• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #7

DeletedUser18363

Gast
De ik-duw-mijn-mening-in-jouw-strot lijst
Door jullie heer en meester, Neus.

Om het voor alle mentaal uitgedaagde mensen hier wat makkelijker te maken staan alle hoge cijfers boven en alle lage cijfers onder, veel plezier plebs.

Tristiano
We beginnen met deze man. Tristan is een apart en ontzettend kansloos figuur, toch heb ik het afgelopen jaar ongeveer 1000 uur met deze Amsterdammer verspild. Ik heb zijn volledige leven al voorbij horen komen in onze kwaliteitsgesprekken. Op naar de volgende 1000 uur jongen, we gaan ervoor. 10/10 IGN

Araluen
Ooit was araluen een goeden man, nu slechts een schaduw van wat hij ooit was. Helaas is araluen nadat hij mod is geworden veranderd in een enorme nazi. Mocht hij ooit besluiten Kroenuh de rug toe te keren ben ik bereid mijn mening te herzien, voor nu geef ik hem een solide 3/10.

Archer of Doom
Ik ga het zo kort mogelijk proberen te houden bij deze heikneuter; zielige schijnheilige moraalridder. 0/10


AriChibi


Batbeetje45


Crimson Chin
Had laatst wel goeden praat. Ik mag hem wel. 7,5/10

De Bezem
Frank is mijn maat (nee ik ga me niet verlagen tot mien moat). De enige echte bezem uit Greppel. Een echte lad, geweldig in het echt en op skype. Moat, een 10/10 IGN

Gekkootje


Genade
Toppunt van asperges in de tuin. 0/10

Genius
Recentelijk de strijdbijl begraven, werd ook wel een keer tijd hè. Opzich wel een redelijk figuur. Wel lekker naar Plat geboost. 7/10

Heir of Carthago
hoc, een echte Belg. Had laatst wel een goeden grap, dus een 7,3/10 dan maar.

Initia
Ja, nee dus. 0/10

Jaspenia
Ik denk nog steeds dat die a een s moest zijn, voor de rest prima kerel. 7,8/10

KingSpartacus
Deze schoonmaker is em weer gepeerd??? 0/10

Mitchjol
Ga gewoon weg, pls. 0/10

Neusje
Fantastisch figuur, 10/10 IGN

RabbidRobin
Deze Belg is een echte baas geworden. Na hij Kroenuh de middelvinger gaf en geen mod meer was werd hij een stuk angenamer. Oja, Karma is nog steeds shit :x. 8,3/10

Rutger


Sammy95
Deze man probeert al weken al dan niet maanden een call met mij te ontwijken. Ooit zal ik met je bellen, je weet het!!!!
Verder is deze jongen fantastisch in de omgang, ontzettend sociaal en heeft de mooiste praat. Een zeer solide 9.5/10
(Was een 10 geweest als je met me had gebeld!!!!!!!!!!)

Sanhal


SignLady


Wouterjs


Ydeger

REST KOMT VANAVOND/MORGEN/OOIT XXX
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Genius0615

Erinys
Kort lijstje zoals gewoonlijk, overal wel wat dezelfde punten die redelijk hoog liggen

Araluen
Meh, stelt me wat teleur als mod. Still better dan Sofa tough.
5/10
Archer of Doom
Faalt op het forum, is nog redelijk IG.
6/10
AriChibi
Maakte me verslaafd aan Terraria en geeft me daar ook wat hulp enzo, verder wel nog koele kil en altijd wel leuk om mee te praten. Moet actief worden IG!
9/10
Batbeetje45
Nice gast, altijd inactief als hij een spel leidt maar dat is ook al een tijdje geleden. Tijdje geleden dat ik je nog gezien heb maar dat kan aan mij liggen
7.5/10
Crimson Chin
Dacht even dat je weer zo een kut irritante noob ala mitchjol zou zijn, maar dat is gelukkig fout gebleken. Ziet er wel leuke gast uit maar nog niet zo heel veel mee gesproken.
7/10
De Bezem
Inactieve zak op het forum en spreek ik ook nooit mee, maar omdat hij me op het lijstje heeft gesmeten krijgt hij toch nog wat punten
8/10
Gekkootje
Inactief.
7/10
Genade
Leuk omdat hij diplo leidt :O, verder maakt hij veel te ingewikkelde spellen (ligt aan mij wss) en doet hij wel wat moeite voor het forum.
7.5/10
Genius
Forum kan niet zonder hem, beste adc, totaal niet geboost naar plat fzo
10/10
Heir of Carthago
Nice gast, klaagt altijd over lag op mn server @Terraria. Oprichter van mn ally dus ik mag hem niet kicken fzo maar aangezien we alletwee het er over eens zijn om Archer te kicken krijgt ook hij een
9/10
x)
x)
x)
)x
)x)
x))x
)x)
))x
Initia
Bedoeld het wss goed maar vind hem nog altijd niet echt leuk, moet nog een jaartje (of 2) ouder worden om leuk en serieus mee te praten denk ik
6/10
Jaspenia
Zie ik niet (ligt aan mij, srry)
6.5/10
KingSpartacus
Blij dat hij weg is, vermoordde het praatforum toen het spellenforum nog niet ver****t was
0/10
Mitchjol
Kroenuh is eindelijk goeie stuff aan het doen
0/10
Neusje
Bronze > Plat
7.5/10
RabbidRobin
Is verstandig geworden en heeft ontslag genomen :D
8/10
Rutger
Held, moet wel nog even zn ban kwijtgeraken
9/10
Sammy95
Veel te veel on ingame, dus kan m niet overnemen :(, zit nu wel bij mij in de ally dus dat zit goed. Is nooit on op terraria jammer genoeg, maar is wel leuk om mee te praten enzo
9/10
Sanhal
Veel te volwassen D: wat positief is ofc, doet er alles aan om tot Kroenuh door te dringen zonder succes helaas.
7,5/10
SignLady
Aardig en actief, weet eigk niet wat ik anders over je moet zeggen :x
8/10
Tristiano
Baasje die nog altijd denkt dat hij me ownt in LoL door die 1v1 :mad:, verder niet zo heel actief maar als hij dat is heeft hij meestal wel nice posts
8.5/10
Wouterjs
Heeft ban :(
7.5/10
Ydeger
Leeftijdgenoot die veel slimmer is dan mij, dus rip betekenis van mn naam. Verder eindigt hier mn inspiratie dus krijg je een
7,5/10
C-Hero
Ouwerd die de tijd weer eens heeft gevonden om weer actief te zijn op dit forum. Hebben we hard nodig zeker in deze onzekere tijden! Is meestal wel aardig en altijd wel in voor een praatje in nachtwaker.
8/10
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3865

Gast
Morgenochtend ga ik naar Berlijn, dus zondag nadat ik terug ben/maandag komt mijn lijstje er wel :)

p.s.
Voor de mensen hiervoor: De Bezem heeft mij er ook nog bij gezet :O
 

DeletedUser

Gast
Mijn lijstje:

Araluen: Mja, modje. Woont in Rotterdam. Echt nog nooit een gesprek mee gehad, maar lijkt me een aardig persoon. 6.0/10

Archer of Doom: Ach, beter dan mij in FIFA, mag gezegd worden. Verder wel een leuke gast, wel een noobje, maar hij houdt het wel verder dan mij uit op Grepo. 9/10

AriChibi: What the f... Wat is dit? Een of andere troll ofzo? Is het een meid? Is het een guy? Is het straight? Is het gay? Is het bi? Ach, ik weet dat het geilt op hentai, en het een nogal, umh, vage (?) fantasie heeft. Ach, het is gezellig, het is grappig en weet altijd wel wat leuks op te brengen. Ik ken het niet echt, maar het lijkt me zeker een leuk ding om mee te praten enzo. 7,5/10

Batbeetje45: Je hebt Gala mn steden laten overnemen. Maar okee, ik ken je niet. x/x

C-Hero: Ken ik ook niet x/x

Crimson Chin: Stiekem is het gewoon Dinkleberg! Alles is zijn fout! Hij komt op het forum, het forum gaat dood! DINKLEBEEEERG! Hoe dan ook, lijkt me een gezellige gast, 7/10

De Bezem: Haal je baard weg ofzo, tis walgelijk. 5/10

Gekkootje Waar ben je ? Ik vergeef die 6-0 nog steeds niet, ik eis een re-match! Aardige gast 7/10

Genade 10/10, geen uitleg nodig.

Genius: Wie vond het een leuk idee om een 14 jarig kutkind op het forum te laten? Die ook nog eens de grootste falerd op LoL is en gewoon een 1v1 verliest met zn AP Kog tegen iemand die maanden niet gespeeld heeft? Wtf is dit? 10/10

Heir of Carthago: x) x) x) x) x) 8/10

Initia: Idk wat ik moet denken. Tis een schatteke, ofc, maar soms ook zo'n grote *******. Ik weet zeker dat ie veel slimmer is dan dat ie zich voordoet, maar gedraag je er dan ook naar, ga mij niet naadoen :( 9/10

Jaspenia: umh.. x/x

KingSpartacus: Wie? x/x

Mitchjol Wie? x/x

Neusje: Umh... 6/10 ofzo? Hij lijkt me wel grappig maar idk.

RabbidRobin: Kroenuhs persoonlijke bitch geweest voor wel heel lang. Heeft een goede keuze gemaakt! 6/10

Rutger: Savage af. 7.5/10

Sammy95: Heuy, een awesome gast, mocht hem eerst niet echt toen hij weer op het forum verscheen, maar ik mocht niemand toen x)
Lekker sarcastisch en schaamteloos, love it. 10/10

Sanhal: You so silent. 10/10

SignLady: Ach, animekijker enzo. 6.5/10

Tristiano Trisje!!!!! <3 11/10

Wouterjs: *******, ban krijgen enzo 10/10

Ydeger: Ydega! Degene die jaren jonger dan me is en toch slimmer is dan wie dan ook op het forum! De Belg die Nederlander is! De term ''Awesomeness'' in een levend wezen! 10/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Araluen
hihi je reactie op die titel is al punten waard:p. Verder zeer aardige gast en je doet echt je best als mod.
9/10

Archer of Doom
Helaas irriteer ik me de laatste tijd weer aan je, je bent vaak iemand die mensen irriteert/de community toch wel de schuld geeft, dit vind ik gewoon vervelend, doe wat minder whiteknight achtig en niet gelijk de community aanvallen dan zal het al een stuk beter worden;),
4/10

AriChibi
Aly! Jij bent een aardig mens (soms een beetje stalkerig) en je bent goed in de community gekomen:p, als je mij nou nog echte vrienden geeft zal je meer punten krijgen D:.
8.5/10

Batbeetje45
Sinds vorige maand heb ik meer met jou gepraat (niet veel maar wel meer), dus hoger dan de vorige keer:
7/10

C-Hero
C! Ik spreek jou op het TW2 forum meer dan op het Grepo forum xD, toch altijd wel aardig.
7/10

Crimson Chin
Ik spreek jou wel redelijk vaak in spamchats, je moet je echte naam wel es zeggen, maar verder ben je wel ok:p.
7.5/10

De Bezem
Lelijk baardje, aardige gast, speelt pokémon en belt wel eens, wel redelijk dus maar moet gewoon scheren.
8/10

Gekkootje
Inactief geloof ik
5.5/10

Genade
Ik vind je stijl op WvW niet leuk (dikke haat hierzo!) maar ik geloof dat je verder wel een ok gast bent.
7/10

Genius
Jij bent heel jong:O (ff inwrijven), maar ook heel aardig voor de mensen die jij aardig vindt;).
7.5/10

Heir of Carthago
Mn vorige wvjv zei:
Op momenten mag ik je niet, maar anders altijd wel, je bent wel aardig.
Dit klopt nog steeds en het cijfer dus ook, wel vind ik je nu vaker aardig dan niet aardig:p.
7.6/10

Initia
Je bent een aardige gast maar wil gewoon teveel weten, soms is dat echt vervelend.
7/10

Jaspenia
<3 WvW TW2, we hebben het wel 1 dag uitgehouden! Volgende keer beter?:p In de laatste paar dagen heb ik redelijk wat met je gepraat over WvW (TW2) en je bent echt een aardige gast.
7.5/10

KingSpartacus
Ik blijf bij mijn vorige wvjv:
Uhhhh, ik weet niet echt wat ik moet zeggen want ik ken je amper.
5/10

Mitchjol
01001010 01100101 01100101 01101010 00101100 00100000 01101000 01101001 01101010 00100000 01101000 01100101 01100101 01100110 01110100 00100000 01100101 01100101 01101110 00100000 01110000 01100101 01110010 01101101 01100001 01100010 01100001 01101110 00100001 00100001 00100001 00100001

Neusje
Aardige gast, leuk om mee te bellen en heeft geen lelijk baardje (voor zover ik weet)
8.1/10

RabbidRobin
Ik blijf bij mn vorige wvjv:
Rabbibs!! Jij bent een zeer aardig persoon en was een goede mod!
9/10

Rutger
Jammer genoeg een perma maar wie weet straks niet meer, echt een aardige gast tegen de mensen die die aardig vind maar als je het verkloot hebt zal je dat ook merken;)
Een verdiende 9.4/10

Sammy95
Je bent nog steeds aardig en leuk om mee om te gaan:p, nu praten we ook iets vakerin privé en dat is ofc alleen maar beter:p (stiekem roddelen wij gewoon heel veel!)
9.5/10

Sanhal
/me

SignLady
Aardig, sinds een tijdje praten we wel redelijk vaak op fora en skype (groepschats), je bent nog steeds aardig:p.
8.5/10

Tristiano
Praat ik niet echt veel mee, misschien moet dat maar eens.
6/10

Wouterjs
Mn mening is hetzelfde als een maand geleden:
Jij bent ook meestal wel aardig, soms irriteer ik me wel aan je (soms dus niet heel vaak), op de momenten dat ik me niet aan je irriteer ben je wel een ok gast.
7.5/10

Ydeger
Niet echt mee gepraat sinds vorige maand.
7/10
 

DeletedUser

Gast
Owh, alweer een nieuwe wvjv? :O
Laat ik dan weer mijn standaardpraatje doen dat ik weer een lijstje ga schrijven, en het dan toch niet ga doen ( misschien juist wel zo ironisch t wel te doen als ik er zelf niet meer opsta :))
 

DeletedUser21204

Gast
He, waarom ben ik nu weer weg? Ik ben hier echt superlang overactief geweest, en dan ben ik ff op vakantie voor 3,5 week, en dan lig ik er opeens uit?

Het is natuurlijk ook erg moeilijk te pijlen wie er actief is en wie niet in een vakantieperiode.

Dit dus.

Echt, kom op zeg. Hoe lang ben ik hier nu helemaal actief aanwezig geweest? Ik heb nog deelgenomen aan al die feedbackstuff en alles, ik was gewoon op vakantie :/ En ja, ik ben ook uit skypechats maar ik geloof dat dit over het forum gaat, of niet dan? Want ik krijg soms wel heel erg de indruk van niet.
 

DeletedUser

Gast
Kyra, De Bezem heeft niet heel veel tijd gebruikt voor het samenstellen van de lijst. :p Een hoop mensen zijn er later alsnog bijgekomen omdat ze meteen riepen dat ze het onterecht vonden dat ze er niet op stonden (ik bijvoorbeeld).
 

DeletedUser21204

Gast
Kyra, De Bezem heeft niet heel veel tijd gebruikt voor het samenstellen van de lijst. :p Een hoop mensen zijn er later alsnog bijgekomen omdat ze meteen riepen dat ze het onterecht vonden dat ze er niet op stonden (ik bijvoorbeeld).

Ik krijg een beetje (heel erg) de indruk dat deze lijst nogal is samengesteld op basis van spamchats, en niet op basis van het forum.
Maar ok, ik hoop dat hij zijn fout inziet dan :O
Maar zelfs al kom ik er nog op, superveel mensen hebben hun lijstjes al gemaakt in de tijd dat ik dus weg was :(
 
Bovenaan