• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #153 - Back to the basics

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Don, dan lynchen we je omdat je zo prut speelt en je je info dus overal rond kunt strooien wat veels te link is. Doeii. En stop nou met doe prutreacties. Reageer fatsoenlijk of niet. Dank

Ik reageerde fatsoenlijk met een stem, dus dan kan je niet zeggen dat ik die niet mag posten. Ja, ik kan ook nu mijn info rondstrooien, maar waarom zou ik? Om de wolven te helpen?

Gezien Crimson vandaag Aqui zou zien maar zei dat hij Gala zag door een "fout", ga ik ervanuit dat hij jouw rol niet wilde geven. Daarom heb ik het vermoeden dat je wolf bent. Onthoud dat voor later, want aan mijn lynch kan ik (waarschijnlijk) toch niks veranderen. Aqui zal zich nooit willen opofferen en jullie gaan ook niet (gezien het verleden van dit potje) op Aqui stemmen, maar onthoud dit toch.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik reageerde fatsoenlijk met een stem, dus dan kan je niet zeggen dat ik die niet mag posten. Ja, ik kan ook nu mijn info rondstrooien, maar waarom zou ik? Om de wolven te helpen?

Alsof je je info niet allang rondgetrooid hebt naar iedereen xD
Je hebt sws crimson telkens alles verteld zei je telkens trots, dus zelfs als je goed zou zijn hebben de wolven allang alle info.

Net zoals het bijzonder is dat je expliciet beloofde mijn beulclaim aan niemand door te vertellen en niet veel later opeens iedereen die ik sprak mijn rol al lang wist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13353

Gast
Donfrank is Lynch, hij was Heks.
Aquilifer is lunch, hij was Beschermingsengel.

Dit betekent dat Sanhal en zijn koppel Rutger en Jaspenia gewonnen hebben,
gefeliciteerd!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Zover was ik ook al gekomen :p

Goed gespeeld Jaspenia.

Dacht ik zet het er ff bij zodat het duidelijker is;).
Jij had als goedje (die bewezen was) veel kans om te winnen maar je hebt bij het netwerken gewoon vaak de fout gemaakt van bluffen/liegen, hierdoor geloofden de echte goedjes je aan het einde helemaal niet meer. Volgende keer dus iets beter mee omgaan:p.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik ben met de verkeerde personen om gegaan. Ten eerste met Jaspenia, die dus gekoppeld was en daarom hoe dan ook niet Rutger wilde beulen (plan 1 mislukt), toen met Crimson, die Ziener en koppel was (plan 2 mislukt).
 

DeletedUser23442

Gast
Ik ben met de verkeerde personen om gegaan. Ten eerste met Jaspenia, die dus gekoppeld was en daarom hoe dan ook niet Rutger wilde beulen (plan 1 mislukt), toen met Crimson, die Ziener en koppel was (plan 2 mislukt).

En het hielp niet dat Heir precies dat gokte om te claimen dat je direct geloofde.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Exact, doordat Aqui Jager claimde trouwens. Anders was hij door de mand gevallen, 2 bengels in 1 potje ;)

Mwa, Aqui die jager claimde was nog niet eens zo slecht, jij had zijn claim aan allemaal mensen doorgegeven en jij kon best infectie zijn. Was dus gewoon zelfbehoud en dat snap ik helemaal.

E: als aqui later zei bengel te zijn zou hij alsnog doodgaan omdat je dan HoC eerder zou vertrouwen:p.
 

DeletedUser10470

Gast
Aqui claimde in het Topic. Dus ik heb zijn claim niet verspreid, dat heeft hij zelf gedaan.
 

DeletedUser10470

Gast
True, maar als hij later bengel bij je had geclaimed, had je hem dan laten leven?;)

Nee, waarschijnlijk niet. Zeker niet omdat ik HoC dan overtuigender zou vinden dan Aqui omdat HoC al langer bengel claimde.

Wie start een nieuwe WvW? :)
 

DeletedUser2057

Gast
Ik wil graag de mods bedanken, met name Owen en Don, die dit potje met zijn tweeën naar een heel nieuw niveau getrokken hebben. Goed werk kerels! Ga zo verder.
 

DeletedUser

Gast
Wait dus ik was sowieso dood ookal stuurde ik jas in als lunch?
Anyway don en owen we konden het niet zoder jou
 

DeletedUser23628

Gast
Rutger jou stem op mij was zo matig ik snap niet hoe je daarmee weggekomen bent.

en verder.. had ik dus gewoon gelijk (A)

gefeliciteerd.
 

DeletedUser21204

Gast
Don faalt. Meer heb ik er niet over te zeggen. Heeft de goedjes keihard zitten hinderen en de wolven en het koppel in de kaart gespeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan