• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Marathon

DeletedUser

Gast
die nb vindt ik eerlijk gezegdt ook tegen vallen en moraal haat ik maar we zien wel wat het brengt ik start sws
 

DeletedUser12982

Gast
Ik vind de instellingen best tegen vallen inderdaad. Vooral met het timing virus. Lekker deff spelen dan maar :p
 

DeletedUser12506

Gast
Wat een waardeloze instellingen, sloom en moraal actief, maar weer wachten op een een echt leuke wereld.
 

DeletedUser9608

Gast
Nee totaal niet. Maar misschien voor de no-lifers wel, kunnen die ook eindelijk eens een leven zoeken.
 

DeletedUser

Gast
Instellingen zien er niet super uit, maar zeker een poging waard om te starten.
 

DeletedUser

Gast
Snelheid is mij te traag, onder de 3 ga ik niet meer starten.
Moraal ben ik ook niet echt vrienden mee.
Helaas. :(
 

DeletedUser

Gast
Sorry hoor maar welke debiel heeft deze instellingen bedacht? Zou fijn zijn als je luistert naar de wensen van de spelers als je de instellingen nog niet bekend maakt met de aankondiging kroenuh..
 

DeletedUser

Gast
een beetje? haha tis een wereld voor de noobs die geen goud uitgeven
gek dat innogames zo een wereld maakt
misschien hebben ze met lamia gewoon al inkomsten voor 5 werelden :p

Haha, waar baseer je die wijsheid op? Elke wereld heeft een groepje goudspelers, ongeacht de snelheid. Als voorbeeld noem ik Knossos, zelfde snelheden, eenhedensnelheid zelfs 1,5 ipv 2 hier. En genoeg goudspelers te zien daar. Meer dan genoeg zelfs.
 

DeletedUser12506

Gast
Sorry hoor maar welke debiel heeft deze instellingen bedacht? Zou fijn zijn als je luistert naar de wensen van de spelers als je de instellingen nog niet bekend maakt met de aankondiging kroenuh..

sluit ik mij bij aan.
 

DeletedUser

Gast
Sorry hoor maar welke debiel heeft deze instellingen bedacht? Zou fijn zijn als je luistert naar de wensen van de spelers als je de instellingen nog niet bekend maakt met de aankondiging kroenuh..

Kroenuh is community manager, niet wereld maker. Dat doet Innogames zelf, kroenuh is gewoon de contactpersoon.
 

DeletedUser

Gast
Ik geloof niet dat hij 0 invloed heeft... volgens mij zijn er al vaker instellingen aangepast na negatieve reacties
 

DeletedUser

Gast
Dus je bent in jouw ogen een noob als je geen goud uitgeeft aan grepolis? :confused:
Ik denk dat je dan heel veel goede en slechte spelers tegen je zult hebben...


Echt fantastisch dat jij zo goed bent in het spel, maar er zijn ook beginners. ;)
Ik vind het prachtig dat Grepolis iedereen een kans wil geven in het spel!

Even terug naar het topic:
Leuke instellingen, ik denk dat ik stop met Lamia en in Marathon verder ga.
als je stopt met lamia en naar marathon gaat bewijst het nog maar eens wat een noob je bent :D
ik bedoel een wereld voor noobs en voor spelers die geen goud gebruiken
de enige instellingen die voor jou nog ontbreken zijn zeker het niet kunnen veroveren zoals op hyperborea? :p
ik denk dat er juist heeeel erg veel goede spelers vinden dat ik gelijk heb als ik zeg dat het een wereld is voor noobs en spelers die 0 goud gebruiken

Hoezo weet hij dan dat ik laatst om half 4 een kolo legde??:O
ben je al op meerdere werelden tegen gekomen :D
Heerlijk.
Alleen jammer van het anti time :(
antitiming is er al sinds grepolis er is dus ik snap echt niet wat iedereen aan het wenen is over antitiming
je kan er ook best mee timen, het vergt alleen een portie geluk en ervaring kan ook wel helpen
Ach, ik start toch een weekje later zodat ik alles lekker rustig aan kan doen :)
op deze wereld moet je zelfs niet later starten want gaat toch rustige wereld zijn
als ik op een nieuwe wereld zou willen beginnen zou ik eerder geneigd zijn om nu nog op lamia te beginnen dan op marathon te wachten want die instellingen zijn echt vreselijk en denk dat de spelers die het spel een beetje onder de knie hebben het daar wel mee eens zijn
Een goudvrije wereld lijkt me wel wat:D
innogames is een bedrijf dat geld wil verdienen... het is een beetje alsof je bij de bakker dan ook gratis brood zou krijgen...:rolleyes:
ze moeten van ergens geld halen
 

DeletedUser9608

Gast
antitiming is er al sinds grepolis er is dus ik snap echt niet wat iedereen aan het wenen is over antitiming
je kan er ook best mee timen, het vergt alleen een portie geluk en ervaring kan ook wel helpen

op deze wereld moet je zelfs niet later starten want gaat toch rustige wereld zijn
als ik op een nieuwe wereld zou willen beginnen zou ik eerder geneigd zijn om nu nog op lamia te beginnen dan op marathon te wachten want die instellingen zijn echt vreselijk en denk dat de spelers die het spel een beetje onder de knie hebben het daar wel mee eens zijn

Gaat 't mij niet om. Ik wil gewoon lekker rustig aan kunnen doen en dat gaat niet lukken als je in de kern ligt. Ik vind de instellingen van deze wereld prima hoor, lekker ouderwets traag met hoog alliantielimiet.
 

DeletedUser19654

Gast
Wereldsnelheid gok ik op 2 of 2.5
Eenheidssnelheid op 3
Handelssnelheid op 3

Enige wat 100% zeker is, is dat dit nieuw overnamesysteem zal zijn haha, kan nie anders!

Verder geen moraal, vroege nachtbonus van 23:00 uur tot 06:00 uur
Alliantieaantal ligt ergens op 100 gok ik...

Eens zien hoe goed ik kan guessen haha
Ik zat er redelijk dichtbij vind ik :p

Denk dat dit wel een wereld voor mij is haha. Ga er iig op starten en kijken waar het me brengt.
 
Bovenaan