• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is de Mol? #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Even vraagje aan Marco en Jaspenia, waarom openden jullie koffer 1 niet? Wss had Alice een hoger bod gedaan als we zo'n laag bedrag hadden gepakt ipv twee koffers in de plus.
 

DeletedUser23442

Gast
Even vraagje aan Marco en Jaspenia, waarom openden jullie koffer 1 niet? Wss had Alice een hoger bod gedaan als we zo'n laag bedrag hadden gepakt ipv twee koffers in de plus.

Dat ik kist 14 koos was puur willekeurig. Net als iedereen zijn kist koos. Daar zit niet echt een taktiek achter vgm
Waarom zou ik volgens jou dan beter koffer 1 hebben kunnen openen in plaats van 14?
Had net zo goed kunnen zijn dat daar een positief bedrag in zit toch?
Of snap ik het niet helemaal?
 

DeletedUser19654

Gast
Ik snap al helemaal niet waarom die 800 euro is geaccepteerd. Ik word hier volgens mij totaal niet overlegt.
Ben wel benieuwd wie dit heeft gedaan...

Aangezien ik geen zin heb om op skype te gaan kijken als het daar al staat...
 

DeletedUser

Gast
Ik snap al helemaal niet waarom die 800 euro is geaccepteerd. Ik word hier volgens mij totaal niet overlegt.
Ben wel benieuwd wie dit heeft gedaan...

Aangezien ik geen zin heb om op skype te gaan kijken als het daar al staat...

Ja, het is puur binnen een uur ofzo overlegt in de widmskypechat met ee nzestal mensen ofzo, die hebben gezegd deal op 1 iemand na als het goed is, dus is het toen goedgekeurd. Iets meer samenspel dan een random Deal op skype in de middag vond ik wel normaal tho...
 

DeletedUser

Gast
Even vraagje aan Marco en Jaspenia, waarom openden jullie koffer 1 niet? Wss had Alice een hoger bod gedaan als we zo'n laag bedrag hadden gepakt ipv twee koffers in de plus.

Dit is echt bullshit. Kyra zei nog voor mijn post dat er geen -10000 in zou zitten, dus het gewoon een random kist zou zijn zoals alles. Waarom had ik dan perse voor kist 1 moeten kiezen als daarvoor kyra als zei dat haar vermoeden van -10000 niet klopt? Dit is gewoon vals beschuldigen ...
E: er zat -500 in de kist, een random getal dus, en niet de -10000 zoals gespeculeerd is, dus snap niet waarom jij ineens deze bullshit ophangt aan ons yde.
 

DeletedUser20542

Gast
Dit is echt bullshit. Kyra zei nog voor mijn post dat er geen -10000 in zou zitten, dus het gewoon een random kist zou zijn zoals alles. Waarom had ik dan perse voor kist 1 moeten kiezen als daarvoor kyra als zei dat haar vermoeden van -10000 niet klopt? Dit is gewoon vals beschuldigen ...
E: er zat -500 in de kist, een random getal dus, en niet de -10000 zoals gespeculeerd is, dus snap niet waarom jij ineens deze bullshit ophangt aan ons yde.
Iig weet ik dat Kyra zou kunnen weten hoeveel er in die kist zit. Hoewel ik als ik er nog eens over nadenk ineens Kyra's strategie bedenk, die ik de verder trouwens niet ga uitdiepen, snap waarom ze dat zei. Goed dan. Nou ben ik ineens wel benieuwd waar jij vandaan haalt dat er -500 in kist 1 zat. Ik vraag me af van wie je dat hebt.
 

DeletedUser19654

Gast
Krijgen we vandaag dan nog een test?
Of krijgen we een nieuwe game dingens..
 

DeletedUser21204

Gast
Iig weet ik dat Kyra zou kunnen weten hoeveel er in die kist zit. Hoewel ik als ik er nog eens over nadenk ineens Kyra's strategie bedenk, die ik de verder trouwens niet ga uitdiepen, snap waarom ze dat zei. Goed dan. Nou ben ik ineens wel benieuwd waar jij vandaan haalt dat er -500 in kist 1 zat. Ik vraag me af van wie je dat hebt.

Uhm, ik had geen strategie. Ik snapte helemaal niets van het spel. Dus vind het wel grappig dat jij snapt waarom ik het zei :p
 

DeletedUser

Gast
Krijgen we vandaag dan nog een test?
Of krijgen we een nieuwe game dingens..

Nee, jullie gaan een week moeten wachten op de test, jammer genoeg. Ik wou dat het anders kon, maar ik heb het nu echt te druk met school om me met dit soort zaken bezig te houden.
Het spijt me zeer dat het zo moet lopen.

(voor klachten kan je altijd bij mijn leerkrachten aankloppen of mijn 20 pagina's schrijf-en-onderzoekwerk overnemen).
 

DeletedUser19654

Gast
Nee, jullie gaan een week moeten wachten op de test, jammer genoeg. Ik wou dat het anders kon, maar ik heb het nu echt te druk met school om me met dit soort zaken bezig te houden.
Het spijt me zeer dat het zo moet lopen.

(voor klachten kan je altijd bij mijn leerkrachten aankloppen of mijn 20 pagina's schrijf-en-onderzoekwerk overnemen).
Het kan erger hoor... ik heb er 73 :D
 

DeletedUser

Gast
Iig weet ik dat Kyra zou kunnen weten hoeveel er in die kist zit. Hoewel ik als ik er nog eens over nadenk ineens Kyra's strategie bedenk, die ik de verder trouwens niet ga uitdiepen, snap waarom ze dat zei. Goed dan. Nou ben ik ineens wel benieuwd waar jij vandaan haalt dat er -500 in kist 1 zat. Ik vraag me af van wie je dat hebt.
Alice heeft na de uitslag op skype in de chat geverifierd met een screenshot dat het bedrag dat ik de gekozen koffer zat ook echt in de koffer zat, daar was ook te zien dat in 1 -500 zat. Als je terugscrollt naar haar linkje kan je t nog vinden.
 

DeletedUser

Gast
Niet verkeerd bedoeld ofzo, maar ik heb het idee dat dit niet meer tot leven gaat komen :(

Nee, jullie gaan een week moeten wachten op de test, jammer genoeg.

En ondertussen zijn we ruim een week verder jammer genoeg. Als je nog steeds zo veel tijd nodig hebt voor school, geen enkel probleem, maar het zou wel prettig zijn om even een update te krijgen hoe het er voor staat op het moment.
 

DeletedUser

Gast
Het wordt wel afgemaakt :x
Doordat er nu eigenlijk te veel tijd tussen de vorige opdracht en deze test is heb ik een nieuwe opdracht voor jullie klaar, dat ik op het topic zal gooien van zodra ik kan.

En ondertussen zijn we ruim een week verder jammer genoeg. Als je nog steeds zo veel tijd nodig hebt voor school, geen enkel probleem, maar het zou wel prettig zijn om even een update te krijgen hoe het er voor staat op het moment.
2 dagen later dan ik voorspeld had, as a matter of a fact.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan