• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #150

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Oké, klinkt redelijk logisch. Maar ik had niet aan je gevraagd waarom je niet had geclaimd, ik had wel gevraagd waarom je het überhaupt nodig vond om te vermelden dat je wel zou kunnen claimen, maar besloot het toch niet te doen. Voor mij is het namelijk volkomen obvious dat je niet zou claimen. Daarnaast, waarom ging je er niet vanuit dat Sanhal en Jaspenia samen wolf waren? Als Sanhal wolf was, was Jaspenia toch een heel logische medewolf? En het zou sense maken dat hij als wolf zogenaamd iemand aan zijn medewolf zou laten zien. Ja, nu maakt het minder sense, maar toen nog wel.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Daarom ben ik sterk geneigd Sanhals verhaal over dat hij niet wist hoe de welp werkte, te geloven, en te accepteren dat ik de afgelopen twee dagen op hem helemaal fout heb gezeten. Wel heb ik een kleine vraag aan Sanhal: Als je de rolbeschrijving van de welp niet goed had gelezen, waarom waagde je het dan wel je rol in het topic te claimen? Vreesde je er niet voor om gewelpt te worden?
Ik dacht op dat moment dat ik dood zou gaan, Jaspenia stemt dit potje steeds op het laatste moment en ik wilde die gok niet nemen, ik dacht dat als ik niet de lynch was we iig een kans kregen om een wolf eruit te krijgen (wat niet goed afliep). Er is geen nachtvolgorde in de eerste post, maar ik geloof dat de zienering voor de lunch/welp was (correct me if I'm wrong), hiermee zou ik dus Mayco nog kunnen laten zien voordat ik dood ging. Ik heb al meerdere keren dat Mayco als wolf heel erg "yolo" speelt en gewoon heel hard basht, dat doet hij dit potje ook en hij komt mij dan ook helemaal niet over als goed.
 

DeletedUser

Gast
Oké, klinkt redelijk logisch. Maar ik had niet aan je gevraagd waarom je niet had geclaimd, ik had wel gevraagd waarom je het überhaupt nodig vond om te vermelden dat je wel zou kunnen claimen, maar besloot het toch niet te doen. Voor mij is het namelijk volkomen obvious dat je niet zou claimen. Daarnaast, waarom ging je er niet vanuit dat Sanhal en Jaspenia samen wolf waren? Als Sanhal wolf was, was Jaspenia toch een heel logische medewolf? En het zou sense maken dat hij als wolf zogenaamd iemand aan zijn medewolf zou laten zien. Ja, nu maakt het minder sense, maar toen nog wel.

Omdat als ze mij zouden lynchen door te zeggen: ''Mayco, je geclaimde rol klopt niet, je bent wolf!'' En ik lynch zou zijn, en jullie dan zouden zien dat ik goedje was, die 2 automatisch de 2 volgende doden zouden zijn geweest. Although ik betwijfel of ze dan al niet gewonnen zouden hebben, maar enfin.
En mja, het zou logisch kunnen zijn, maar ik vond Jasper niet echt als slechtje gedragen. Ik denk eerder dat Sander gewoon mij aan een goedje zou willen laten zien en dan een verhaal eromheen bedenken, dan zeggen dat hij mij aan een slechtje zou laten zien.

En Sander, je hebt groot gelijk, als slechtje bashte ik vaak, en speelde ik inderdaad heel erg ''Yolo''. Maar ik ben na een half jaartje ook wel een beetje veranderd. Ik zou niet de hele moeite doen, en meer nadenken. Dat weet je zelf ook dondersgoed, want wees een eerlijk, ik speel veel meer volwassener.
En, tis pretty zielig als dat alles is waarmee je mij wilt zwart maken :')

E: Damnit, weer vergeten: Waarom ik zei dat ik niet zou claimen? Gewoon, omdat ik sws toch wel zou moeten claimen, en ik niet zou willen hebben dat mensen nog voor de DL naar mn rol zouden vragen ofzo.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Omdat als ze mij zouden lynchen door te zeggen: ''Mayco, je geclaimde rol klopt niet, je bent wolf!'' En ik lynch zou zijn, en jullie dan zouden zien dat ik goedje was, die 2 automatisch de 2 volgende doden zouden zijn geweest. Although ik betwijfel of ze dan al niet gewonnen zouden hebben, maar enfin.
En mja, het zou logisch kunnen zijn, maar ik vond Jasper niet echt als slechtje gedragen. Ik denk eerder dat Sander gewoon mij aan een goedje zou willen laten zien en dan een verhaal eromheen bedenken, dan zeggen dat hij mij aan een slechtje zou laten zien.

En Sander, je hebt groot gelijk, als slechtje bashte ik vaak, en speelde ik inderdaad heel erg ''Yolo''. Maar ik ben na een half jaartje ook wel een beetje veranderd. Ik zou niet de hele moeite doen, en meer nadenken. Dat weet je zelf ook dondersgoed, want wees een eerlijk, ik speel veel meer volwassener.
En, tis pretty zielig als dat alles is waarmee je mij wilt zwart maken :')


E: Damnit, weer vergeten: Waarom ik zei dat ik niet zou claimen? Gewoon, omdat ik sws toch wel zou moeten claimen, en ik niet zou willen hebben dat mensen nog voor de DL naar mn rol zouden vragen ofzo.

Ik heb ook al een tijdje niet meer gespeeld, ik heb mijn manier van spelen ook aangepast (waardoor er meer activiteit zou komen imo), volgens jou zou dit niet kloppen en zou ik nooit zo spelen als goedje en zou ik mijn speelstijl niet aangepast hebben (oid), waarom zou ik het dan wel moeten geloven als jij het zegt? xD
 

DeletedUser

Gast
Ik heb ook al een tijdje niet meer gespeeld, ik heb mijn manier van spelen ook aangepast (waardoor er meer activiteit zou komen imo), volgens jou zou dit niet kloppen en zou ik nooit zo spelen als goedje en zou ik mijn speelstijl niet aangepast hebben (oid), waarom zou ik het dan wel moeten geloven als jij het zegt? xD

Omdat de factor ''Volwassener zijn'' in mijn geval mee speelt. Bij jou niet. En ik kwam ten tweede met meer redenen om je te lynchen.
 

DeletedUser

Gast
Mayco, Mats aka Genius heeft toch heus wel wát gezegd. Kun je echt niets over hem zeggen?

Dat hij een depressieve kijk heeft op het spel atm :(
En dat hij jou beschouwd als je WvW God.
Maar verder weet ik niet wat ik er van moet vinden, wel is online maar post niets als mensen niet op hem letten, wel standaard wolfiesgedrag.
 

DeletedUser

Gast
Je noemt wat hij doet 'standaard wolfjesgedrag', maar je weet toch niet wat je er van moet vinden?

Wat zou je er van vinden als we samen op hem zouden stemmen?
 

DeletedUser

Gast
Je noemt wat hij doet 'standaard wolfjesgedrag', maar je weet toch niet wat je er van moet vinden?

Wat zou je er van vinden als we samen op hem zouden stemmen?

God plz, i aint one of your bitches.

Het is standaard wolfjesgedrag ja, maar alsnog weet ik inderdaad niet wat ik ervan moet vinden. Waarom? Omdat op jou, mij, Sander en Jaspenia niet iedereen echt actief bezig is en niet veel post.

Maar ik ben niet bereid om random op iemand te stemmen omdat iemand anders het voorstelt. Ten tweede, waarom zou ik op Matsje stemmen als Crimson zichzelf een slechterik noemt? Waarom zou ik op hem stemmen als ik na Crimson nog steeds Sander het verdachtst vind? Nah mate, zoek maar iemand anders.

En ik weet heus wel dat dit een van je sluwe trucjes is waardoor je op een goddelijke manier weet of ik goed or not ben gezien mn antwoord.
 

DeletedUser

Gast
Oh.
Why the actuel fack zeg je dan dat je een slechterik bent en stem je op jezelf!?
Wil je het spel zo verpesten? :(

Nja, Sander dan maar, tenzij ik in een half uur van mening verander, maar dat lijkt me sterk.
 

DeletedUser

Gast
Ik sta perplex. Ik faal. Ik... ik weet niet meer wat te doen. Help!

Behalve dan stemmen op Mayco11. :s Maar ik hoor ook graag jullie inbreng.
 

DeletedUser25570

Gast
Ik stem nog steeds op jaspenia edit:confused:TEM ONGELDIG
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik stem ook op Mayco11, je gedrag is gewoon echt zoals je als wolf ook speelt, je zegt dat je volwassener bent geworden, toch speel je nog steeds zeer basherig.
 

DeletedUser25570

Gast
Ik stem op sanhal

Werkt verdacht veel samen met genade en in genade zijn theorie klopt ook niet helemaal.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem op sanhal

Werkt verdacht veel samen met genade en in genade zijn theorie klopt ook niet helemaal.
Mag ik je er op wijzen dat
1) ik ben bewezen door Owen, dus met mij samenwerken zou niet echt verdacht moeten zijn
2) je tot vandaag niet echt over samenwerking tussen ons twee kon spreken.
 

DeletedUser25570

Gast
Mag ik je er op wijzen dat
1) ik ben bewezen door Owen, dus met mij samenwerken zou niet echt verdacht moeten zijn
2) je tot vandaag niet echt over samenwerking tussen ons twee kon spreken.

Toch grappig dat sanhal dezelfde verdacht vind als jou
 

DeletedUser

Gast
Toch grappig dat sanhal dezelfde verdacht vind als jou
Nou! Ik lig in een deuk. Hihaho.

EDIT: Dat jij dezelfde verdenkt als Mayco en Jaspenia is trouwens ook een kostelijke grap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
For anyone's interest: Als ik nu de slechtjes zou willen gokken, zou ik zeggen Mayco, Genius en Jaspenia. Maar ik voel me niet meer zo in vorm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan