in privé.
Verder zijn die keuzes echt onmogelijk om te maken en vind ik het jammer dat je bij mij alleen voedsel kan verwachten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19654

Gast
Kyra <3

Dat kwam bij die vrouwen en homo test...

En tristan kwam bij de andere test lowl
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dus bij mij kun je lekker eten verwachten, ik kan geen leiding geven, ben niet goed in WvW en ook niet machtig, met mij kan je geen serieuze gesprekken voeren, maar ik ben wel serieus van karakter (vooral hiervan zie ik de logica niet in)?

Zou je dat uit kunnen leggen? Eventueel in privé
Verder zijn die keuzes echt onmogelijk om te maken en vind ik het jammer dat je bij mij alleen voedsel kan verwachten.

Maar je hebt wel lekker eten, dat heb ik niet :O :p.
De rest is ook niet serieus bedoeld hé :p.
 

DeletedUser16774

Gast
Omg, Kyra en Alice zijn dus perfect voor elkaar! :D Net zoals in mijn verhaal! :O
 

DeletedUser

Gast
Ook vreemd dat ik de enigste ben die bij 'houd je van LoL' staat, terwijl ik dat zelden heb gespeeld x)
 

DeletedUser20542

Gast
Ik kom op mijn geliefde OHS uit, hoe had het ook anders gekund? :)
Liev <3

Nu ga ik ns kijken bij wie ik uitkom als ik mn voorkeuren qua partnerkeuze volg.

E:
Meisjes: Ilja of Claya
Jongens: JAP, Sander, Gerben of ikzelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10567

Gast
Ik kwam op het meisje van de grote baas uit..:p Hoopte op Cynthia of Kyr :x
 

DeletedUser

Gast
niemand hier komt op mij uit omdat ik de enige hier ben die van goede muziek houd :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan