• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #150

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Ik heb niks gekregen. Maar laten we geen overhaaste conclusies trekken.

De welp kan hiermee te maken gehad hebben! Die heeft de zienering misschien afgebroken!

Ik zeg expres niet naar wie ik het vandaag stuur want die kan dan de lunch zijn, ik wil me graag bewijzen en ik hoop dat de persoon die de zienering krijgt dit ook in het topic zet.

Sorry, ik heb dit een beetje door elkaar gehaald, en dacht dat jij ook opmerkte dat de welp dit kon afbeken.

Maar dat zei Yde, jij had het enkel over de ontvanger die geluncht zou kunnen worden...

Toch zou je het opzich wel moeten weten....

Want jij moet ook gelezen hebben wat Yde zei + je afgevraagd hebben waarom Yde jou orakelzending niet bevestigde
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sorry, ik heb dit een beetje door elkaar gehaald, en dacht dat jij ook opmerkte dat de welp dit kon afbeken.

Maar dat zei Yde, jij had het enkel over de ontvanger die geluncht zou kunnen worden...

Klopt, voor Yde dat zei had ik niet door dat de welp zo werkte helaas.
 

DeletedUser23442

Gast
Klopt, voor Yde dat zei had ik niet door dat de welp zo werkte helaas.

Yde zei dat nog ruim voor de dl, genoeg tijd om dan maar een onbekend iemand, anders dan Mayco te kiezen...

(en zie edit)

Verder nu ik dit goed lees

Welp #Genade's Welp

De welp kan elke dag X namen opsturen aan de spelleiding. Als de ziener één van deze mensen probeert te zien, mislukt de zienering. De welp mag ook zichzelf opsturen.
De welp verandert in een wolf in elk van de volgende gevallen:
- De wolven proberen de welp te lunchen en de welp is niet beschermd door de beschermengel;
- De wolven kiezen ervoor dat ze willen dat de welp een wolf wordt;
- Alle wolven zijn dood.
Als de welp een wolf wordt, weten alleen de welp en de wolven dat. De welp verliest zijn oude krachten.



Vraag ik me af of het überhaupt wel een welp geweest kan zijn. In de beschrijving gaat het namelijk expliciet om een 'ziener' wiens zienering mislukt. Niet dat iemand helemaal niet gezien kan worden.

Maar mss dat Rabbid daar antwoord op moet geven, of dit ook voor het orakel geldt
 

DeletedUser

Gast
Ach ach, Sander...
Mja, nu hebben we er eindelijk een slechtje uit na 2 mislukte pogingen, jammer dat er zo weinig naar mij geluisterd wordt..
 

DeletedUser

Gast
Oh ja, ik zie nu dat Sanhal dat inderdaad al gezegd had, hier:
vandaag laat ik Mayco aan iemand anders zien.

Maar weet je wat? Ik geloof Sanhal. Ja, ik geloof Sanhal. Dit komt door verschillende dingen. Allereerst door zijn uitspraak waaruit blijkt dat hij toen inderdaad nog niet wist hoe de welp werkte:
Dat jij mijn zienering niet kreeg vind ik nog steeds vreemd, kan zijn dat jij er ook bij hoort maar dan kan het net zo goed zijn dat jij zei dat je een goede zienering kreeg (maar dan zou ik bewezen zijn dus dat is dan moeilijker).
Dit kan gespeeld zijn, maar dat geloof ik niet. Dat zou dan namelijk wel erg slim gedaan zijn.

Ten tweede: Als hij wolf was, had hij wel een wat eenvoudiger claim gedaan dan dit.

Weet je, op het moment dat het er naar uitziet dat Sanhal inderdaad lynch gaat worden, stap ik van hem af. :p Dan heb ik echt heel fout gezeten... Sorry... :s

Oké, dit maakt Mayco dan idd wel verdachter. Maar Crimson Chin is nog steeds wolf of de slimme welp.
Nouja, iig, ik zei dat ik zou gaan slapen.

EDIT:
Maar mss dat Rabbid daar antwoord op moet geven, of dit ook voor het orakel geldt
Ja, geldt dus ook voor het orakel. Had ik al aan Rabbid gevraagd en heeft hij bevestigd...
 

DeletedUser25570

Gast
(Gezien er een zware storm raast over waar ik woon, kan ik mijn pc niet gebruiken. Dus wordt het een kleinere uitleg dan de bedoeling was.)

Leonidas schuift alles van tafel door te zeggen dat hij nieuw is. Geeft ridicule antwoorden en maakt zich ervan af door te zeggen dat het maar sarcastisch is. Citeert een goedje (genade) om ons laten geloven dat hij actief meedoet.

Jij bent een wolf
owenbrengt een gesprek opnieuw in en helpt genade en over genade heb ik ook mijn twijfels zijn argumenten komen ook niet sterk over...
 

DeletedUser

Gast
Ach, whatever. Ik zet alvast een stem.

Crimson Chin...

EDIT:
Jij bent een wolf
owenbrengt een gesprek opnieuw in en helpt genade en over genade heb ik ook mijn twijfels zijn argumenten komen ook niet sterk over...
Psst. Owen is inmiddels dood en bleek goed. En Owen heeft mij gezien als goedje.
 

DeletedUser25570

Gast
@Genade: Waarom zou ik überhaupt een belangrijke rol krijgen als Rabbid toch weet dat ik 3 dagen niet aanwezig kan zijn?

Dit maakt het wellicht verdacht
Waarom zou je zo iets zeggen om je onschuldig te maken...
Hierbij mijn stem op Crimson Chin
 

DeletedUser

Gast
En op welke manier maakt het me verdachter, Genadetje? Ik heb in tegenstelling tot de rest niet op de goedjes zitten stemmen... Maar ja, ik ben benieuwd wat me verdacht maakt.
Ik weet persoonlijk dat Sander zeer slim is, en ook wel sluw kan zijn. Ik stap voorlopig niet van mn stem af, of er moet iets heel overduidelijk worden oid. Nja, Genade, je stapt wel heel snel van je stem af, Cupido heeft je gekoppeld aan Sander ofzo much? Of ben jij de sluwe welp die wolfje is geworden? Dat je nu weet dat Sandertje je medewolf is, en hem nu opeens zegmah beschermd? Eerst vind je het me goed doorhebben, nu ben ik verdachter... i call koppel of welp die wolf is geworden, Genadetje.
Ik verander mn stem nog niet, ben namelijk wel benieuwd naar t antwoord.

E: Oja, Owen zag je x)
I call koppel dan, g/s style.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem voor Crimson Chin.

Goede (?) argumenten genoeg om deze slechterik te lynchen.
 

DeletedUser23442

Gast
En op welke manier maakt het me verdachter, Genadetje? Ik heb in tegenstelling tot de rest niet op de goedjes zitten stemmen... Maar ja, ik ben benieuwd wat me verdacht maakt.
Ik weet persoonlijk dat Sander zeer slim is, en ook wel sluw kan zijn. Ik stap voorlopig niet van mn stem af, of er moet iets heel overduidelijk worden oid. Nja, Genade, je stapt wel heel snel van je stem af, Cupido heeft je gekoppeld aan Sander ofzo much? Of ben jij de sluwe welp die wolfje is geworden? Dat je nu weet dat Sandertje je medewolf is, en hem nu opeens zegmah beschermd? Eerst vind je het me goed doorhebben, nu ben ik verdachter... i call koppel of welp die wolf is geworden, Genadetje.
Ik verander mn stem nog niet, ben namelijk wel benieuwd naar t antwoord.

E: Oja, Owen zag je x)
I call koppel dan, g/s style.

Cupido dl 2 lijkt me onwaarschijnlijk...

Mythomaan kan btw wel en kan de plotse switch wel verklaren

Mythomaan: In een nacht die de spelleiding kiest (meestal nacht 2) moet de Mythomaan een andere speler aanwijzen. Diens hoofdrol neemt hij dan aan voor de rest van het spel.
 

DeletedUser

Gast
Crimson? Je geeft toe dat je wolf bent? Mn stem gaat dan naar jou, als je dat toch claimt. Crimson.

Jaspenia, ja het is raar, maar wel mogelijk. En indd, Mythomaan kan er mee te maken hebben, ik vind het maar vreemd die overgang opeens..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Crimson? Je geeft toe dat je wolf bent? Mn stem gaat dan naar jou, als je dat toch claimt. Crimson.

Jaspenia, ja het is raar, maar wel mogelijk. En indd, Mythomaan kan er mee te maken hebben, ik vind het maar vreemd die overgang opeens..

Ik geef niet toe dat ik wolf ben en ik claim het ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan