• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

DeletedUser26757

Gast
dinosaurussen? sorry maar dit heeft naar mijn aanvoelen niks meer met de oude griekse beschaving te maken.
en als het een 1 april grap is wel een goeike dan:)
 

DeletedUser26761

Gast
volgens mij is de vierde kracht dat je een aanval verstuurd, vervolgens denkt degene naar wie je hem verstuurd dat zijn stad wordt overgenomen. dit blijkt niet waar te zijn als de verovering is afgelopen, een soort van illusie. deze kracht werkt alleen op de eerste dag van april
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
volgens mij is de vierde kracht dat je een aanval verstuurd, vervolgens denkt degene naar wie je hem verstuurd dat zijn stad wordt overgenomen. dit blijkt niet waar te zijn als de verovering is afgelopen, een soort van illusie. deze kracht werkt alleen op de eerste dag van april

Maar we hebben al een illusie?
En daarnaast moeten we dan tot volgend jaar wachten om hem te gebruiken!
 

DeletedUser24854

Gast
God is zeker aangemaakt op aanvraag van Tyrex2 en TyrexNL? :p
 

DeletedUser25510

Gast
een laatste spreuk in vorm van

idee 1: of gunste versnelling(omdat deze eenheden snel zijn ook)

idee 2
of een soort van gunst dat als je stad bezet is spelers 1 in kunnen zetten en er een grote stamp van de T-rex zorgt dat een aantal lt/boten door zware trillingen vernietigt word(en dan 2 en half uur later pas weer inzet baar)

bij een opstand systeem werkt die spreuk dan anders

dan is die inzetbaarmaar dan anders om....een aantal procent van de deff lt en boten komen er dan bij(word door de trillingen de grond uit getrild oude boten en lt zullen hereizen,iets in die vorm
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10846

Gast
Als die wordt ingevoerd top, is t aprilfoolsday joke is die leuk bedacht.......
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser23308

Gast
Hoezo overpowered? De troepen zijn sterk, maar heb je de kosten gezien?!!!

de spreuken zijn niet normaal sterk in verhouding met andere goden en ben nou eerlijk, grepolis is toch niet van de dino's en dergelijke...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
de spreuken zijn niet normaal sterk in verhouding met andere goden en ben nou eerlijk, grepolis is toch niet van de dino's en dergelijke...

Is dat een probleem? De spreuken zijn helemaal niet op? Welke dan?
Daarnaast vind ik het geen enkel probleem om ook wat andere Goden en dergelijke in grepolis toe te laten. Enkel Grieken wordt ook maar saai!!!!
 

DeletedUser

Gast
ziet er grappig uit, opzich leuk idee.
maar eh waar blijft mijn goud? :p
 

latdekat

Harpij
Oh ja, nog iets. Indien die god echt ingevoerd wordt, waarom hebben ze dan geen melding gemaakt bij de InnoGamesTV? Zoiets is toch belangrijk? Een soort van oproep, om te verzinnen wat voor spreuk de vierde moet zijn en om de god te leren kennen.
 

DeletedUser

Gast
volgens mij 1 april grap.
Zou op zich geen slechte god zijn, (om te verdedigen)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Oh ja, nog iets. Indien die god echt ingevoerd wordt, waarom hebben ze dan geen melding gemaakt bij de InnoGamesTV? Zoiets is toch belangrijk? Een soort van oproep, om te verzinnen wat voor spreuk de vierde moet zijn en om de god te leren kennen.

Die aflevering zal goed op tijd gemaakt zijn hé. De God zal nog niet zo heel oud zijn en daarom nu pas aangekondigd.
 

latdekat

Harpij
Is dat een probleem? De spreuken zijn helemaal niet op? Welke dan?
Daarnaast vind ik het geen enkel probleem om ook wat andere Goden en dergelijke in grepolis toe te laten. Enkel Grieken wordt ook maar saai!!!!

Die spreuken zijn echt wel OP. Denk maar eens na, een mythische eenheden clear, tegenhouden van aanvallen, aanval door wezens, is dat niet OP?
 

DeletedUser22890

Gast
Hoezo overpowered? De troepen zijn sterk, maar heb je de kosten gezien?!!!
voor grote spelers stellen die kosten niks voor , voor een kleinere speler is die god dus totaal niet haalbaar , ja na een week gunsten sparen
 
Bovenaan