• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #159: The Martian Terror War, ondertitel #yolo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23079

Gast
Mijn stem gaat vandaag naar Heartlion. Ik vind zijn lynchstemmen nogal wispelturig. Ook al is het dag 1, random stemmen moet je nooit doen. Het valt me ook op dat hij snel van stem verandert, wat me toch het gevoel geeft dat hij nooit zeker is van zijn stem en hiermee de betere mening van iemand anders overneemt
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Na netwerken met Jaspenia: Donfrank, hij speelt vreemd (zegt dat hij actief was op skype) maar reageert daar niet meer op wanneer ernaar gevraagd wordt (ook al is hij online).
 

DeletedUser22926

Gast
Mijn stem gaat vandaag naar Heartlion. Ik vind zijn lynchstemmen nogal wispelturig. Ook al is het dag 1, random stemmen moet je nooit doen. Het valt me ook op dat hij snel van stem verandert, wat me toch het gevoel geeft dat hij nooit zeker is van zijn stem en hiermee de betere mening van iemand anders overneemt

Een wolf zou toch beter zijn best doen zijn stem te onderbouwen of niet soms?
 

DeletedUser

Gast
1. Labr -> heartlion
3. Don
4. Heartlion -> labr
5. Jasper
6. Gekko
8. Lightpolis -> don
9. Bert -> heartlion
10. Alice -> don
11. Rabbid -> bert
12. Sanhal -> don
13. Fireas -> Labr
14. Neus -> don

Was vergeten dat de stemmen van gisteren wss ook meetellen.
Volgens mij staat het er nu zo voor
 

DeletedUser21356

Gast
Mijn stem gaat vandaag naar Heartlion. Ik vind zijn lynchstemmen nogal wispelturig. Ook al is het dag 1, random stemmen moet je nooit doen. Het valt me ook op dat hij snel van stem verandert, wat me toch het gevoel geeft dat hij nooit zeker is van zijn stem en hiermee de betere mening van iemand anders overneemt
Volgens mij is het eerder dat hij niet weet op wie te stemmen als Goedje dan als Wolf, maar ok.

Voor nu: Gekko.
 

DeletedUser23442

Gast
don .

Het zijn geen super sterke redenen, maar toch 3 redenen:

-Toen Kyra rondging met haar cupido fake reageerde Don daar al vreemd op. Echt claimen deed hij niet, dat snap ik, maar hij deed wel gewoon heel vaag over zn rol. (blijkt uit logjes ergens in mn gesprek met Kyra)
-Toen hij beschuldigd werd van inactief zijn, was dit zn reactie:
Je hebt toch een BM stem van me gezien? Tevens ben ik redelijk actief geweest op Skype. Niet dat je daar iets van ziet, maar toch.
Nou, hij is vrij duidelijk hier gewoon inactief, en op Skype kan ik me ook nauwelijks voorstellen dat die echt actief geweest is. Ik heb heel kort met hem gesproken gisteren, Kyra heeft even met hem gesproken maar niets dat als 'redelijk actief' te bestempelen zou zijn.
Verder heb ik niemand anders kunnen vinden waarmee hij dan wel genetwerkt zou hebben.

Ik wilde over dit punt liever eerst in zn prive wat uitleg vragen, maar ondanks dat hij eerst op afwezig en daarna online stond op skype heb ik geen reactie gekregen helaas.
-Nu blijkt dat de stemming gaat tussen Heartlion en Don heb ik op gevoel een veel minder goed gevoel bij die tweede dan die eerste
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Een wilde bevolking

Er valt niks anders te zeggen: in Ouaker al'Dam is iedereen volslagen doorgedraaid en enkel nog op moorden uit. Dat blijkt wel uit deze avond.

Eerst kwam iedereen bij elkaar op een centrale ontmoetigsplaats. Er misten al best veel mensen voor de eerste dag, vond Jaspenia. Maar hij maalde er niet om, zelf was hij immers nog in leven. Maar voor hoe lang nog? Dat wist niemand. Eén groot mysterie deze gebeurtenissen.

Na wat gepraat was het wel duidelijk: DonFrank moest eraan geloven. Hij probeerde nog aan de dood te ontsnappen door te beweren dat hij het helemaal niet was en dat hij eigenlijk Piet-za heette, en dat was nog best overtuigend, want zijn identiteitskaart was helemaal netjes vervalst. Maar de bewoners hadden wel zin in bloed en lieten zich door zijn gebrul niet afschrikken. Zei ik gebrul? Dat was geen hint.

Ik weet niet hoe ze hem dood kregen, maar het gebeurde en dat is genoeg info. Dood was verloren.

DonFrank, ook wel bekend als Piet-za, heeft het leven gelaten. Hij was Kindsoldaat.

Maar de terroristen waren nog niet verzadigd. Toen iedereen waarschijnlijk al sliep, gingen ze op pad. Iedereen? Nee, Neusje en Fireas nog niet. In het huisje van Alice, die vredig lag te slapen, bevonden zij zich in de keuken. Ze hadden een komkommer bemachtigd en... Nou ja, verzin er zelf maar wat details bij. De terroristen vonden het ook maar onsmakelijk en voor ieders veiligheid vermoordden ze alle aanwezigen in het huisje, inclusief de arme Alice. Maar ja, die had eigenlijk alles veroorzaakt.

Neus is lunch. Hij was Saudi-Marsman en gekoppeld aan Fireas, die als Engelsmarsman sterft wegens liefdesverdriet. Alice, de Koerd, sterft met hen mee.

Ergens in een guur steegje hing een briefje. Er stond op:

Satan dankt u voor de nobele offers.

Alvast bedankt ^^

Tot zover, genoeg doden me dunkt.
 

DeletedUser20542

Gast
Hoort dat niet dan? D:

E: Je hebt gelijk... Leermomentje!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En de ziener is bewezen?


Hoe weet je dat zo zeker?
Ik ben niet slecht, geloven jullie zomaar dat ik slecht ben?

Ik geloof hem meer dan jou hoor.
Zeker gezien je behalve in die laatste zin niet echt erkent dat je niet slecht bent.

- Je vraagt of de ziener bewezen is en zegt niet dat de ziener bullshit praat.
- Je vraagt of ik het zeker weet en zegt niet dat ik het fout heb.
- Je vraagt waarom we hem geloven, niet waarom we hem niet zouden moeten geloven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan