• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #151

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Sorry, maar ik denk dat je te slecht bent om zo als wolf te kunnen reageren... Maar das mijn interpetatie. Een wolf zegt niet snel hoe het spel 100% gewonnen kan worden (smid) etc.
 

DeletedUser

Gast
Sorry, maar ik denk dat je te slecht bent om zo als wolf te kunnen reageren... Maar das mijn interpetatie. Een wolf zegt niet snel hoe het spel 100% gewonnen kan worden (smid) etc.

Maar waarom Karate je de smid ook?
Geef hem nog wat tijd... We hadden een andere oplossing kunnen bedenken.

En ik wil ook dat de goedjes het spel winnen ik ben zelf een goedje ;-;
 

DeletedUser10470

Gast
Ik zou lunch worden waardoor ik daar geen gebruik meer van zou kunnen maken. Zijn rolomschrijving was nogal vaag. Ik schat de kans groter dat jij goed bent dan Gala, gezien jullie posts. Daarom kon ik dan kiezen uit Yde en gala om te doden, ik had voor Yde gekozen. Had (denk ik) niet uitgemaakt, want nu gaat Gala dood.

Als ik 1 dag meer had gegeven was ik lunch, 1 van jullie lynch. Grote kans dat jij dat zou zijn (gezien je BM) en dan was de kans 50% op winnen.
 

DeletedUser

Gast
Lynch
Gala is lynch ze was geinfecteerde Grant Ward
GOED WINT
Ik heb lynch vervroegd, gala heeft er geen problemen mee
 

DeletedUser

Gast
<3, ik ben hier te goed in.

Zegt diegene die Yde zonder reden Karateert x)

En sorry Yde dat ik in het begin de hele tijd bezig was over jij die een wolf was. Maar ik was wel juist bij Sanhal en Sammy :)
Kan je me uitleggen waarom het zou leek dat jullie samenwerkten? Jij was toch precies echt ook in het complot... Was dit opzettelijk of toevallig?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
<3, ik ben hier te goed in.
Zucht, moonmonkey all over again.
Zegt diegene die Yde zonder reden Karateert x)

En sorry Yde dat ik in het begin de hele tijd bezig was over jij die een wolf was. Maar ik was wel juist bij Sanhal en Sammy :)
Kan je me uitleggen waarom het zou leek dat jullie samenwerkten? Jij was toch precies echt ook in het complot... Was dit opzettelijk of toevallig?

Wij waren niet als wolven op jou aan het bashen. Wij hadden gewoon geen zin in nog een potje waarbij er stemmen van jou komen die nergens op slaan. Dit potje namen we niet echt serieus dus gingen we gewoon bezig met jou betere posts te laten maken. Dit werkte uiteindelijk wel, hopelijk doe je het het volgende potje vanaf het begin goed:p.
Dat wij op jou zaten te bashen was dus niet omdat we wolf waren, als we wilden hadden we je veel makkelijker gelyncht kunnen krijgen als we minder bashten.
 

DeletedUser10470

Gast
Zegt diegene die Yde zonder reden Karateert x)

En sorry Yde dat ik in het begin de hele tijd bezig was over jij die een wolf was. Maar ik was wel juist bij Sanhal en Sammy :)
Kan je me uitleggen waarom het zou leek dat jullie samenwerkten? Jij was toch precies echt ook in het complot... Was dit opzettelijk of toevallig?

Ik deed het niet zonder reden. Ik wist bijna (aan je reacties), dat jij goed was. Dan is 1 van hun 2 slecht. Maakt niet uit wie ik vervolgens kateer, want jij zal altijd op de ander stemmen, net als ik. Snap je de logica?

Uhu, want dankzij jou hadden de wolven vandaag nog kans, doordat je als enige meestemde op Wouter ipv mij of Sammy gisteren :D
Wouter deed gewoon verdacht. Als ik mn rol had gegeven was ik geinfecteerd geweest, die kans is erg groot. Moest hij maar niet zo verdacht doen :p
 

DeletedUser

Gast
Ik deed het niet zonder reden. Ik wist bijna (aan je reacties), dat jij goed was. Dan is 1 van hun 2 slecht. Maakt niet uit wie ik vervolgens kateer, want jij zal altijd op de ander stemmen, net als ik. Snap je de logica?


Wouter deed gewoon verdacht. Als ik mn rol had gegeven was ik geinfecteerd geweest, die kans is erg groot. Moest hij maar niet zo verdacht doen :p
Als jij nog even had gewacht dan had hij kunnen bewijzen dat hij een Smid was... Nee, jij karateert hem direct. Ook, je kon niet zeker zijn dat ik een goedje was. Ik probeerde wel zelfs op het einde een overdreven goedje te zijn aangezien ik echt niet gelyncht wou worden :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik deed het niet zonder reden. Ik wist bijna (aan je reacties), dat jij goed was. Dan is 1 van hun 2 slecht. Maakt niet uit wie ik vervolgens kateer, want jij zal altijd op de ander stemmen, net als ik. Snap je de logica?


Wouter deed gewoon verdacht. Als ik mn rol had gegeven was ik geinfecteerd geweest, die kans is erg groot. Moest hij maar niet zo verdacht doen :p

Zo jammer dat niemand het door had behalve wij wolven (zonder extra info), er was maar 1 mogelijkheid voor de infectie. We mochten niet kiezen. Als je de serie had gekeken zag je ook dat Grant naar de andere partij ging, dat was hier ook het geval, volgende keer kan je beter ff opzoeken wat elke rol doet aangezien het duidelijk was dat er maar 1 rol geïnfecteerd kon worden.
 

DeletedUser20542

Gast
Zegt diegene die Yde zonder reden Karateert x)

En sorry Yde dat ik in het begin de hele tijd bezig was over jij die een wolf was. Maar ik was wel juist bij Sanhal en Sammy :)
Kan je me uitleggen waarom het zou leek dat jullie samenwerkten? Jij was toch precies echt ook in het complot... Was dit opzettelijk of toevallig?
Ik heb nergens met Sam en Sander samengewerkt, dat heb ik al zo vaak gezegd. Zij volgden mij, ja. Niet omgekeerd.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb nergens met Sam en Sander samengewerkt, dat heb ik al zo vaak gezegd. Zij volgden mij, ja. Niet omgekeerd.

Er zijn verschillende vormen van samenwerking. Voor mij werkten jullie samen. Jullie vielen me beiden aan, zij volgden je en je zei er niks op, etc...
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Er zijn verschillende vormen van samenwerking. Voor mij werkten jullie samen. Jullie vielen me beiden aan, zij volgden je en je zei er niks op, etc...

Wij vielen je niet aan hoor, of iig niet serieus. Als we je dood zouden willen hebben hadden we minder erg gepusht;), wij wilden jou gewoon beter laten spelen wat je uiteindelijk ook deed, ga zo door dus!:)
 

Araluen

Manticore
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan