• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Instant buy

DeletedUser

Gast
Tja, ik ben wel een goud speler maar ook van mening dat het(te) grote verschillen geeft. Ranglijsten stellen hierdoor niks meer voor daar het feitelijk te koop is. Volgens mij kan een contributie wereld een oplossing zijn. vast maandbedrag, dan is het weer een spel waar strategie en inzicht de ranglijsten gaan bepalen. Volgens mij veel leuker. Dat innogames geld verdient is prima natuurlijk. Maar als ze het op deze manier gaan doorzetten voorzie ik eerder dat mensen gaan afhaken. Wat voor eer is er te behalen als de uitslag te koop is.
 

Gollum Returns

Manticore
tuurlijk heb je de keus om goud uit te geven of niet... maar in dit geval kan je alleen kiezen voor die 200 goud en dan is ie klaar.
In het huidige systeem kan je een keer halveren voor 25 goud en dan nog eens voor 25 goud en nog eens als je zin zou hebben, is gewoon veel flexibeler en goedkoper dan wat ze nu aan het uit testen zijn..dit is het (doel)punt wat ik wil maken (moet ineens aan die wedstrijd van gisteren denken, ik dwaal af oke..)

Ja, huidige systeem is zeker goedkoper. Alleen, voor 25 goud koop je 10 minuten af of misschien zelfs 6 uur. (naar gelang wat je bouwt en wereldsnelheid) Dat vindt ik niet reëel.

Voor de mensen die er een twintig euro in de eerste maand doorheen gooien is dat een kleine investering voor heel veel plezier, want je voordeel wat je daarmee behaalt ten opzichte van de non-premium spelers is enorm groot en die achterstand halen ze nooit meer in gedurende de server.

Dat wordt iets meer gebalanceerd in mijn ogen met dit systeem. (uitzonderingen daar gelaten) Heerlijk toch? Dan heb je echt nog de categorie Goudspelers met een grote beurs. (alleen die hobbelen toch weer snel door naar een andere server zodra het spel meer energie gaat kosten), spelers die alleen de 5 premium functie`s aanzetten. en de non premium spelers.

Het verschil tussen die laatste 2 is er al, maar zal niet groter worden. Misschien zelfs wel kleiner omdat die groep ook geen gebouwen meer verkort en daardoor rustiger groeien.)

Het spel wordt leuker voor de actieve non-premium speler. En wellicht daarna zelfs gaan overwegen om misschien zelf eens een keer goud te kopen. (indien mogelijk)
 

DeletedUser21490

Gast
Ok dus guys, dit:

- Eerst konden we de bouwtijden verkorten met 50% voor 25 goud.
- Daarna kwam er een update waarmee we de gebouwen 25% goedkoper kunnen maken voor 50 goud.
- Nu is het mogelijk om met goud in een keer een gebouw te bouwen.
- Volgende stap: in een keer het gebouw kopen met goud? :D
 

DeletedUser23350

Gast
DIT IDEE MAG ER NOOIT KOMEN!!!!

want dan kan je gewoon 3x 256zw in de wachtrij zetten, en als je een kolo ziet komen allemaal direct met instant buy doen...
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser13380

Gast
Ok dus guys, dit:

- Eerst konden we de bouwtijden verkorten met 50% voor 25 goud.
- Daarna kwam er een update waarmee we de gebouwen 25% goedkoper kunnen maken voor 50 goud.
- Nu is het mogelijk om met goud in een keer een gebouw te bouwen.
- Volgende stap: in een keer het gebouw kopen met goud? :D

Eigenlijk kan je dit nu al, als je maar genoeg goed hebt, kost het je niet zo veel moeite en tijd...
 

DeletedUser22821

Gast
5 minuten voor een aanval is er wel geen instant buy mogelijk maarja alleen die 5 minuten... dan moeten er al veel clears voor de kolo zijn om de vele troepen die daarvoor al gemaakt kunnen zijn te vernielen
 

DeletedUser13380

Gast
Ook aanvallend kan er massaal gerecruteerd worden... Heb je die bir, je hebt het overleeft, komen er nog eens 250 VS aan...
 

DeletedUser

Gast
Dus als ik een kolo op een lege stad van iemand vuur. En hij krijgt niks meer ervoor. Dan kan die dus hout en zilver laten droppen. 200 mannetjes per x in de kazerne zetten. En vervolgend dirct afkopen
Dan heb je in een paar minuutjes weer een volle stad waar je inclusief mee kan gaan dodge....

Whahahaha grepo dit is echt het top punt van al die verotte updates die jullie er maar door heen jassen.
Ik zal in ieder gval niet op een nieuwe wereld starten. Khoop dat jullie wat geld kunnen los trochellen van die kleine kindertjes die goud kopen van hun moeders beltegoed whahahaha
 

DeletedUser

Gast
Dus als ik een kolo op een lege stad van iemand vuur. En hij krijgt niks meer ervoor. Dan kan die dus hout en zilver laten droppen. 200 mannetjes per x in de kazerne zetten. En vervolgend dirct afkopen
Dan heb je in een paar minuutjes weer een volle stad waar je inclusief mee kan gaan dodge....

Whahahaha grepo dit is echt het top punt van al die verotte updates die jullie er maar door heen jassen.
Ik zal in ieder gval niet op een nieuwe wereld starten. Khoop dat jullie wat geld kunnen los trochellen van die kleine kindertjes die goud kopen van hun moeders beltegoed whahahaha
Overdrijf niet zo...
 

DeletedUser24090

Gast
Hij heeft wel gelijk, het is misschien niet te geloven, maar binnen paar minuutjes is je stad weer compleet met die mannetjes. Je wordt gewoon onverslaanbaar zo.

tja, je ziet het op naxos al met snelheid 1.5. Mensen hebben nu al een dikke 7k stad. Maar wat als dit op een wereld met snelheid 3a4 is? Dan hebben ze dadelijk 5 uitgebouwde steden voor de BB? Waar gaat het allemaal naar toe?
 

DeletedUser

Gast
tja, je ziet het op naxos al met snelheid 1.5. Mensen hebben nu al een dikke 7k stad. Maar wat als dit op een wereld met snelheid 3a4 is? Dan hebben ze dadelijk 5 uitgebouwde steden voor de BB? Waar gaat het allemaal naar toe?

je zal maar de buren van hun zijn, dan moet je wel in zijn alliantie komen of je kan het wel vergeten met je stadje
 

DeletedUser24743

Gast
Dus als ik een kolo op een lege stad van iemand vuur. En hij krijgt niks meer ervoor. Dan kan die dus hout en zilver laten droppen. 200 mannetjes per x in de kazerne zetten. En vervolgend dirct afkopen
Dan heb je in een paar minuutjes weer een volle stad waar je inclusief mee kan gaan dodge....

Whahahaha grepo dit is echt het top punt van al die verotte updates die jullie er maar door heen jassen.
Ik zal in ieder gval niet op een nieuwe wereld starten. Khoop dat jullie wat geld kunnen los trochellen van die kleine kindertjes die goud kopen van hun moeders beltegoed whahahaha


dit kon al veel langer gezien je voorheen voor 25 goud de rekruteringstijd kon halveren.
voor nog eens 25 goud kon je de tijd nog eens halveren
en nog eens en nog eens, zo kan je 16 uur rekruteringstijd dus voor 150 goud terug brengen naar 12.5 minuut
nu betaal je in 1 keer 200 goud om hem direct af te ronden.
resultaat is hetzelfde dat er gewoon in no time een lading troepen staan
 

DeletedUser24946

Gast
Naxos

Het heeft zijn voordelen en nadelen maar Grepolis moet wel leuk blijven. Ik ben begonnen op Naxos met wat adviseurs en that's it. Als je je hele maandsalaris in goud omzet en 9k punten hebt voordat de BB is afgelopen dan steek je totaal geen moeite in het spel en waarschijnlijk stoppen de meesten ook die zoveel goud gebruiken. Zie het maar als een soort van cheaten, in het begin spannend en leuk en later doodsaai omdat je er totaal geen moeite voor hoeft te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24946

Gast
raad eens wat mijn gebeurde na 5 uren uit de BB. had wel birs maar toen kwam de hele golddigger ally om de hoek haha
 

DeletedUser

Gast
Ik zie zoveel mensen die nu blij zijn op wereld Naxos omdat ze Goud verdienen. Maar dat beetje Goud kan totaal niet op tegen de spelers die erg veel Goud uitgeven!. Ik hoop toch dat er wat serieuze veranderingen komen aan Instant Buy.
 

DeletedUser

Gast
raad eens wat mijn gebeurde na 5 uren uit de BB. had wel birs maar toen kwam de hele golddigger ally om de hoek haha

Probeer de volgende keer een paar dagen later te starten. Je hebt dan geen last van de groot goud gebruikers. tegen de tijd dat je hun wel tegen komt in het spel heb je zelf ook al wel wat steden.

Ik ben 3 dagen geleden gestart ergens in OC56 en zie hier niet uitzonderlijk grote steden in de buurt.
 

DeletedUser

Gast
Echt slecht idee. Als dit zo door gaat dan heb je over een tijdje gwn echt goud nodig om dit spel te kunnen spelen. Ik snap dat er geld verdiend moet worden, maar dit is belachelijk. Probeer dan op een andere manier geld te verdienen. Reclame in het spel is nog minder erg dan dit.
 

DeletedUser

Gast
Echt slecht idee. Als dit zo door gaat dan heb je over een tijdje gwn echt goud nodig om dit spel te kunnen spelen. Ik snap dat er geld verdiend moet worden, maar dit is belachelijk. Probeer dan op een andere manier geld te verdienen. Reclame in het spel is nog minder erg dan dit.
Ik zou zelfs zeggen dat Innogames minder geld verdiend...
Met dat Gs ruilen voor Goud kan je genoeg verdienen om bestuurder enzo te activeren. Minder mensen zullen Goud kopen, maar meer als er Goud gekocht wordt, zal er meer gekocht worden. En er zijn zoveel ontevreden
 

DeletedUser

Gast
Ik zou zelfs zeggen dat Innogames minder geld verdiend...
Met dat Gs ruilen voor Goud kan je genoeg verdienen om bestuurder enzo te activeren. Minder mensen zullen Goud kopen, maar meer als er Goud gekocht wordt, zal er meer gekocht worden. En er zijn zoveel ontevreden

jij bent ontevreden spreek voor jezelf ;) want denk dat er veel zijn die het slechter hadden verwacht
 
Bovenaan