• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Marathon

DeletedUser20227

Gast
Wauw deze instellingen zijn bijna nog kutter als de vorige. Er zit gelukkig verbetering in
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser

Gast
Dus je bent in jouw ogen een noob als je geen goud uitgeeft aan grepolis? :confused:
Ik denk dat je dan heel veel goede en slechte spelers tegen je zult hebben...


Echt fantastisch dat jij zo goed bent in het spel, maar er zijn ook beginners. ;)
Ik vind het prachtig dat Grepolis iedereen een kans wil geven in het spel!

Even terug naar het topic:
Leuke instellingen, ik denk dat ik stop met Lamia en in Marathon verder ga.

Ik wens je veel succes op marathon en als je op lamia troepen moet dumpen stuur ze maar naar mij :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wauw deze instellingen zijn bijna nog kutter als de vorige. Er zit gelukkig verbetering in
smiley_emoticons_irre.gif

Gaat je pre-made door?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21300

Gast
Als je logisch nadenkt verklein je de mogelijkheden al...

Ach zit er niet zo mee. Hoef het niet percé te weten. Leg trouwens alleen een kolo tijdens de NB als ik er zelf ééntje binnen krijg op een andere wereld;)
 

DeletedUser9608

Gast
Heerlijke instellingen. Had alleen liever het oude systeem gehad en een NB tot 10:00.
 

DeletedUser22575

Gast
tragere instellingen, zeer hoge alliantie limiet! perfecte nb...
Omschrijving: Wereldinstelling: Informatie:
Start Woensdag 21 januari 2015 In de loop van de dag
Wereldsnelheid 2 -
Eenhedensnelheid 2 -
Handelssnelheid 2 -
Beginnersbescherming 6 dagen -
Kolonisatiesysteem Nieuw Opstand
Troepenbouwtijdhalvering Actief -
Anti-timing regel 10 seconden -
Goden Zeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis -
Helden Actief -
Moraal Actief -
Nachtbonus 23:00 - 7:00 -
Alliantielimiet 200 -

Heerlijk.
Alleen jammer van het anti time :(
 

DeletedUser9608

Gast
Ach, ik start toch een weekje later zodat ik alles lekker rustig aan kan doen :)
 

DeletedUser22140

Gast
dag wouter, en ja.. de antitime is ook wel irritant :) je weet nooit waar hij zal uitkomen :O
 

DeletedUser24090

Gast
Anti timing regel vind ik dan nog niet zo erg. Heb vooral een hekel aan moraal. Vind vooral de NB tijden fijn. Had daar op lamia zo'n hekel aan.
 

DeletedUser

Gast
Yep, enigste kleine voordeel van spelen zonder wings is dat communicatie sneller verloopt, maar zelfs dan maakt dat vaak niets uit massa's zullen er altijd zijn.
 

DeletedUser

Gast
antitiming vat tegen
moraal valt tegen
nachtbonus valt tegen

eens zien wat we hier op deze wereld gaan beleven
 
Bovenaan