• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Marathon

DeletedUser

Gast
Tja.


Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!


Desalniettemin wens ik alle spelers die wel starten veel succes en vooral veel plezier!
 

DeletedUser13914

Gast
lang gewacht op nieuwe wereld maar de instellingen ben ik niet erg enthousiast over
had eigenlijk wel andere verwachtingen daarover.
dus toch nog maar even langer wachten
op een wereld zonder moraal en toch wel iets sneller dan deze.
en NB 6 uur
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser

Gast
Een goudvrije wereld lijkt me wel wat:D

Wees blij dat wij goud spenderen met een klein clubje.
Aangezien wij dat doen, hebben jullie iets om je op af te reageren als het mislukt.
En aangezien wij investeren in Innogames, kun jij deze game gratis spelen en daarom je vrije tijd invullen.
Ook altijd tegen goud gebruikers geweest, tot dat iemand het mij op deze manier uitlegde.
Vanaf toen heb ik het begrepen, zij (ondertussen wij, want ik ben tegenwoordig ook een "goudnoob") zorgen er voor dat de meesten dit spel gewoon lekker gratis kunnen spelen.
Heerlijk die waardering voor ons. :)
 

DeletedUser

Gast
Een goudvrije wereld lijkt me wel wat:D

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Op ELKE wereld wordt er gewoon met héél veel goud gesmeten, ongeacht de instellingen.

Dus een goudvrije wereld is bullshit, alleen als er geen mogelijkheid is tot goud kopen. Maar die mogelijkheid is er wel, en zal er altijd zijn.

Einde verhaal.
 

DeletedUser

Gast
Hij zegt niet dat ie denkt dat het gaat gebeuren, alleen dat het leuk zou zijn,waar ik het mee eens ben :)
 

Gollum Returns

Manticore
Een snelle wereld is eigenlijk veel leuker voor spelers die zonder goud willen spelen.

Met snelheid 4 duurt een gebouw misschien maar 6 uurtjes, en dan 1x verkorten is het 3 uurtjes
Met snelheid 2 duurt het 12 uur, en met 1x verkorten maar 6 uur.

Oftewel, dubbele tijdwinst voor hetzelfde geld.

En elke wereld zijn er genoeg mensen die de eerste maanden flink sponsoren. Helaas zien velen dan hun achterstand groeien en stoppen ze ermee.

Ze verdienen er wel aan, maar echt nieuwe klanten worden niet lekker gemaakt op die manier.
 

DeletedUser21300

Gast
Wees blij dat wij goud spenderen met een klein clubje.
Aangezien wij dat doen, hebben jullie iets om je op af te reageren als het mislukt.
En aangezien wij investeren in Innogames, kun jij deze game gratis spelen en daarom je vrije tijd invullen.
Ook altijd tegen goud gebruikers geweest, tot dat iemand het mij op deze manier uitlegde.
Vanaf toen heb ik het begrepen, zij (ondertussen wij, want ik ben tegenwoordig ook een "goudnoob") zorgen er voor dat de meesten dit spel gewoon lekker gratis kunnen spelen.
Heerlijk die waardering voor ons. :)


Heb ik liever dat het 50 euro ofso kost en dat het dan gewoon om skills en activiteit gaat. Ik vind dat het goud het spel af en toe verpest ( behalve de bestuurders, die vind ik wel prima ). Veel goudgebruikers vinden zichzelf ook veels te goed en hebben veel capsones ( natuurlijk velen ook niet hoor ). Ik heb het gewoon niet met goudspelers. Ik zie goud hetzelfde als doping bij wielrennen. Het is gewoon mijn eigen mening en "haters gonna hate":)

Daarom leek me een wereld zonder goud een leuk idee, omdat het dan gewoon om activiteit en skills gaat en kan je niet in een dag al 4k punten hebben;)
Verder vind ik af en toe wat goud gebruiken geen probleem ( voor bijv. de bestuurders ), maar aan mensen die hun halve salaris eraan gaan uitgeven heb ik een bloedhekel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19428

Gast
Heb ik liever dat het 50 euro ofso kost en dat het dan gewoon om skills en activiteit gaat. Ik vind dat het goud het spel af en toe verpest ( behalve de bestuurders, die vind ik wel prima ). Veel goudgebruikers vinden zichzelf ook veels te goed en hebben veel capsones ( natuurlijk velen ook niet hoor ). Ik heb het gewoon niet met goudspelers. Ik zie goud hetzelfde als doping bij wielrennen. Het is gewoon mijn eigen mening en "haters gonna hate":)

Daarom leek me een wereld zonder goud een leuk idee, omdat het dan gewoon om activiteit en skills gaat en kan je niet in een dag al 4k punten hebben;)
Verder vind ik af en toe wat goud gebruiken geen probleem ( voor bijv. de bestuurders ), maar aan mensen die hun halve salaris eraan gaan uitgeven heb ik een bloedhekel.

Wat denk je wat het in de lucht houden van zo'n server kost en dan de mensen nog eens die dagelijks met het doorontwikkelen bezig zijn van grepo?
Inno-games is een bedrijf en zal toch ergens geld vandaan moeten halen om ook jou dit spel te kunnen laten spelen.

Maar goed ik zal het wel weer mis hebben.
 

DeletedUser

Gast
Wat denk je wat het in de lucht houden van zo'n server kost en dan de mensen nog eens die dagelijks met het doorontwikkelen bezig zijn van grepo?
Inno-games is een bedrijf en zal toch ergens geld vandaan moeten halen om ook jou dit spel te kunnen laten spelen.

Maar goed ik zal het wel weer mis hebben.

Laten we eerlijk zijn, server kosten zijn niet extreem duur tegenover de winst. Het probleem zit hem dus in de ontwikkelaars, wat best raar is aangezien de meeste spelers hier vinden dat Innogames veelsteveel ontwikkelt.
 

DeletedUser9608

Gast
Jup, want met het in de lucht houden van servers en betalen van honderden medewerkers hebben ze echt genoeg aan een aantal mensen die 50 euro wilt betalen. Waarom zouden ze in godsnaam een gratis wereld lanceren terwijl ze weten dat ze daar enorme verliezen op maken?
 

DeletedUser

Gast
Jup, want met het in de lucht houden van servers en betalen van honderden medewerkers hebben ze echt genoeg aan een aantal mensen die 50 euro wilt betalen. Waarom zouden ze in godsnaam een gratis wereld lanceren terwijl ze weten dat ze daar enorme verliezen op maken?

Ze kunnen best besparen op de ontwikkelingskosten, 90% van de ontwikkelingen is crap
 

DeletedUser21300

Gast
Jij bent hier anders de gene die haat, nietwaar?

Ik laat alleen mijn mening horen en blijf bij mijn eigen mening. En volgens mij bij jij degene die haat aangezien je erop reageert xd

Blijkbaar zien andere het anders en dat kan ik alleen maar respecteren en snap heus wel dat een spel onderhouden geld kost. Zoveel reacties op één enkel ( als leuk bedoeld ) idee.... ach;)
 

DeletedUser23053

Gast
Verwachten jullie eigenlijk dat er ook maar één iemand die 200 leden gaat krijgen? :p
 

DeletedUser24305

Gast
dit is een wereld voor mensen die niet zoveel tijd hebben om de hele dag online te kunnen (ik dus)
daarnaast is de wereld wat slomer dus zullen de echte pro's hier ook niet zoveel zin in hebben

awsome world voor mij

maar voor mensen die een leuke nieuwe wereld verwachten met nieuwe systeem, zijn dit echt schijt instellingen
 

DeletedUser

Gast
dit is een wereld voor mensen die niet zoveel tijd hebben om de hele dag online te kunnen (ik dus)
daarnaast is de wereld wat slomer dus zullen de echte pro's hier ook niet zoveel zin in hebben

awsome world voor mij

maar voor mensen die een leuke nieuwe wereld verwachten met nieuwe systeem, zijn dit echt schijt instellingen

Daar ben je mis hoor, op elke wereld (ongeacht de instellingen) ga je de zogenaamde "pro's" hebben.
 
Bovenaan