• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is de Mol? #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
rabbid en sanhal dan dus:p. Alice, ik kan wel op het forum maar nog niet op skype, pm me dus als je iets nosig hebt/voor de opdracht
 

DeletedUser

Gast
Opdracht 5

Zoals jullie misschien wel zagen aankomen moeten jullie raden wat jullie partner heeft gekozen bij de dilemma's in het inschrijfformulier. Hieronder zet ik nog eens de dilemma's ter opfrissing.

41. Stad of Dorp
42. Nemesis of Held
43. Cola of Water
44. Kerst of Sinterklaas
45. Londen of Parijs
46. McDonald's of Burger King
47. Adam of Eva
48. Star Wars of Lord of the Rings
49. Game of spel
50. Schaakmat of remise
51. Wasbeer of rode panda
52. Lang of kort
53. Pyrrusoverwinning of geuzentitel
54. België of Nederland
55. Opvallende mol of onopvallende mol

Per 5 juiste dilemma's komt er 100 euro in de pot, en krijg je 1 joker. Afspreken met anderen of je partner is uiteraard verboden. Het koppel die de dilemma's van zijn partner het beste weet te raden krijgt een 2de "quiz" over zijn/haar partner, waarmee er een vrijstelling voor de volgende test te verdienen valt.

Deadline: Donderdag 8/1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Ik wil best raden, maar moet het in het topic, of per pm naar jou of...?

E. ninja door fireas met zelfde vraag
 

DeletedUser21204

Gast
Even voor iedereen dan maar, aangezien Alice het kennelijk niet wilt posten: Het moet in PM.
 

DeletedUser20418

Gast
Dat wordt 300 euro in de pot ivm een goed gesprek met m'n partner onlangs :D
 

DeletedUser20418

Gast
Shit, ben het helemaal vergeten ivm veel te veel huiswerk :( Dat is zonde van de jokers
 

DeletedUser

Gast
Opdracht 5 - Uitslag​

Hieronder staat hoeveel antwoorden elk team juist heeft beantwoord.

Kyra 15
Pacmega 11

Fireas 12
Imrahil 11

Sanhal 9
Rabbid 10

Rutger 11
Frank 7

Aeneas 6
Jaspenia 9

Moon 12
Marco 10

Ydeger 15
Ben 11

Het team van Kyra & Pacmega en het team van Yde & Ben hebben dus beiden even goed gepresteerd. Zij zullen in een geheime opdracht strijden om de 2 vrijstellingen. Hun speciale opdracht zal ik morgen bij hun in privé aankondigen bij het neerzetten van de volgende algemene opdracht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan