• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Die spreuken zijn echt wel OP. Denk maar eens na, een mythische eenheden clear, tegenhouden van aanvallen, is dat niet OP?

Je, maar je hebt maar 30%. Daarnaast kost die wss heel veel gunst.
Ook kan je enkel Mythische aanvallen tegenhouden! Als je het op een aanval gebruikt die niet enkel uit mythische beesten bestaat werkt het wss niet!!!

Helemaal niet op, jij leest gewoon niet goed :O
 

DeletedUser26799

Gast
Coole god, ineens alle mythische eenheden dood? Degene die dachten onoverwinnelijk te zijn.... hahahaha
 

DeletedUser

Gast
Wat hebben dinosauriërs met Griekse mythologie te maken?
Hoop dat dit niet wordt uitgevoerd.
Lijkt me kinderachtig en ik denk dat er betere opties zijn voor goden en vooral mythische eenheden dan dit.
Tegen dus.
 

DeletedUser

Gast
Leuk idee! Maar die spreuk om de binnenkomende aanval helemaal te vernietigen, is misschien wel iets te sterk. Want die kan gebruikt worden om een kolo-aanval te vernietigen. :/
 

DeletedUser26646

Gast
Steke god idd.
4e kracht zou vuur kunnen zijn waarmee je schepen vernietigd.
 

DeletedUser17493

Gast
leuke 1 aprilgrap, maar ik krijg mijn goud niet :( heb eerst heel dit topic gelezen en toen ik dus terugkeerde naar grepolis stond de ballon er nog altijd met link en heb dus op kruisje geduwd en toen verscheen: beloning succesvol verwijdert.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Leuk idee! Maar die spreuk om de binnenkomende aanval helemaal te vernietigen, is misschien wel iets te sterk. Want die kan gebruikt worden om een kolo-aanval te vernietigen. :/

Nee, hij vernietigt enkel de myth. eenheden.

leuke 1 aprilgrap, maar ik krijg mijn goud niet :( heb eerst heel dit topic gelezen en toen ik dus terugkeerde naar grepolis stond de ballon er nog altijd met link en heb dus op kruisje geduwd en toen verscheen: beloning succesvol verwijdert.

Slimmerik x)
 

DeletedUser19217

Gast
Grap of niet enkele dingen die ik alvast niet kan volgen...
Waarom plots een god uit de oertijd die voor zover ik weet niet bij de andere goden past?
Moest meteoriet zoals Zeus razernij 10 tot 30% van de aanvallende mythische vernietigen zou deze aanvaardbaarder zijn.. Mythische zonder verovering van gunst kost veel te veel tijd om ze dan in één knip te kunnen verliezen.
Roofvogels is nog zoiets maar bon eerst zien wat morgen ons brengt zeker..
 

latdekat

Harpij
Je, maar je hebt maar 30%. Daarnaast kost die wss heel veel gunst.
Ook kan je enkel Mythische aanvallen tegenhouden! Als je het op een aanval gebruikt die niet enkel uit mythische beesten bestaat werkt het wss niet!!!

Helemaal niet op, jij leest gewoon niet goed :O

Ik lees wel goed, maar denk eens, stel dat je zo van die gunst pakketten hebt. (Vaak 450 gunst) Je zet een eerste keer de anti-mythische eenheden spreuk in, je zet dat gunsten pakket in indien ze niet vernietigd zijn, en nog eens een spreuk. De kans is groot dat een van de twee de aanval wel geraakt heeft (zelfs dat je eerste de aanval stopt) (en de kans is ook groot dat je gewoon even gunsten plundert) Trouwens moet ik melden dat je argument niet klopt, dan bedoel ik dat dat het enkel op aanvallen zou werken die alleen uit mythische eenheden bestaan. Dit staat er:

Meteoriet: Zorgt ervoor dat de aanvallende mythische eenheden sterven. Kans van 30%

Daar staat niet dat het alleen zou werken als er alleen maar mythische eenheden zijn.
 

DeletedUser22540

Gast
voor 4de spreuk, tot nu toe heeft alle goden meestal 10% sterker etc op hun aanvallen misschien kan je deze keer 10% extra plunderen.
of eventueel op je stad gelijk bij Athene een spreuk zetten waardoor je verdedigende eenheden geduurde 4 uur 10% sterker zijn ? dit zal het veel interessanter maken voor verdedigers.

mvg, xoxzerkxox

P.S. ik vind dat deze god nog chill is maar niet echt bij grepolis past ( opeens komen er dinosaurussen bij mensen terecht )
 

DeletedUser26242

Gast
Hmm mocht het geen 1 april grap zijn zou ik 3 dingen veranderen. Ten eerste die troepen terug keren kan een hele kolo poging waar je je misschien al een tijdje op hebt voorbereid in 1 keer verpesten... Ik vind zeestorm al voldoende hindernis met de kans om je kolo te slopen.
Ten tweede die 30% kans op mythes kapot... Oke t is maar 30% en niet alle aanvallen zijn mythes, maar bij mythes events is de kans vrij groot dat de aanval mythes zijn. Ook als je bijvoorbeeld betaald om 70 manti's of 220 harps in een stad te hebben die met een beetje geluk in 1 keer weg zijn... Als derde ding zou ik een mythische eenheid veranderen in een vliegende dino :)
 

DeletedUser26521

Gast
Dit is te onlogisch om waar te zijn, dit is gewoon een 1 april grap.
 

DeletedUser

Gast
Iets te verdacht dat het vandaag uit komt :) good work guys! (Wel gratis goud :D )
 

DeletedUser24549

Gast
Deze god is helemaal niet overpowered...

-T-rex heeft geen vleugels, je moet dus over land of met bootjes.
-T-rex kost 100 inwoners, dus een keer max 33 van deze eenheden. (enryr zijn nog sterker ivm aantal inwoners)

-Mythische eenheden sloopspreuk ook prima, dit zal wel 10-30% wezen. Vast niet dat je 30% kans hebt om de hele aanval te slopen.
-Spreuk van de brul ook leuk gevonden. En ja dit kan je kolo niet leuk vinden, waar je zolang op hebt zitten timen. Maar ook dit zal 10-30% wezen dus moet je gewoon goed je eenheden die je meestuurt kiezen;)
 

DeletedUser13371

Gast
wp99d3dc13.png


een Griekse god is dat niet leuk voor dit spel anders er zijn er nog een paar over...:rolleyes:
 

DeletedUser26265

Gast
Ten eerste t rex is niet op.

De spreuken van de god zien er intressant uit en als goeie bijdrage.

Ik snap alleen niet waarom ze deze god hebben gekozen? Heeft namelijk niks te maken met de Griekse oudheid
 
Bovenaan