• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #153 - Back to the basics

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Don, leugen na leugen na leugen na leugen.

Dat Rutger gezien is als infectiewolf is al een pure leugen (ja ik heb meerdere bewijzen hiervoor)

En verder slaat het nergens op als je echt denkt dat Rutger infectiewolf is, om dan niet hem direct te lynchen maar om de jager te willen lynchen van wie je zn claim vertrouwd zodat die Rutger maar kan neerschieten.

Dit klinkt echt zo als een plan van een wolf die een jager er uit wil krijgen met zekeheid dat hij zelf niet geschoten wordt, maar meteen maar een ander goedje meeneemt in zn dood.
 

DeletedUser

Gast
Donfrank
Bovenop alle redenen gedraagt hij zich niet meer zoals gisteren, lijkt infectie geweest te zijn
 

DeletedUser25516

Gast
Don, al winnen de wolven, dan is het nog jouw schuld, hoe slecht je gespeeld hebt wn hoe slap je verdediging is geweest, en hoe slecht je plannetjes en hoe slecht je verdediging van andere goedjes.
 

DeletedUser10470

Gast
Don, al winnen de wolven, dan is het nog jouw schuld, hoe slecht je gespeeld hebt wn hoe slap je verdediging is geweest, en hoe slecht je plannetjes en hoe slecht je verdediging van andere goedjes.

Al mijn plannen zijn nooit uitgevoerd omdat jullie daar een stokje voor staken. Alle plannen die dus zijn uitgevoerd kwamen niet vanuit mij, dus als we verliezen is dit niet mijn schuld.
 

DeletedUser25516

Gast
Jawel, want je speelt gewoon als prut. Je bent een vreselijk bewezen goedje dan, maar dit is gewoon een slappe poging om jezelf te redden
 

DeletedUser10470

Gast
Ik kan mezelf niet redden. Het zoveelste goedje gaat nu dood, doordat jullie nergens naar willen luisteren. Alle acties die zijn geweest, op die van mij na, zijn niet door mij besloten omdat er voldoende mensen zijn die tegen mijn plannen in gaan. Ik speel niet prut, jullie hebben het spel namelijk in handen, niet ik.
 

DeletedUser25516

Gast
Als je het spel niet in handen hebt met claims en al zoals je zegt te hebben een andere spelers geloven je niet is dat door je eigen onkunde en gebrek aan kwaliteit
 

DeletedUser10470

Gast
Overigens lijkt dit (als Don echt goed is) toch verdacht veel op spelbederf.

Dat is niet juist, want ik wordt gebeult zegt Jaspenia. Ik ben dus toch dood en maakt mijn stem niet meer uit.

@Aqui: Of andere spelers zijn eigenwijs, die zitten er ook tussen ;)
 

DeletedUser

Gast
Dat is niet juist, want ik wordt gebeult zegt Jaspenia. Ik ben dus toch dood en maakt mijn stem niet meer uit.

@Aqui: Of andere spelers zijn eigenwijs, die zitten er ook tussen ;)

*word
*gebeuld
Dude, typisch mod weer dit.

Maar waarom zou iemand jou beulen? Je lijkt lynch te zijn?
 

DeletedUser10470

Gast
Vraag dat maar aan de beul ;) De beul zal zichzelf toch ook eens moeten bewijzen. Waarom zou ik gelyncht worden als ik ook gebeuld kan worden? Zodat er iemand bewezen is en jullie verder op jacht kunnen gaan.

Verliezen doen we zowiezo, of ik gebeuld of gelyncht wordt. De wolven zijn dan in de meerderheid.
 

DeletedUser23442

Gast
Vraag dat maar aan de beul ;) De beul zal zichzelf toch ook eens moeten bewijzen. Waarom zou ik gelyncht worden als ik ook gebeuld kan worden? Zodat er iemand bewezen is en jullie verder op jacht kunnen gaan.

Verliezen doen we zowiezo, of ik gebeuld of gelyncht wordt. De wolven zijn dan in de meerderheid.

Leer lezen of stop met liegen.

Ja, ik zei dat ik vandaag zou beulen.
Nee, ik zei niet dat ik jou zou beulen, hoe graag ik je ook zsm het zwijgen op zou willen leggen uit zelfbescherming voor jou en voor ieders bestwil. Maar dat ga ik idd niet doen als je al lynch bent. Dan kies ik iemand anders
 

DeletedUser23442

Gast
Beste CrimsonChin,

Je ziener claim was erg leuk bedacht. Maar ik vond het in eerste instantie al erg onwaarschijnlijk dat die klopte.

Een ziener én een dorpsgekkie? Op 13 spelers?
Niet heel logisch hé?

Maar een ziener kan zich bewijzen ofc. En dit leek je erg goed te faken.
Maar als ik het nu overdenk, klopt er eigenlijk niets van.

Wie heb je nou uiteindelijk echt gezien?

Je hebt Kyra gezien zei je. Ze zou wolf zijn en we mochten haar gerust lynchen.
Normaal klinkt dat best geloofwaardig, maar niet als je daar zo laat mee kwam.
Toen je dit zei namelijk, had ze al velen stemmen op zich staan en was ze niet meer redbaar.
En een medewolfje weet natuurlijk net zo goed dat ze wolf is.

Daarna heb ik ook helemaal niets meer van onze ziener gehoord.

Wel beloftes, maar geen uitslagen.

Was het plan van gisteravond niet om Aquilifer te zien, dat plan dat jij en Don zo mooi probeerden te verkopen?

[11-9-2015 16:59:15] Don/Trivium.: Zieneren we Aqui :)

Om maar een bewijs te geven bij mijn uitspraak.
Toch vreemd dat ik wanneer ik het de vanochtend vraag, ik dit antwoord dan van je krijg:

[11:35:34] Jaspenia: wie heb je gezien dan deze dl?
[11:35:47] Crimson Chin: Ik had gala ingestuurd
[11:35:56] Crimson Chin: Aangezien ik dacht dat Rutger dood ging zijn

Gala? Serieus?
Welke ziener (die online was tijdens de DL!!) stuurt iemand in om te zien die op het punt staat te worden gelyncht?
Vgm was dit gewoon een excuus om te verklaren waarom je niemand had gezien, OMDAT JE GEEN ZIENER BENT.

Dus helaas Crimson. Dit verhaal is over voor jou.

5357ac30bc63a67dc4af129296cc3d4e.gif


Hierbij beul ik Crimson.
Waarmee er aan deze wolf een einde is gekomen.
 

DeletedUser25516

Gast
Don, dan lynchen we je omdat je zo prut speelt en je je info dus overal rond kunt strooien wat veels te link is. Doeii. En stop nou met doe prutreacties. Reageer fatsoenlijk of niet. Dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan