• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #151

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
1 van de 2 was wolf. Ik zou uiteindelijk altijd het beslissende woord hebben gehad, dus konden ze beide dood.
 

DeletedUser23628

Gast
Als jij nog even had gewacht dan had hij kunnen bewijzen dat hij een Smid was... Nee, jij karateert hem direct. Ook, je kon niet zeker zijn dat ik een goedje was. Ik probeerde wel zelfs op het einde een overdreven goedje te zijn aangezien ik echt niet gelyncht wou worden :p

wat ben jij irritant zeg, niemand viel je aan.. iedereen probeerde je normaal te laten reageren.
Kan je eens uit dat ''de wereld is tegen mij'' rolletje stappen?

Mede dankzij jou was dit geen potje voor in de boeken.

Vond spelen met yde en don wel leuk ;) en hee zonder mij hadden de goedjes niet gewonnen
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser

Gast
Als jij nog even had gewacht dan had hij kunnen bewijzen dat hij een Smid was... Nee, jij karateert hem direct. Ook, je kon niet zeker zijn dat ik een goedje was. Ik probeerde wel zelfs op het einde een overdreven goedje te zijn aangezien ik echt niet gelyncht wou worden :p

Smid kan actie alleen uitvoeren tijdens dl
 

DeletedUser

Gast
wat ben jij irritant zeg, niemand viel je aan.. iedereen probeerde je normaal te laten reageren.
Kan je eens uit dat ''de wereld is tegen mij'' rolletje stappen?

Mede dankzij jou was dit geen potje voor in de boeken.

Vond spelen met yde en don wel leuk ;) en hee zonder mij hadden de goedjes niet gewonnen
smiley_emoticons_lol.gif

Toen zij daarmee bezig waren reageerde er gewoon niemand normaal...

Maar ja, inderdaad mooie beulactie. We zouden het anders misschien net niet gehaald hebben
 

DeletedUser23628

Gast
Als het aan jou had gelegen hadden jullie niks gehaald dus je kan dat 'we' wel skippen
smiley_emoticons_lol.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan