• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #159: The Martian Terror War, ondertitel #yolo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik geloof hem meer dan jou hoor.
Zeker gezien je behalve in die laatste zin niet echt erkent dat je niet slecht bent.

- Je vraagt of de ziener bewezen is en zegt niet dat de ziener bullshit praat.
- Je vraagt of ik het zeker weet en zegt niet dat ik het fout heb.
- Je vraagt waarom we hem geloven, niet waarom we hem niet zouden moeten geloven.

Nou nee, wat ik zie is een niet bewezen persoon die zegt dat ik gezien ben. Als het Jasper was geweest dan zou ik het iig nog deels geloven, jij zegt hier dat ik slecht ben. Ik geloof jou niet (ik ben niet slecht), als het echt een ziener was geweest had die dat wel tegen Jas gezegd en die zou dat dan in het topic hebben gezet.
Ook zeg jij dat je wil dat elk neutraaltje naar jou komt, zo kan je samen met hun de wolven doden. Als jij een wolf bent dan weet je gelijk wie de neutraaltjes zijn (makkelijk om er vroeg uit te halen), ik zie jou er nog wel voor aan om op deze manier het spel te beïnvloeden.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je gooit het dus over die boeg. Gut. Mijn besluit staat vast. Ziener is bewezen, zeker met een dode cupido, kun jij niet veel aan veranderen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Je gooit het dus over die boeg. Gut. Mijn besluit staat vast. Ziener is bewezen, zeker met een dode cupido, kun jij niet veel aan veranderen.

Voor jou is de ziener misschien bewezen (en hoe dan op de 1e dag?), ik ben benieuwd of Jasper ook vind dat die bewezen is, dat is namelijk de enige ECHT bewezen persoon die over is.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
3e dag, er zijn al 2 nachten gepasseerd.

Oh, klopt. Omdat er op dag 1 geen lunch en lynch waren ging ik ervan uit dat er ook geen andere acties waren. In principe zou de ziener zichzelf dus bewezen kunnen hebben maar is wel een gok. Jij kan net zo goed (samen met iemand anders) zeggen dat ik geziend ben en mij daarmee proberen te lynchen.
 

DeletedUser23468

Gast
Nou nee, wat ik zie is een niet bewezen persoon die zegt dat ik gezien ben. Als het Jasper was geweest dan zou ik het iig nog deels geloven, jij zegt hier dat ik slecht ben. Ik geloof jou niet (ik ben niet slecht), als het echt een ziener was geweest had die dat wel tegen Jas gezegd en die zou dat dan in het topic hebben gezet.
Ook zeg jij dat je wil dat elk neutraaltje naar jou komt, zo kan je samen met hun de wolven doden. Als jij een wolf bent dan weet je gelijk wie de neutraaltjes zijn (makkelijk om er vroeg uit te halen), ik zie jou er nog wel voor aan om op deze manier het spel te beïnvloeden.

jas was toch bewezen beul als ik het me niet vergis
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tenzij dat ik bewezen ben voor de ziener?
Maakt het dan uit of ik het roep of Jas?
Behalve dan het feit dat de ziener ook voor mij bewezen is x)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Tenzij dat ik bewezen ben voor de ziener?
Maakt het dan uit of ik het roep of Jas?
Behalve dan het feit dat de ziener ook voor mij bewezen is x)

Ik zeg gewoon dat jullie 2 voor elkaar wel bewezen kunnen zijn, maar voor de rest niet. Jasper is wel een bewezen persoon, logischer dus dat je dan naar hem zal gaan. Jullie kunnen net zo goed twee slechtjes zijn die na een moeilijke eerste dag voor de goedjes, de winst ruiken en op deze manier proberen te winnen.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik zeg gewoon dat jullie 2 voor elkaar wel bewezen kunnen zijn, maar voor de rest niet. Jasper is wel een bewezen persoon, logischer dus dat je dan naar hem zal gaan. Jullie kunnen net zo goed twee slechtjes zijn die na een moeilijke eerste dag voor de goedjes, de winst ruiken en op deze manier proberen te winnen.

Hoe zou een ziener zich precies aan mij bewezen kunnen hebben?

Normaal doet een ziener dat namelijk Door iemand te zien en daarna naar hem toe te gaan met. Hey ik ben ziener en heb gezien dat jij xxx bent. Als xxx dan klopt zijn die speler en de ziener aan elkaar bewezen.

Bij mij zou dat niet werken, want mijn rol staat openbaar in het topic. Iemand die beweert mijn rol tehebben gezien en het juist heeft is daarmee dan niet bewezen.

Verder is het logischer dat een ziener iemand ziet wiens rol onbekend is. Een bewezen iemand zijn rol zien schiet je ook weinig mee op

Best logisch dat die ziener dus niet naar mij komt maar naar iemand anders.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hoe zou een ziener zich precies aan mij bewezen kunnen hebben?

Normaal doet een ziener dat namelijk Door iemand te zien en daarna naar hem toe te gaan met. Hey ik ben ziener en heb gezien dat jij xxx bent. Als xxx dan klopt zijn die speler en de ziener aan elkaar bewezen.

Bij mij zou dat niet werken, want mijn rol staat openbaar in het topic. Iemand die beweert mijn rol tehebben gezien en het juist heeft is daarmee dan niet bewezen.

Verder is het logischer dat een ziener iemand ziet wiens rol onbekend is. Een bewezen iemand zijn rol zien schiet je ook weinig mee op

Best logisch dat die ziener dus niet naar mij komt maar naar iemand anders.

Mwa, ik zou denk ik als ziener alsnog naar jou toe gaan, zeggen wie ik gezien heb en met welke rollen om zo het netwerk te vergroten. Nu heb je iemand (rabbid) die zegt dat ik gezien ben terwijl we niet eens weten of we hem kunnen vertrouwen (dag 1 z'n gedrag was niet echt normaal imo). Ik zie Rabbid er wel voor aan om op deze manier een snelle winst te krijgen. De wolven krijgen er een goedje uit, kennen de neutraaltjes dan (als het gaat zoals hij wil) en zijn maar 1 wolf kwijt (rabbid namelijk). Vannacht zal jij wss niet beschermd kunnen worden Jas dus dan lunchen ze jou (of een neutraaltje) waardoor er geen bewezen mensen meer over zijn en zij van de neutraaltjes weten wie het zijn om te kunnen bespelen/lunchen.

E: Ze hoeven Rabbid niet eens kwijt te zijn dan btw, als ze de neutraaltjes weten, weten ze ook wat die nodig hebben en kunnen ze samen morgen een goedje lynchen. Uiteindelijk is dit wel een cruciale dag lijkt me, de wolven kunnen namelijk maar zo een meerderheid krijgen (met neutraaltjes erbij).
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je praat nog steeds vanuit de veronderstelling dat mijn zienering klopt Sander, zonder dat je het zelf doorhebt x)
Ik blijf bij mijn besluit, Sander 4 Lynch
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Je praat nog steeds vanuit de veronderstelling dat mijn zienering klopt Sander, zonder dat je het zelf doorhebt x)
Ik blijf bij mijn besluit, Sander 4 Lynch

Alles wat ik zeg is toch juist over dat we niet eens weten dat je een ziener bent/kent? Ik ben geen wolf (dat heb ik ook al een keer eerder geschreven, leer lezen). Ik wil niet dat de goedjes verliezen, ik ben zelf een goedje. Vandaag zullen dan 2 goedjes doodgaan, we moeten nu echt beginnen met het doden van wolven (ik tel Don hier niet mee aangezien dat puur geluk was).
 

DeletedUser23079

Gast
Sanhal

De discussie kan niet eeuwig blijven duren,, voor mij is het wel duidelijk dat je een bewezen wolfje bent
 

DeletedUser23442

Gast
Sanhal .

Uitleg is voor de meeste duidelijk genoeg.
Voor jou niet? Spreek me gerust aan in privé
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan