• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser14801

Gast
Helemaal mee eens
Ik denk dat er een peiling moet komen vanuit de cm om te kijken hoeveel mensen er bereid zijn om te staken.

Ook mee eens.
Maar dat staken geeft geen "zoden aan de dijk".
Bijna niemand zal meedoen, ondanks dat ze zeggen wel mee te doen.
Ik denk dat het een kwestie van geduld is.

Maar jullie roepen en brullen, ik staak al.:)
 

DeletedUser

Gast
zet mij er ook maar op
smiley_emoticons_motz.gif
 

DeletedUser

Gast
Al die dubbeltjes...
In een uur tijd hebben 4 spelers hier gereageerd met hun eerste post op het Grepo Forum... Beetje verdacht
 

DeletedUser19428

Gast
daar is geen sprake van. Dit plan is voorlopig in de ijskast gezet, maar zeker niet afgeserveerd
 

DeletedUser11438

Gast
ijskast?
Dit laten ze gewoon een heel tijdje sudderen.. Hopende dat wij als community dit een keer vergeten zijn..

En dan plots vinden we dit gewoon eens keer terug in een of andere update.
Dus maak je geen enkele illusie.
Inno doet gewoon keurig waar het zelf zin in heeft. Alleen als wij als community ergens tegenin gaan, dan stellen ze het eerst een paar keer uit.
 

DeletedUser22289

Gast
ijskast?
Dit laten ze gewoon een heel tijdje sudderen.. Hopende dat wij als community dit een keer vergeten zijn..

En dan plots vinden we dit gewoon eens keer terug in een of andere update.
Dus maak je geen enkele illusie.
Inno doet gewoon keurig waar het zelf zin in heeft. Alleen als wij als community ergens tegenin gaan, dan stellen ze het eerst een paar keer uit.

+1. .
 

DeletedUser13371

Gast
in beperkte mate ben ik voorstander van warfare packages.
bij world of tanks en andere spelletjes kan je ook dingen kopen om jouw beestje te verzorgen, te kleuren en te personaliseren.

ik zou het leuk vinden als ik mijn steden kon opvrolijken en personaliseren met bv

landuitbreiding voor extra inwoners.
andere architectuur
gekleurde dakpannen in bv blauw
extra bomen

onschuldige extra's die verdwijnen als je stad veroverd is.

voor het kopen van huurlingen wat in de geschiedenis eerder regel dan uitzondering was en wat ook in dit spel is toegestaan. iemand voor je laten vechten in ruil voor grondstoffen etc. mogelijkheden genoeg

als dat met warpackages komt hoop ik enkel dat het ook beperkt blijft tot een speciale eenheid, huurlingen die wat zwakker en slechter gemotiveerd zijn. een extra boevenbende zoals militie die leuk zou zijn voor havenchecks, farmen en onschuldige bijstand.

met goudspel zou je het spel leuk kunnen maken en kunnen personaliseren zonder direct het spel om zeep te helpen met overdreven extra's zoals ik nu soms mn vraagtekens zet bij evenementen die voorzien in overdreven spelvoordeel tegen hoge goudinzet hoewel dat met de goudhandel voor het grepolis embargo op vrije handel nog leuk was voor iedereen is dat nu wat beperkt voor spelers die er financieel iets beter voor staan of bereid zijn meer in hun spel te investeren.

het schaakspelletje moet vooral intact blijven vind ik en daaromheen is er toch zoveel vrijheid om met goud jouw koninkrijk te kunnen opvrolijken en ik hoop dat grepolis dus die grens bewaakt en niet teveel het schaakspel zelf in de verkoop gooit.
 

DeletedUser13371

Gast
oja en we willen graag olifanten importeren uit afrika. dat is een gigantische klus met slome transportbootjes en het kost je een fortuin voor een stuk of 10 olifanten terwijl je er honderd besteld omdat 90% onderweg sneuvelt maar dan geven ze natuurlijk een bonus op de duur van een zegetocht en stadfeest en verbeterde moraal aan je troepen en een kans van 10% op een flankaanval waardoor je troepen 20% sterker kunnen zijn als je dat geluk hebt.

maar goed dat ik niet bij innogames werk misschien :p
 

DeletedUser14801

Gast
ijskast?
Dit laten ze gewoon een heel tijdje sudderen.. Hopende dat wij als community dit een keer vergeten zijn..

En dan plots vinden we dit gewoon eens keer terug in een of andere update.
Dus maak je geen enkele illusie.
Inno doet gewoon keurig waar het zelf zin in heeft. Alleen als wij als community ergens tegenin gaan, dan stellen ze het eerst een paar keer uit.

Gelukkig doe ik zelf ook wat ik leuk vind.:)
 

DeletedUser17956

Gast
Kijk ,in feite bestaan de warfarepackages al.Alleen is t nu opgeleukt als een zeer lang durend "event" ,waarbij diegene ,die t willen ,met goud hun ingredienten kopen en dus hun troepen.De recepten staan gewoon op een door Inno goedgekeurde Tool.

Dus waar hebben we het over ;p
 
Bovenaan