• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser

Gast
voor de petitie. als ze dit doorvoeren ga ik een ander spelletje zoeken en zeg ik vaarwel tegen Grepo
 

DeletedUser19430

Gast
Ik eken deze petitie ook. Dus zet mij er ook maar bij.
Dit zijn spel-functies die voor mij de beslissing al hebben gemaakt.
Ik speel mijn huidige wereld uit en dan is het over.

IK STOP MET GREPOLIS.
 

DeletedUser13436

Gast
Als die packages komen, is grepolis geen spel meer, maar een stortautomaat waar alleen maar geld in kan.

Ik hoop dus niet dat die dingen komen...
 

DeletedUser25600

Gast
Zet mij ook maar op de lijst.
Op Forge of empires is er ook zo'n pakketensysteem gekomen. Daar ben ik geen voorstander van en op Grepolis al helemaal niet.
 

DeletedUser24277

Gast
zet mij er maar bij!
ben nu een paar dagen geleden terug begonnen om te zien wat er verandert was en dit is echt het ergste wat ik mij had kunnen voorstellen! :O
 

DeletedUser16233

Gast
geweldig. ze hebben het systeem gebruikt. ik kan nu voor geld startbonuspakketten kopen bestaande uit verbeterde grondstoffenproductie, versnelde bouwtijden, alle adviseurs en munten des wijsheids en oorlog. meer dan duizend spelers uit verschillende landen geven aan deze pakketten niet te willen in wat voor vorm dan ook maar ze komen er toch. ik upload zo wel screenshots.

dit is niet op de béta maar gewoon op de nl server.

Ie94AY.jpg

oadJag.jpg

PusVbY.jpg


miss iets minder OP dan de vorige packages maar het idee is hetzelfde. dit bedoelden ze dus met dat ze eraan gingen werken. gewoon op een andere manier ons opdringen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16233

Gast
Dit is op olympia. Heeft er misschien mee te maken dat ik daar inactief was en dus ben overgenomen.
 
Bovenaan