• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

latdekat

Harpij
Deze god is helemaal niet overpowered...

-T-rex heeft geen vleugels, je moet dus over land of met bootjes.
-T-rex kost 100 inwoners, dus een keer max 33 van deze eenheden. (enryr zijn nog sterker ivm aantal inwoners)

-Mythische eenheden sloopspreuk ook prima, dit zal wel 10-30% wezen. Vast niet dat je 30% kans hebt om de hele aanval te slopen.
-Spreuk van de brul ook leuk gevonden. En ja dit kan je kolo niet leuk vinden, waar je zolang op hebt zitten timen. Maar ook dit zal 10-30% wezen dus moet je gewoon goed je eenheden die je meestuurt kiezen;)

Er staat echt 30% bij mythische eenheden, en brul is sowieso omdraaien. Dat de mythische eenheden niet speciaal erg sterk zijn, ben ik het mee eens, maar de spreuken zijn toch echt OP.
 

DeletedUser26808

Gast
Ipv. Deinos, Ares

Ik had wel gehoopt dat een nieuwe god meer in de stijl van de oude grieken zou zijn..
bv. een nieuwe god Dionysos met als goddelijke krachten; een die stadsfeesten verkort, een die grondstoffenproductie verhoogt
en als mythische wezens; nimfen en demonen van het woud.

Bijvoobeeld.

Wat minder moeite is zou kunnen zijn;

In plaats van deze god deinos te introduceren het een Ares maken en dan andere mystische wezens
oerbrul een gevechtkreet noemen. De metheorieten kunnen hetzelfde blijven want dat past wel. en de roofvogels ook.
Als 4e kracht een spreuk die aanvallende landeenheden versterken (kan ook specifiek hoplieden zijn bijvoorbeeld)
 

DeletedUser26820

Gast
Een mooi idee maar misschien toch iets te krachtig tegenover de andere goden.
 

DeletedUser

Gast
Vind het top dat er nu een extra mogelijkheid is om mhytische aanvallen af te slaan , die brul spreuk en het op eten van eigen troepen heb ik mijn bedenkingen bij .



Een nieuwe spreuk?

Ik zit te denken aan de dino stempede
Een kudde op hol geslagen dino's die muren en gebouwen plat walsen en een gedeelte van de verdedegende troepen vertrappen.

Of de hongerige megladon spreuk.
Een hongerige reuzen haai die aangemeerde schepen aanvalt en een halve dag rond blijft zwemmen zo dat er geen nieuwe schepen kunnen aanmeren.


Hoop dat jullie zo iets bedoelen?

Grtz Sempatium
Trotse leider van SPAM op Naxos.
 

AriChibi

Hydra
Wow ik kan niet wachten totdat deze magische god op grepolis neerdaalt. Ik hoop al jaren op een god die dinosaurussen berijdt en nu komt eindelijk mijn droom uit.


Enorm bedankt, ik kan mijn blijheid niet eens uitdrukken.
 

DeletedUser13371

Gast
Verandering van spijs doet eten?

introduceer dan thema's om de allianties leuk te maken..

het oude egypte, romeinen, perzen.. genoeg oude beschavingen die hun intrede kunnen doen met eigen architectuur, goden en helden zo'n uitbreiding zou leuk zijn kies je een thema beschaving en heb je daarmee helden en goden en architectuur die er bij passen. maar dino's dat vind ik echt een beetje vreemd.:rolleyes:
 

DeletedUser26826

Gast
misschien een idee om niet alle myth te vernietigen met de spreuk maar net als bij zeestorm en Zeus razernij slechts een aantal van 0 tot 30%

en de nieuwe spreuk ( omdat Artemis er niet bij stond ) mischien een grondstof spreuk voor steen :D

verder zijn die nieuwe myth wel gaaf, maar welk level tempel heb je ervoor nodig?
 

DeletedUser22999

Gast
Een 1 aprilgrap mag ik hopen.
Serieus dino's?! Thema is oudheid, niet prehistorie.
 

DeletedUser20165

Gast
Hey RabbidRobin. Leuk we gaan Jurassic Park spelen. En ik zie semp ook weer eens voorbij komen. Ik wil wel 100 goud
smiley_emoticons_dinosaurier07.gif
 

DeletedUser

Gast
Anders hadden ze deze God toch wel getest op de Beta-werelden zeker?
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif

Dat is niet het geval.. dus is dit dan ook gewoon een 1 april grap.. en zelfs niet eens een geloofwaardige
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser

Gast
Ik ben voor nieuwe goden, maar tegen goden die op 1 april worden gelanceerd die niks met de andere goden te maken heeft :p

Ik zou zeggen, start age of mythology op, pak daar wat goden van en breng ze niet uit op 1 april
 

DeletedUser20933

Gast
Een nieuwe god die niet in de griekse mythologie voorkomt, op 1 april. Haha, goeie.
 

DeletedUser26281

Gast
Leuk dat er een nieuwe god bijkomt, alleen niet deze.
Maak dan toch gewoon Ares of een andere bekende god?
Een tyrex is totaal niet passend in het Griekse tijdperk. Absoluut belachelijk
 
Bovenaan