• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #151

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Is dit een heel erg obvious hint dat het toch al afgelopen is en de tijd van de DL al niet meer uitmaakt? Well done Heir, je hebt alles verraden.
 

DeletedUser20542

Gast
Leonidas, ik denk niet dat jij expres als infectie de volledige dood van Sam hebt genegeerd of doet alsof om ons ervan te overtuigen dat ik wolf ben. Dit maakt het wel erg onwaarschijnlijk dat jij wolf bent. Galadriël Leonidas

E: Verder, Leonidas: toen Sam de infectie instuurde, wist hij nog niet dat hij dood zou gaan. Hij heeft natuurlijk mij niet geinfecteerd; want dan zou jij ons zo op een rijtje hebben en winnen. Toen hij dood was en het voor hem niet meer boeide heeft hij jou BM gemaakt in de hoop dat je mij lynch zou maken 'omdat je al de hele tijd goed zit'.

Waarom zeg je trouwens niks over mn claim?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23628

Gast
Ik blijf erbij dat leonidas het beste infectie target is, omdat wat hij zelf al zegt, dorpsoudste is, vind het ook nog steeds raar dat hij zolang stil was.

en daarbij is don bewezen goed en gaat yde zich bewijzen en van mezelf weet ik dat ik goed ben.
 

DeletedUser10470

Gast
We kunnen denk het beste rollen opengooien. Yde, wat ben je? En Gala, kan je nog eens herhalen wat je was?
 

DeletedUser

Gast
Yde, ik stel voor dat je nu Donny een geweer geeft. Zodat je kan bewijzen dat je wapensmid bent
 

DeletedUser23628

Gast
Grant Ward


Hij is getraind geweest door Garret, maar werkt nu samen met Coulson. Hij is een expert in vechten met wapens en vuurwapens

Je rol is beul V1
 

DeletedUser

Gast
Yde, ik stel voor dat je nu Donny een geweer geeft. Zodat je kan bewijzen dat je wapensmid bent

Yde, kan je dit even doen? Zo kan je bewijzen dat je wapensmid bent.

Edit: Ik heb een beter idee. We geven Galadriel een geweer, we lynchen hem, mocht hij geen wolf zijn, dan mag hij mij doodschieten aangezien Yde en Donny dan bewezen zijn. Goedjes winnen zo sowieso.
 

DeletedUser20542

Gast
Daar zit het punt. Ik ben om vage redenen wel wapensmid, maar met de rolbeschrijving van iemand anders (even niet uit mn hoofd wie) en ik kan dus iemands rol upgraden. Ik had idd Don wel opgestuurd.

E: Ik ben dus smid. Staat fout in de rol-pm.
 

DeletedUser

Gast
Galadriel. Al de rest zijn gewoon goedjes... Meer kan ik hier eigenlijk niet over zeggen.

En waarom opeens Karate op Yde??? Geef hem nog wat tijd...
 

DeletedUser

Gast
Leonidas en gala, willen jullie vervroegde dl om 19U? graag hier zetten ja of nee
 

DeletedUser10470

Gast
Leonidas, zeg ff dat je op Gala stemt en zeg ook ff dat deze definitief is en dat de DL dus eerder mag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan