• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Liefdestest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16004

Gast
ik kom op
Jouw geliefde is Elienolanaomi (Elisabeth). Ze is 30 jaar oud en de moeder van twee meisjes. Een relatie met haar is misschien wat ouderwets, maar wel eerlijk en rechtvaardig. Ze zal je zeker niet in de steek laten. Ze is echter een zeer jaloers type, daar moet je aan wennen. Je zult ook het initiatief moeten nemen om te helpen zorgen voor de kinderen (die wel je zussen hadden kunnen zijn). Je houdt van daten met oudere vrouwen. Je moet er bij haar wel tegen kunnen dat er wat opvoeding in jullie relatie zit.

Ik denk dat het wel klopt op het daten met oudere vrouwen na:(
 

DeletedUser24422

Gast
Jouw geliefde is Tinkielove (Annette). Ze houdt van paardrijden, dus je kunt af en toe een leuk ritje maken!

Ik hou ook van 'paardrijden' :)

Hoe kan je dit topic serieus nemen btw :p
 

DeletedUser16004

Gast
Jouw geliefde is Tinkielove (Annette). Ze houdt van paardrijden, dus je kunt af en toe een leuk ritje maken!

Ik hou ook van 'paardrijden' :)

Hoe kan je dit topic serieus nemen btw :p
Daarom staat dit topic oook niet in het serieuze gedeelte.
En wat voor ritje wordt hier bedoelt
 

DeletedUser20542

Gast
Liev <3

Nu ga ik ns kijken bij wie ik uitkom als ik mn voorkeuren qua partnerkeuze volg.

E:
Meisjes: Ilja of Claya
Jongens: JAP, Sander, Gerben of ikzelf.
Update:
Vrouw; Ilja
Man; JAP, Gerben, Rutger, Gekkerd <3 of mezelf
 

DeletedUser

Gast
Vrouw: Annette
Man: Ydeger
Mhmm ik kan me nog herinneren dat ik destijds heb gezanikd dat casper zijn test af moest maken, maar ik heb m pas nu bekeken xD
 

DeletedUser9104

Gast
Deze is misschien niet up-to-date, maar ik kwam uit op Nasje en Sanhal. Wat niet heel vreemd is :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan