• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #153 - Back to the basics

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23628

Gast


Galadriël

Iedere keer als we het over iemand hebben noem je hem weer verdacht, je vindt iedereen verdacht en telkens weer iemand anders.

Wat er nog het meeste uitspringt is dat je meerdere malen duidelijk zegt dat je denkt dat Mark wolf is.

Maar waarom stem je dan toch niet op hem?

Ach, wat zal ik hier op zeggen?

Ik verdenk idd een paar mensen maar aqualifer niet, en daarom zei ik als het erop aan komt stem ik dan op jou om hem te redden.

Dat ik dacht dat mark wolf is kon ik niet onderbouwen, je wilde heel graag iets van me horen maar ik kan moeilijk aankomen met ''ik voel het aan mijn water''' of wel?

Jammer dat je het nodig vind om mijn woorden te verdraaien, zelf ben je erg cryptisch en nu laat je het doen overkomen alsof ik rare dingen zeg?

Succes daarmee, oh en nog even op Hoc terugkomen.

Die sprak me net wel normaal aan, had ik ook geen cryptisch gesprek mee.
Ik wil nu niet zeggen dat ik hem meteen helemaal niet meer verdacht vind maar toch zal ik dus ook vandaag niet op hem stemmen.

Mijn stem gaat naar Jaspenia je geeft me weinig keuze helaas.
 

DeletedUser23628

Gast
Je hebt bij geen enkele beschuldiging onderbouwing gegeven. Dus dat zegt niets



#slappecounter

Ik heb tot nu toe alleen sander echt beschuldigd, eventuele gedachtes over verdenkingen heb ik alleen met je gedeeld en daar ook telkens bij gezegd dat ik het dus niet hard kan maken.

En nu gebruik je dat juist tegen me?

Jammer dit.
 

DeletedUser23442

Gast
Totale verdenking van Sanhal:
[18:27:46] Galadriël // : Ik denk toch weer Sanhal.
omdat ik Sanhal gesproken heb, ik blijf erbij dat ik hem niet vertrouw.

Totale verdenking van Heir:
[18:56:38] Galadriël // : Omdat ik denk dat mark wolf is.
[18:56:52] Galadriël // : En tot nu toe zijn al zijn stemmen op goedjes geweest ;)

Ik geef toe dat het beide niet veel voorstelt. Maar de verdenking op Sander is zeker niet veel beter dan die op mij?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
omdat ik Sanhal gesproken heb, ik blijf erbij dat ik hem niet vertrouw.

Verder is dit ook weer een fijne lynch. NOT

Morgen nog een dag, hopelijk een betere dan vandaag.

Hopelijk komen er wat theorieën op tafel waar we wat mee kunnen, anders zal ik het moeten doen en of men daar nou op zit te wachten ;)
Je blijft erbij dat je mij niet vertrouwt, ik had het druk en was te moe om echt serieus bezig te gaan met wvw. Ik zal nu dus reageren op beide stemmen van jou. "ik blijf erbij dat ik hem niet vertrouw" geen goed argument dus kijk ik maar die van de dag ervoor:
Waarom had je zo'n haast?
Ik heb ook zo mijn vragen bij Don zijn beweegredenen maar hij komt er nu beter uit dan jij.
Daarnaast denk ik ook niet dat Don zomaar vergeet dat er een infectie kan plaatsvinden ;)

In ieder geval goed gedaan Don.

Los van deze kwestie stem ik op Sanhal Ik vertrouw hem niet.
Volgens mij probeert hij zich net als vorig potje een beetje onzichtbaar te maken door dingen te roepen als ''ik was zo moe van school''

Je reden: Hij zegt dat hij belangrijkere dingen te doen heeft dan WvW, dat zei hij het vorige potje ook (waar ik toen nog best actief meedeed qua netwerken en dit potje helemaal niet maar ok) en dus is hij wolf.
Toch leuk dat je denkt dat ik gelijk wolf ben als ik niet actief meedoe (blijkbaar vind je mij iemand die meer kans heeft als de rest die inactief is om wolf te zijn ofzo aan je stem te zien) maar ik ben het niet.

Ik heb gisteren Donfrank gevolgd met zijn lynchstem omdat ik niet goed genoeg het topic had gelezen om echt goed te kunnen beslissen wie wolf zou zijn, hij was bewezen dus dan is het vaak handiger om een bewezen persoon te volgen. Dit eindigde niet goed aangezien Ara goed bleek te zijn.
Vandaag zal ik dat dan ook niet doen, Donfrank zijn stem op Jaspenia vind ik zeer vreemd, het is dat hij (nog) bewezen is, anders zou het al helemaal nergens op slaan. De logjes die Jaspenia heeft laten zien zijn voor mij meer dan genoeg redenen om Don dan ook niet te volgen, zijn redenatie slaat dit keer gewoon nergens op.
Over het dikgedrukte stuk: Blijkbaar dus wel, hij wil Jaspenia doden door een claim die volgens hem niet klopt (dan zal ik het echt wel snappen) omdat hij zichzelf nu niet wil bewijzen? Welke idioot bewijst zich nou 1 dag voor de infectie? En daar loop jij nu op mee? Don zegt: “Dit is het moment om je te bewijzen om uit te sluiten dat je wolf bent” Welke logica zit daar in? Vanavond is wss een infectie, laat hem na de infectie bewijzen, dan is er iig 1 bewezen goedje (aangezien Don na de infectie sws niet meer bewezen is).

Laten we allereerst stellen dat het feit dat Araluen eerst met zo weinig posts kwam, en dan opeens hamert hij op mij. Zulke tunnelvisie zorgt er onvermijdelijk voor dat je eens door de mand valt. Bij Araluen was de omslag gewoon te groot. Uiteraard mogen we even de meelopers even goed analyseren. Daar zal ongetwijfeld iets tussen zitten. Daarbij komt voor Araluen nog dat zijn claim een beetje ongelukkig was. Zo is hij in een combinatie van fouten en pech gestorven.

Het kan goed zijn dat de andere DO-claim ook klopt. Het kan daarom ook zijn dat die geluncht was, en dat die niet door is gegaan. Daarbij staat nergens dat de bengels hun krachten hebben verloren, of dat de heks zijn drankje in heeft gezet. Dus dat kan ook prima de oorzaak zijn. Wat betreft de bengel, dat zou ook nog betekenen dat er een andere DO in zit. Daarom zou ik wie dat ook geclaimd heeft, er niet uit stemmen.

Waarom denk jij zo gauw aan een infectie Jaspenia? Wil je Don in een kwaad daglicht zetten? Hoeft denk ik niet.

Daarnaast roep ik Galadriël op nu eindelijk eens met een echte theorie te komen tegen Sanhal. Daarmee kun je prima steun krijgen, ook van mij.
2 DO’s in 1 potje komt niet vaak voor, ik zou die andere claim nu de echte Dorpsoudste dood is echt niet meer geloven.
Fijn dat je met een goede theorie mij wel wil lynchen, toont iig aan dat je het liefst alleen lyncht wanneer er ook echt een goede theorie tegen iemand is.
Gezien de claims en de gesprekken is Jaspenia mijn keuze voor de Lynch.
En dat moet ons overtuigen omdat? Gisteren had je ook geen gelijk, vandaag pas ik er dus meer op.
Geen tijd meer voor DL. Deftige reactie en uitleg voor stem, Jaspenia, volgt later
Beetje jammer dat je zo meeloopt (ga ik iig van uit aangezien je een half uur na don stemt), ik ben na de dl iig wel benieuwd naar je redenatie achter de stem.

Dus, ik netwerk niet met je en ik ben meteen wolf? @gala
Zij is naar mij toegekomen om te netwerken, dat heb ik gedaan en zij denkt nog steeds dat ik wolf ben omdat ik niet zoveel tijd had voor wvw, vind haar dan ook minder goed spelen als het vorige potje. Daar had wel actief met haar genetwerkt en afgezien van het feit dat ze mij niet door had, had ze toen echt best goede momenten. Dit keer lijkt het er meer op alsof ze stemt op wie het makkelijkst dood kan/wie er toch niet op zal reageren.
Zoals ik je al 10x hebt uitgelegd, maar je natuurlijk niet kan weten als je niet luistert:

Ik wil me best bewijzen, maar NA deze DL.
Want stel dat er een infectie (of mogelijke niet vermelde infectie maar geen lunch) is, ben ik meteen weer niet bewezen.


Ja, ik weet dat je een overzicht van de rollen hebt, dan kan ik ook maken. Maar zolang ik geen enkele reden hebt om aan te nemen dat alle claims die je hebt kloppen slaat je plan nergens op.


Ik vroeg of je dom was of gewoon niet luisterde ja, omdat ik gek werd van dat ik alles al 10x had gezegd en je het nogsteeds gewoon niet gelezen leek te hebben. Niet 1x, maar heel het potje al.

Vervolgens reageerde jij enkel nog maar met "Wolf.", noemde ik je een idioot en verwijderde je me ja.


Ik gaf niet aan dat ik niet verder wilde?? Ik wilde dat jij luisterde en jij blijkbaar niet en verwijderde me voordat ik me verder kon verdedigen tegen je beschuldigingen..



Er zijn verdachtere mensen, maar ik ben verdachte nummer 1 xD
En ik heb je ook uitgelegd waarom ik niets wil doen (hierboven)


Ja, als je goedje bent faalde je plan vooral en klopte het van geen kanten. (zoals ik tevergeefs probeerde uit te leggen)
Als je geen goedje was was het wellicht een geniaal plan, maar sorry dat ik er dan niet intrapte


En verder:

Eerst dwong je me op een laffe manier te claimen omdat ik anders direct zou sterven door doodsdrankje.

[10-9-2015 00:21:16] Jaspenia: Maar hou mijn rol aub voor jezelf
[10-9-2015 00:21:20] Don/Trivium.: Begrijpelijk
[10-9-2015 00:21:31] Jaspenia: ook als je iemand denkt te vertrouwen ofzo
[10-9-2015 00:21:33] Don/Trivium.: Ik deel nooit rollen todat iemand bewezen is en bewezen blijft (dus infectie eruit is)

[17:43:10] Jaspenia: Maar Don heeft dus mijn claim doorverteld?
[17:43:16] Iemand die niet Crimson is: ja

[19:11:23] Jaspenia: Heeft don je mijn claim verteld?
[19:11:45] Crimson Chin: Nee

[19:51:40] Jaspenia: Maar hou mijn rol aub voor jezelf
[19:52:00] Don/Trivium.: heb ik niet gegeven
[19:52:18] Jaspenia: niet liegen
[19:52:27] Don/Trivium.: Aan wie zou ik die gegeven moeten hebben?
[19:53:24] Jaspenia: Ik weet niet wie allemaal
[19:53:30] Jaspenia: maar je hebt hem zeker doorgegeven
[19:53:37] Don/Trivium.: Enkel aan bewezen mensen.
[19:53:51] Jaspenia: wie zijn er volgens jou bewezen?
[19:54:02] Jaspenia: [10-9-2015 00:21:31] Jaspenia: ook als je iemand denkt te vertrouwen ofzo
[19:54:11] Don/Trivium.: Crimson en ik
[19:54:19] Jaspenia: nu lieg je nog keiharder
Die logjes en het feit dat Jas zich niet voor de dl wil bewijzen zijn voor mij genoeg redenen om don niet te volgen vandaag, het lijkt me meer een vorm van tunnelvisie dan dat Jaspenia echt wolf is.
Ach, wat zal ik hier op zeggen?

Ik verdenk idd een paar mensen maar aqualifer niet, en daarom zei ik als het erop aan komt stem ik dan op jou om hem te redden.

Dat ik dacht dat mark wolf is kon ik niet onderbouwen, je wilde heel graag iets van me horen maar ik kan moeilijk aankomen met ''ik voel het aan mijn water''' of wel?

Jammer dat je het nodig vind om mijn woorden te verdraaien, zelf ben je erg cryptisch en nu laat je het doen overkomen alsof ik rare dingen zeg?

Succes daarmee, oh en nog even op Hoc terugkomen.

Die sprak me net wel normaal aan, had ik ook geen cryptisch gesprek mee.
Ik wil nu niet zeggen dat ik hem meteen helemaal niet meer verdacht vind maar toch zal ik dus ook vandaag niet op hem stemmen.

Mijn stem gaat naar Jaspenia je geeft me weinig keuze helaas.
Hoezo geeft Jaspenia je geen keus? Hij stemt idd op jou maar dat heeft hij iig met een redelijke reden gedaan, jij verwisselt gewoon vaak van je stem en ik snap ook best dat dat verdacht is (met de skypegesprekken tussen ons 2 vind ik je ook verdacht, je wil toch niet echt luisteren naar wat ik zeg).
Jij denkt dat Mark wolf is maar je kan het niet onderbouwen, ik snap dat onderbuikgevoel, dat heb ik zelf ook vaak genoeg, maar dan ga je toch juist naar die persoon kijken/op die persoon stemmen? Jouw reden om op Jaspenia te stemmen is niet veel beter dan geen reden (is meer een counter), als je een slecht gevoel over iemand hebt kan je er vaak ook een redelijke theorie van maken.
 

DeletedUser23628

Gast
Idd een counter.

Zoals ik ook al tegen hem zelf heb gezegd heeft het mijn voorkeur absoluut niet om hem eruit te stemmen maar omdat hij verder ook niet meer in gesprek wilt vind ik dat ik weinig keus heb.

Maargoed na wat goed advies wil ik toch niet meer meedoen in het conflict tussen Jaspenia en Don. Dus (kan weer niet rood) stem ik pp hoc. Mijn excuses voor de slappe stem maar ik weet het anders ook even niet meer.
 

DeletedUser13353

Gast
Sorry voor de late uitslag :p

Lynch is Galadriel, deze persoon was een burger.

Er vond vannacht geen lunch plaats,
wel een infectie.

Volgende DL:
Vandaag om 23:00 (als mensen er problemen mee hebben, kan die verplaatst worden)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25516

Gast
Nou nou, wat is er een hoop duidelijk geworden vandaag via netwerken. Heel mooi, want vandaag moet het tij onvermijdelijk keren, of het is afgelopen voor de goedjes. En hoe het kan dat er zoveel goedjes uit liggen terwijl wij ons geweldig bewezen heksje hebben dat alles weet, is mij een raadsel. Laten we eens naar dat heksje gaan kijken, dacht ik vandaag. Dus ik opende het gesprek met hem als volgt:

[11-9-2015 21:29:11] Don/Trivium.: DonFrank ben ik van het Grepolis AF :)
[14:09:57] *** Don/Trivium. wil u graag toevoegen op Skype

Hallo Ivar, ik wil u graag als contactpersoon toevoegen. ***
[14:11:05] *** Ivar heeft contactdetails gedeeld met Don/Trivium.. ***
[14:11:16] Ivar: Heb je nu even tijd om te netwerken?
[14:13:28] Don/Trivium.: Vertel
[14:13:43] Ivar: Ik zou graag willen weten wat er is gebeurd tussen jou en jaspenia allereerst
[14:13:49] Ivar: Ik vertrouw hem namelijk ook niet
[14:13:58] Ivar: En ik voel wel iets voor hem er vandaag uitwerken
[14:14:00] Ivar: Maar niet zomaar
[14:14:04] Don/Trivium.: Ooh, een kleine discussie
[14:14:19] Ivar: Vertel maar
[14:14:29] Don/Trivium.: Goed, ik wil eerst wat van je weten
[14:14:31] Ivar: Waarom is hij wolfie volgens jou, zoals je zei
[14:14:32] Don/Trivium.: Je bent Jager, right?
[14:14:45] Ivar: Dat is inderdaad mijn claim ja
[14:15:16] Don/Trivium.: Oke
[14:15:19] Don/Trivium.: Vooraf of Achteraf?
[14:15:23] Ivar: Wie heeft als tweede DO geclaimd?
[14:15:31] Ivar: Hoe bedoel je?
[14:15:35] Ivar: Je bent jager of je bent jager
[14:15:40] Don/Trivium.: Vooraf de DL een schot doorgeven of nadat je dood bent
[14:15:46] Ivar: Erna
[14:15:48] Ivar: Net als Owen
[14:15:51] Don/Trivium.: Oki
[14:15:58 | 14:16:01 bewerkt] Don/Trivium.: Als je dood bent, schiet Rutger ;)
[14:16:03] Don/Trivium.: Just saying
[14:16:12] Ivar: Dat is een gedachte van mij
[14:16:19] Ivar: Maar jasp is er ook eentje
[14:16:28] Ivar: Maar ik zou heel graag willen weten wie er die DO heeft geclaimd
[14:16:37] Don/Trivium.: En waarom zou je dat willen weten? :)
[14:16:42] Ivar: Ik vermoed namelijk dat die ook bewezen kan zijn
[14:16:48] Ivar: Waarom?
[14:16:50] Don/Trivium.: Hoe kan die bewezen zijn?
[14:16:59] Ivar: Omdat er de 1 na laatste DL geen lunch was
[14:17:05] Ivar: Die is beschermd geworden, moet wel
[14:17:15] Ivar: En dat was NADAT de DO was gelyncht
[14:17:30] Ivar: Dus als het een bengel is geweest, heeft hij dus geen last gehad van die gestorven DO
[14:17:36] Ivar: Dus dan moet er nog eentje in zitten
[14:17:49] Ivar: En omdat er nog geen enkele wolf uit is, moeten we weten of die bengel nog wat kan maken of niet
[14:17:58] Ivar: Vandaar
[14:18:01] Ivar: Diegene lijkt mij goed
[14:18:34] Ivar: En jij dacht voor dit bericht van mij dat rutger dat was, en daarom spoorde jij mij aan hem neer te knallen mocht ik sterven
[14:18:55] Ivar: What do you say?
[14:20:00] Ivar: ?
[14:20:04] Don/Trivium.: Wuuut?
[14:20:09] Don/Trivium.: Het enige wat jij hoeft te weten
[14:20:14] Don/Trivium.: Is dat je Rutger moet schieten als je dood bent :p
[14:20:18] Ivar: Nee
[14:20:22] Ivar: Dat doe ik niet zomaar
[14:20:37] Don/Trivium.: Wie wil je dan gaan schieten?
[14:20:45] Ivar: Ik wil zeker weten hoe en wat. Als hij gezien is, goed
[14:20:48] Ivar: Maar anders niet
[14:20:58] Don/Trivium.: Hij is gezien.
[14:21:03] Ivar: Ik heb nog altijd Jaspenia op mijn verlanglijstje
[14:21:11] Don/Trivium.: Hij is gezien als Infectiewolf.
[14:21:18] Ivar: Dus twee bewezen wolven?
[14:21:20] Don/Trivium.: Dus doden we jou, kan jij schieten op hem ;)
[14:21:27] Ivar: Ja, haha
[14:21:40] Don/Trivium.: Deal? :)
[14:21:41] Ivar: Beter dat we met jou, ik en ziener op die wolven gaan stemmen
[14:21:55] Ivar: En dan kunnen we morgen die andere wel doodschieten
[14:22:00] Ivar: Ik zou mijn stem niet lichtelijk opgeven
[14:22:10] Ivar: En het feit dat ik nog een theorie voor jasp wil gooien, ook niet
[14:22:18] Ivar: Wat je morgen doet, zien we dan wel. Afhankelijk van vandaag
[14:22:53] Don/Trivium.: Op wie wil je stemmen dan vandaag?
[14:22:58] Ivar: Jaspenia weer
[14:23:03] Ivar: En jij kan daarna posten
[14:23:09] Ivar: Dat hij is gezien als infectiewolf
[14:23:15] Ivar: Maar
[14:23:26] Ivar: Ik zou wel eens willen weten wie geïnfecteerd is...
[14:23:34] Don/Trivium.: Je wilt Jaspenia stemmen
[14:23:39] Don/Trivium.: Terwijl Rutger is gezien als infectiewolf?
[14:24:04] Ivar: Dan wordt het morgen Jaspenia
[14:24:07] Ivar: En vandaag Rutger
[14:24:22] Don/Trivium.: Of er wordt morgen weer een wolf gezien :)
[14:24:22] Ivar: En wat denk jij van Sanhal?
[14:24:35] Don/Trivium.: Ik denk veel, maar Rutger moet dood, dat weet ik zeker :)
[14:24:37] Ivar: Of jij bent geïnfecteerd belazert de boel
[14:24:40] Don/Trivium.: En als jij hem nou eens mooi schiet
[14:24:49] Don/Trivium.: Dan komt t helemaal goed.
[14:24:58] Ivar: Ik ga hem niet doodschieten omdat jij niet via de lynchweg hem wilt doden
[14:25:08] Ivar: En dan mezelf opofferen
[14:25:10] Don/Trivium.: Ik dood jou via de Lynchweg
[14:25:14] Don/Trivium.: En jij mag hem doden ;)
[14:26:05] Ivar: En vertel mij eens waarom jij er als geïnfecteerde geen voordeel aan zou hebben om mij op een van die honderd wolven die er nu zijn te schieten en zo de jager eruit te hebben, om vervolgens met een meerderheid de goedjes eruit te stemmen?
[14:26:25] Ivar: Rutger is niet gezien
[14:26:36] Ivar: Rutger zit als een van de weinigen nog niet in de wolvenchat
[14:26:42] Don/Trivium.: En dat weet jij
[14:26:44] Ivar: Met deze aanpak maak je jezelf wel heel verdacht
[14:27:08] Don/Trivium.: Dit is echt grappig
[14:27:19] Don/Trivium.: Je zegt dat je weet dat Rutger geen wolf is, omdat hij niet in de WOLVENCHAT zit
[14:27:23] Don/Trivium.: En hij is gezien als infectiewolf :p
[14:27:25] Don/Trivium.: AHahahahahahaha
[14:27:33] Ivar: Ik geloof niet dat hij gezien is
[14:27:49] Ivar: Ik geloof dat jij dat zegt
[14:27:52] Ivar: En wat maakt het uit
[14:27:55] Don/Trivium.: Dan geloof je het niet
[14:28:00] Ivar: Je kunt rutger en mij tegen elkaar wegstrepen
[14:28:01] Don/Trivium.: En wat als meerdere mensen het tegen je zeggen?
[14:28:05] Ivar: Dan houd je nog steeds de meerderheid
[14:28:16] Ivar: Dan weet ik wie daartoe bereid was
[14:28:20] Ivar: Jou te geloven
[14:28:28] Don/Trivium.: Gast, je snapt t echt niet
[14:28:34] Ivar: Kun jij mij aantonen dat ik jou moet geloven omdat je niet geïnfecteerd bent?
[14:28:34] Don/Trivium.: Je moet gewoon Rutger schieten en klaar.
[14:28:51] Don/Trivium.: Waarom zou ik dat aan jou moeten aantonen?
[14:28:55] Ivar: Je hoeft niet te doen alsof je het alwetende goedje bent
[14:28:57] Don/Trivium.: Het enige wat je moet doen is Rutger schieten.
[14:29:00] Don/Trivium.: Ik weet alles, ja.
[14:29:00] Ivar: Ik moet niks
[14:29:02] Don/Trivium.: Ik heb alle rollen
[14:29:05] Don/Trivium.: Ik weet alle zieneringen
[14:29:06] Don/Trivium.: Dus?
[14:29:08] Ivar: Oh ja?
[14:29:10] Don/Trivium.: Ja.
[14:29:22] Don/Trivium.: Je moet Rutger schieten, die is als infectie gezien.
[14:29:25] Ivar: Waarom kun je dat niet gewoon als slechtje zeggen. Al had je ze, die kennis verdwijnt niet met een infectie
[14:29:28] Ivar: Nee
[14:29:31] Ivar: Doe ik niet
[14:29:40] Don/Trivium.: Dan schiet je hem niet en eindigt hier het gesprek. Je zal wel dood gaan.
[14:29:58] Ivar: Mwah, ik denk dat je daar spijt van zult krijgen
[14:30:10] Don/Trivium.: Jij denkt wel meer
[14:30:12] Don/Trivium.: En ik denk ook dingen.
[14:30:18] Ivar: Leg mij maar eens uit waarom je niet via de lynchweg wilt gaan
[14:30:33] Ivar: Want als de wolven in de meerderheid zijn, heb je nu al niet voldoende stemmen
[14:30:45] Ivar: Er is daarom geen enkele reden waarom je als goedje nog een stem weg wilt krijgen
[14:30:47] Ivar: Want 1
[14:30:51] Ivar: Er vindt nog een lunch plaats
[14:30:57] Ivar: Een goede jager sterft vandaag als het aan jou ligt
[14:30:58] Ivar: En een wolve
[14:31:06] Ivar: Als het bijv. 4 om 3 is, wordt het 3 om 1
[14:31:16] Don/Trivium.: en eindigt hier het gesprek.
[14:31:21] Ivar: Je bent gek
[14:31:56] Don/Trivium.: Dorpsgek? Denk het niet.
[14:32:01] Ivar: Nee
[14:32:04] Don/Trivium.: :p
[14:32:06] Ivar: Niet dorpsgek
[14:32:07] Don/Trivium.: #Troll
[14:32:11] Ivar: ook niet dorpsgestoorde
[14:32:16] Ivar: Gewoon gestoorde, that's it
[14:32:26] Don/Trivium.: Goede onderbouwing er ook bij zeg.
[14:32:38 | 14:32:40 bewerkt] Don/Trivium.: that's itWow, wat een onderbouwing
[14:32:56] Ivar: Die komt dalijk
[14:33:01] Ivar: Einde gesprek, zoals je zei
[14:34:12] Don/Trivium.: Prima.

Wat klopt hier niet aan, vraag ik me af?
Laten we een aantal feiten op een rij zetten: er zijn heel veel goedjes gestorven terwijl wij onze grote Don hadden. Daar geloofde ik eerst ook in, daarom stemde ik gisteren dus op Jaspenia. Want degene die niet vertrouwd wordt door een bewezen goedje die zegt claims te hebben (kan goed, weten we allen), geloof je gewoon.
Goed, ik moet dus rutger neerknallen zegt hij, omwille van mijn jagerclaim. Ik geef aan dat ik dat best wil doen in het begin van het gesprek. Maar, als je zijn antwoorden op mijn theorie over het dorpsoudstegeval leest, blijft hij daar omheen draaien en mij aansporen rutger te schieten. Goed, op dat moment geloofde ik hem nog. Toen stelde ik echter de vraag: waarom hem niet lynchen? Hij stelde dat hij mij zou willen lynchen, zoals te lezen, om zo hem neer te kunnen knallen. Maar daar geloof ik dus niks van! Want hij zegt wel dat dat een bewezen infectiewolf is, maar met één zienering van onze dorpsgek, die helaas al op dag 1 stierf, kan hij daar weinig conclusies aan verbinden! En hij heeft lang niet alle claims, want kijk maar eens naar zijn stemmen in het onderstaande (tevens zijn reactie op mijn claim, die wel goed was, omdat ik gevaar liep en het al tamelijk slecht ging met kamp goed) :

Inplaats daarvan claimt hij in het topic. Of dat bepaald slim is denk ik van niet, maar goed, ik ben ook niet helemaal slim geweest door te claimen, al pakte het later goed uit.

Gezien de claim stem ik op Ara. Gisteren had je een willekeurige stem. Stem dan beter op jezelf in plaats van op iemand. Je hebt ofc al uitleg gegeven daarover, maar toch is het vreemd.

Gezien de claims en de gesprekken is Jaspenia mijn keuze voor de Lynch.

Araluen was dus geen slechtje, blijkt. Daarnaast moeten we niet vergeten dat de lunch op dag twee niet is doorgegaan. Daarna is er een bescherming geweest die prima door een bengel gedaan kan worden. Of er is op een tweede DO geluncht, waardoor de lunch niet doorging. In ieder geval, er is toen geen infectie geweest, maar ook geen bericht dat de bengels hun krachten hebben verloren! Ik denk daarom dat Don geïnfecteerd is. Ook de wolven geloofden dat hij veel info had. En ook zij konden die goed gebruiken. En tja, wie durft er tegen de status van een bewezen goedje in, hem tot lynch te verklaren? Ik dus, Donfrank.. Jij bent het slechtje. Waarom zou je me anders dood willen hebben met al je claims, waaruit je wel uit zou kunnen opmaken dat wij (wij, daar hoor jij niet meer bij dus) een minderheid prima kunnen hebben. Waarom niet eerst op de zogenaamd als infectiewolf geziene rutger stemmen? Ik denk namelijk dat hij de tweede DO is. En ik roep hem op dat nu te claimen (als hij eens actief wordt).

En ik hoop dat Jaspenia, die op hetzelfde spoor leek te zijn als ik, ook op hem te stemmen. Hij kon echter niet zijn theorie ondersteunen, omdat er toen nog niet duidelijk was dat er een infectie plaats had gevonden (alleen: er is geen lunch), maar nu dus wel. Jaspenia kan daarbij prima goed zijn. Want Don heeft op hem gestemd, en hij zat er met Araluen ook al naast. Dus volgens mij heeft hij zoveel claims nog niet.
En we hebben allebei gezien hoe Don reageert wanneer hij in het nauw is gedreven. Zo slecht als aan het einde van ons gesprek.

Vaarwel don. Al sterf ik vandaag, dan knal ik jou dood. Niet Rutger
 

DeletedUser10470

Gast
Je hebt het dus niet begrepen. Ik heb je alles uitgelegd en de enige manier waarop we zeker weten is jou lynchen. Dit is ook weer een typische actie van een wolf.

Ook deze berichten:
[14:15:23] Ivar: Wie heeft als tweede DO geclaimd? => Vragen om een rol zodat hij weet wie hij niet moet lunchen
[14:21:41] Ivar: Beter dat we met jou, ik en ziener op die wolven gaan stemmen => Ziener willen weten
[14:26:36] Ivar: Rutger zit als een van de weinigen nog niet in de wolvenchat => Wolvenchat?
 

DeletedUser

Gast
Je hebt het dus niet begrepen. Ik heb je alles uitgelegd en de enige manier waarop we zeker weten is jou lynchen. Dit is ook weer een typische actie van een wolf.

Ook deze berichten:
[14:15:23] Ivar: Wie heeft als tweede DO geclaimd? => Vragen om een rol zodat hij weet wie hij niet moet lunchen
[14:21:41] Ivar: Beter dat we met jou, ik en ziener op die wolven gaan stemmen => Ziener willen weten
[14:26:36] Ivar: Rutger zit als een van de weinigen nog niet in de wolvenchat => Wolvenchat?
Bij derde log, hij bedoelt gewoon dat rutger als weinige nog geen wolf is (dat bedoelt hij denk ik)
 

DeletedUser10470

Gast
Maar waar komt het woord Wolvenchat vandaan? Een goedje laat dat wordt niet vallen.
 

DeletedUser25516

Gast
Is dat het enige don? Wauw, wat een verdediging, echt topkwaliteit.

Met wolvenchat moet je maar eens naar de context kijken. Anders wordt het wel erg kortzichtig. En waar blijft jouw deftige reactie? Je kunt nu niet meer alles afdoen met geloof me nou, ik weet het gewoon beter, jij snapt het niet, ik wel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan