• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat Vind Jij Van? #7

Genius0615

Erinys
He, waarom ben ik nu weer weg? Ik ben hier echt superlang overactief geweest, en dan ben ik ff op vakantie voor 3,5 week, en dan lig ik er opeens uit?



Dit dus.

Echt, kom op zeg. Hoe lang ben ik hier nu helemaal actief aanwezig geweest? Ik heb nog deelgenomen aan al die feedbackstuff en alles, ik was gewoon op vakantie :/ En ja, ik ben ook uit skypechats maar ik geloof dat dit over het forum gaat, of niet dan? Want ik krijg soms wel heel erg de indruk van niet.

ik was ook eens 2 weken inactief en ik ben er ook uitgesmeten laatste keer, niet zeuren x)
 

DeletedUser2057

Gast
Je mag ook gewoon een lijstje maken hoor, dan zet ik jou er wel met terugwerkende kracht in :).
 

DeletedUser20542

Gast
(hij is nog niet af, maar dat komt gauw)

Mijn lijst. Nummer 4. Denk ik.

Ook wel de droge lijst. Voor argumentatie: zie titel. En de beschrijvingen ook wss, maar dat weet ik nu nog niet.

Araluen
Jij had dus geen mod moeten worden, want je bent er gewoon kut door gaan doen. Op natuurlijke wijze heeft zich iets gevormd waardoor ik jou niet meer vertrouw of erg aardig vind. Je moderatie tout court is van ontoereikend niveau. Verder was je liev want koekjes maar die negeer je nu ook dus ja, wat dan he?
5/10

Archer of Doom
Jij bent een inactieve zak die zich meer bezighoudt met ingame, maar ik vind je aardiger dan sommige anderen omdat je op zich best uit te staan bent en ik koester geen enkele haat tegen je. Nou, ik ben ook weer lekker positief. Je bent gewoon een toffe gast, maar je mag ook nog wel eens meedoen met een spel.
6,5/10

AriChibi
Jij was eerst dom en verwaand, nu ben je wel ok en je studeert iets ownends. Verder ben je flink spammerd in de chats. Maar je laat je spam altijd uit tegen Sam, dus het lijkt net of je me negeert en dat vind ik ook niet aardig. Voor de rest post je te veel foto’s in de chats, want ik krijg altijd een HL. Toch ben je niet irritant of dergelijk, dus ik heb best een aanleiding om je aardig te vinden.
6,5/10

Batbeetje45
Jij bent ondertussen alweer inactief, maar ik vind je een toffe ouwerd met veel droogte en iets te veel nieuwerdhaat. Gelukkig heb je die niet tegen mij uitgedingest. Maar ja, ik zei al inactief. Of gewoon afwezig, maar dat is even stom.
7/10

C-Hero
Ik vind jou nogal mild en kalm en normaal. Ja, dat is dus saai. Maar je bemiddeldinges met de mods zijn best constructief en volwassen en goed. En je bent ook wel actief in Nachtwaker en dat is tof. Over saai gesproken, confirmed nu, want ik kan niet echt lijntjes vullen over jou.
7/10

Crimson Chin
Jij bent wel interessant. Ik heb laatst ontdekt van wie jij het dubbeltje bent, en ik snap wel dat je een nieuw account aangemaakt hebt. Maar je valt mee. Echt mee, want je bent actief in de chats en speelt ook mee met spelletjes. Er valt zelfs met je te converseren op een vrij gezellige manier. Nou, allemaal goed!
8/10

De Bezem
Als ik even mijn hersens pijnig herinner ik me dat je eventjes mod bent geweest en toen op een waardeloze manier bent opgestapt. Nu ben je dan soort van terug en lijk je naar mijn mening op C-Hero. Maar jij bent minder saai, dus dat is wel gezellig ook. Hoewel de lijntjes overeen komen :O
7,5/10

Gekkootje
Gekkerd! <3 Jij bent gewoon perfect. We hebben heel vaak met elkaar geconverseerd op een gezellige en toffe manier, en heel veel potjes Diplo met elkaar gespeeld, hoewel we hebben gesjoemeld met de nummers achter Oefenen :O. Nu ben je weer terug van vakantie als ik het goed beoordeel, dus dat moeten we maar weer eens herbeginnen. En niet weer inactief worden dan he. Nog een geheimpje: ik waag me tegenwoordig ook wel eens aan ochtendkoffie, dus nu kan ik geen gekke dingen meer tegen je zeggen.
10/10

Genade
Meestal own je hard in spellen, en je bent ook erg inventief wat die spellen betreft. Dat is op zich tof, hoewel ik stiekem jaloers ben op je onverslaanbaarheid in vooral Diplo. Verder ben je niet echt interessant eigenlijk, en altijd best serieus. Je humor is nice though, maar die gebruik je te weinig vind ik. En ‘liev’ heb je ook maar even mooi binnengebracht.
8/10

Genius
Dankzij mij ben je hier al een tijd niet meer de jongste, een luxe die ik nog steeds niet heb. Maar mentaal steek ik je ver voorbij soms. Je krijgt het voor elkaar om op een domme manier slim te zijn door je kennis op school niet uit te spelen maar simpelweg te lui te zijn om ook maar enige moeite te doen. Verder ben je een aardige gast, maar niet bijster actief en dat is eigenlijk best jammer.
7,5/10

Heir of Carthago
Sinds je niet meer CrazyBelg bent is alles aan je verbeterd. Je hebt je zelfs enkele maanden lang opgeofferd voor de community, flink heldhaftig. Je bent overal actief en een toffe gast tout court. Het valt me nu wel tegen hoe weinig lijntjes ik over je kan vullen. Is dat een aanwijzing?
8/10

Initia
Jaspenia
KingSpartacus
Mitchjol
Neusje
RabbidRobin
Rutger
Sammy95
Sanhal
SignLady
Tristiano
Wouterjs
Ydeger

En jullie ook want jullie zijn ook liev
DonFrank
Imrahil
Kyraco
Mayco
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan