• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #175 - Wild West

DeletedUser

Gast
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Aran hier op te zeggen heeft. Die stem van hem slaat namelijk nergens op.
 

latdekat

Harpij
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Aran hier op te zeggen heeft. Die stem van hem slaat namelijk nergens op.

Ik zou niet zeggen dat die nergens op slaat, maar ik zou inderdaad wel willen weten wat hij hierop te zeggen heeft. Stemmen op Hippocampus terwijl deze er niet gaat zijn, en door zijn nieuwigheid weten we ook niet precies of hij wel wist of het zo niet bepaald moest. Het was inderdaad een vrij gemakkelijke stem.
 

DeletedUser22651

Gast
Rabbid stemt random en geeft geen uitleg. Daar zeg ik wat van. Precies na die post doet hippo hetzelfde maar nog op dezelfde persoon ook en daarom zegt hij ook het te doen, omdat de bm het doet. Sinds wanneer is meelopen niet verdacht of minder verdacht dan stemmen op een meeloper?
Nieuw betekent ook dat je mag leren en de consequenties onderziet als je iets doet als meelopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Rabbid stemt random en geeft geen uitleg. Daar zeg ik wat van. Precies na die post doet hippo hetzelfde maar nog op dezelfde persoon ook en daarom zegt hij ook het te doen. Sinds wanneer is meelopen niet verdacht ofinder verdacht dan stemmen op een meeloper?

Omdat Hippocampus zijn eerste potje op het forum speelt. En hij kan zich niet verdedigen. Waarschijnlijk moest hij weg, wist hij niet op wie hij moest stemmen en moest hij toch stemmen, dus dan volgde hij de burgemeester gewoon.
 

DeletedUser

Gast
Omdat Hippocampus zijn eerste potje op het forum speelt. En hij kan zich niet verdedigen. Waarschijnlijk moest hij weg, wist hij niet op wie hij moest stemmen en moest hij toch stemmen, dus dan volgde hij de burgemeester gewoon.

Wel handig om een stem neer te zetten en dan te verdwijnen alleen omdat je nieuw bent.
 

latdekat

Harpij
Wel handig om een stem neer te zetten en dan te verdwijnen alleen omdat je nieuw bent.

Uiteraard sluit ik niet uit dat Hippocampus slecht is. Ik zeg alleen maar dat de kans groot is dat het inderdaad is omdat hij nieuw is. Overigens denk ik niet dat Hippocampus nog online gaat komen indien hij zei dat hij weg was. En daar zal hij waarschijnlijk weinig aan kunnen doen. Maar het is gemakkelijk om iemand te beschuldigen zonder dat die zich kan verdedigen, denk je niet?
 

DeletedUser

Gast
Uiteraard sluit ik niet uit dat Hippocampus slecht is. Ik zeg alleen maar dat de kans groot is dat het inderdaad is omdat hij nieuw is. Overigens denk ik niet dat Hippocampus nog online gaat komen indien hij zei dat hij weg was. En daar zal hij waarschijnlijk weinig aan kunnen doen. Maar het is gemakkelijk om iemand te beschuldigen zonder dat die zich kan verdedigen, denk je niet?

Dat is ook waar, maar aan de andere kant kan je dan altijd 'weg' zijn en kan niemand je dus beschuldigen.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik zou niet zeggen dat die nergens op slaat, maar ik zou inderdaad wel willen weten wat hij hierop te zeggen heeft. Stemmen op Hippocampus terwijl deze er niet gaat zijn, en door zijn nieuwigheid weten we ook niet precies of hij wel wist of het zo niet bepaald moest. Het was inderdaad een vrij gemakkelijke stem.

Rabbid stemt random en geeft geen uitleg. Daar zeg ik wat van. Precies na die post doet hippo hetzelfde maar nog op dezelfde persoon ook en daarom zegt hij ook het te doen, omdat de bm het doet. Sinds wanneer is meelopen niet verdacht of minder verdacht dan stemmen op een meeloper?
Nieuw betekent ook dat je mag leren en de consequenties onderziet als je iets doet als meelopen

Wat ik wil zeggen is dat een nieuwe speler makkelijker ergens mee weg kan komen omdat ie niet weet hoe het hier gaat. En dat ik persoonlijk (en met mij meer spelers) er eerder voor zou kiezen om die speler dat uit te leggen ipv hem er direct uit te stemmen.

Van jou, Aran, verwachten we al wat meer aangezien je hier vaker geweest bent en hopen we dan ook dat jij hier net iets langer over nadenkt. Ook ik had nu makkelijk op jou kunnen stemmen voor deze argumenten, maar ook kies er voor je dit eerst toe te laten lichten.

En Heir, er worden ook mensen gelynched die niet aanwezig zijn om zich te verdedigen (dat overkomt mij ook bovengemiddeld x) ). Dus wanneer iemand ditzelfde herhaaldelijk blijft doen zal die daar vast met een stem op worden aangesproken.


P.S. wat boffen we maar met een deadline van 21.30 <3
 

DeletedUser

Gast
Rabbid stemt random en geeft geen uitleg. Daar zeg ik wat van. Precies na die post doet hippo hetzelfde maar nog op dezelfde persoon ook en daarom zegt hij ook het te doen, omdat de bm het doet. Sinds wanneer is meelopen niet verdacht of minder verdacht dan stemmen op een meeloper?
Nieuw betekent ook dat je mag leren en de consequenties onderziet als je iets doet als meelopen
Ik vind het meer opvallend dat je deze kans met beide handen aangrijpt om op Hippocampus te stemmen. Hij geeft aan niet meer online te komen en jij stemt direct daarna op hem. Waarom die stem zo vroeg al? Hij was weg, dus een reactie van zijn kant ga je er niet op krijgen. Het enige nut van zo vroeg stemmen is volgens mij dat de persoon op wie je stemt zich nog kan verdedigen tegen de verdenking, wat op zich een goede zaak is. Maar aangezien dat niet van toepassing is hier was er tijd genoeg om nog verder rond te kijken naar andere mogelijkheden. Tenzij je natuurlijk een voorzetje wilde geven voor een lynch op Hippo. Meelopers kunnen een vroege stem altijd waarderen.

Wat betekent dit x)

Dat hij op Aran stemt :p
 

DeletedUser26399

Gast
Wrm ik op Aran stem, ik vind hem redelijk zagen en kan daar niet goed tegen, heb daar genoeg andere mensen voor
 

DeletedUser26399

Gast
Ik vind het meer opvallend dat je deze kans met beide handen aangrijpt om op Hippocampus te stemmen. Hij geeft aan niet meer online te komen en jij stemt direct daarna op hem. Waarom die stem zo vroeg al? Hij was weg, dus een reactie van zijn kant ga je er niet op krijgen. Het enige nut van zo vroeg stemmen is volgens mij dat de persoon op wie je stemt zich nog kan verdedigen tegen de verdenking, wat op zich een goede zaak is. Maar aangezien dat niet van toepassing is hier was er tijd genoeg om nog verder rond te kijken naar andere mogelijkheden. Tenzij je natuurlijk een voorzetje wilde geven voor een lynch op Hippo. Meelopers kunnen een vroege stem altijd waarderen.

Roep je nu op om op hem te stemmen
 

DeletedUser22651

Gast
Ik vind het meer opvallend dat je deze kans met beide handen aangrijpt om op Hippocampus te stemmen. Hij geeft aan niet meer online te komen en jij stemt direct daarna op hem. Waarom die stem zo vroeg al? Hij was weg, dus een reactie van zijn kant ga je er niet op krijgen. Het enige nut van zo vroeg stemmen is volgens mij dat de persoon op wie je stemt zich nog kan verdedigen tegen de verdenking, wat op zich een goede zaak is. Maar aangezien dat niet van toepassing is hier was er tijd genoeg om nog verder rond te kijken naar andere mogelijkheden. Tenzij je natuurlijk een voorzetje wilde geven voor een lynch op Hippo. Meelopers kunnen een vroege stem altijd waarderen.

Het moge duidelijk zijn dat ik als wolf af zou wegen wie mijn sterke tegenstanders zijn. We weten allemaal dat hippocampus nieuw is, dus wat heb ik daar als voordeel aan om hem eruit te werken? Als ik echt zo'n zager ben kan ik menig persoon zwart maken die ik als een grotere tegenstander zie. Het zou me absoluut niet verbazen dat hippo zich verschuilt achter de stem van rabbid en zijn bm-wezen en achter het feit dat dit zijn eerste potje is. En zoals Hippo in het inschrijftopic zegt: hij kent het spel wel. Hij kan zich prima verdedigen dus. Hij heeft ook een mond (toetsenbord in dit geval). Maar hij is misschien niet een van de mensen die we als ervaren zouden bestempelen, maar echt een totale newbie? Denk het niet.
Ik vind het daarom wel opportunistischer van Nissassa om hetzelfde tegen mij te doen als ik tegen Hippo. Alleen hij spiegelt zich dan af van 'kijk ik doe dat dus niet' (Goed hè?). Hij gebruikt dit moment waarin ik me misschien wat kwetsbaarder opstel (het blijft een van de eerste lynches en ik ben wél aanwezig) om mij eruit te werken: iemand waarvan hij zelf zegt ervaring te hebben. Nu dat is iets wat een wolf gauw zou doen: 'sterke' (nu in de zin van ervaring) goedjes eruit werken die zich net even iets kwetsbaarder opstellen. Ik had ook prima kunnen zeggen afwezig te zijn voor de rest van de dag.
Vergeet daarbij niet: het is nog lang geen Deadline. Er kan nog heel veel gebeuren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.

Kom mogelijk ook niet meer online dus stem ik maar op WatWas aangezien ik graag de BM volg.
Nog een schepje er bovenop oid, hoewel ik het ermee eens ben dat het meer een inspiratieloze actie dan iets verdachts was. Maar ik wil wel een reactie.

Je lijkt nu namelijk toch soort van WatWas te willen lynchen. Ik wil maar zeggen, met 2 stemmen neem je daar al een aardige optie op. Dat lijkt op een goedkope manier om er als wolf een goedje uit te krijgen.

Wrm ik op Aran stem, ik vind hem redelijk zagen en kan daar niet goed tegen, heb daar genoeg andere mensen voor
Hij 'zaagt' dus hij is wolf? We spelen niet 'Dood De Vervelende Mensen'.
 

DeletedUser23782

Gast
Allereest sorry voor mij inactiviteit de afgelopen 2 dagen :( was nog in Nice

Maar ik stem voor de Lynce op Aran, na wat ik allemaal gelezen heb valt het me zeer op dat hij de aandacht van zich af probeert te wenden, precies wat een wolf zou doen nietwaar?
 

DeletedUser22651

Gast
Ik heb meer gespost dan jij, dus tot zover de aandacht niet trekken
 

DeletedUser

Gast
Het moge duidelijk zijn dat ik als wolf af zou wegen wie mijn sterke tegenstanders zijn. We weten allemaal dat hippocampus nieuw is, dus wat heb ik daar als voordeel aan om hem eruit te werken? Als ik echt zo'n zager ben kan ik menig persoon zwart maken die ik als een grotere tegenstander zie. Het zou me absoluut niet verbazen dat hippo zich verschuilt achter de stem van rabbid en zijn bm-wezen en achter het feit dat dit zijn eerste potje is. En zoals Hippo in het inschrijftopic zegt: hij kent het spel wel. Hij kan zich prima verdedigen dus. Hij heeft ook een mond (toetsenbord in dit geval). Maar hij is misschien niet een van de mensen die we als ervaren zouden bestempelen, maar echt een totale newbie? Denk het niet.
Ik vind het daarom wel opportunistischer van Nissassa om hetzelfde tegen mij te doen als ik tegen Hippo. Alleen hij spiegelt zich dan af van 'kijk ik doe dat dus niet' (Goed hè?). Hij gebruikt dit moment waarin ik me misschien wat kwetsbaarder opstel (het blijft een van de eerste lynches en ik ben wél aanwezig) om mij eruit te werken: iemand waarvan hij zelf zegt ervaring te hebben. Nu dat is iets wat een wolf gauw zou doen: 'sterke' (nu in de zin van ervaring) goedjes eruit werken die zich net even iets kwetsbaarder opstellen. Ik had ook prima kunnen zeggen afwezig te zijn voor de rest van de dag.
Vergeet daarbij niet: het is nog lang geen Deadline. Er kan nog heel veel gebeuren

Stel dat hij een goedje is, dan is het voordeel simpelweg een gemakkelijke lynch in het voordeel van de slechtjes (lees: geen dode wolf). Een redelijke goede opbrengst als je bekijkt dat er vrij weinig gevaar in schuilt om dit in elk geval te proberen. En Hippo zegt dat hij het spel kent, maar nog nooit op het forum heeft gespeeld. Het gezelschapsspel kennen of het hier op het forum spelen is een wereld van verschil. Het enige dat het oplevert is dat je een aantal rollen kent en het idee van het spel, niet echt een grote voorsprong op een totale nieuwerd dus. Ik denk dan ook niet dat je kan verwachten dat iemand die het spel 'kent' zich op deze manier als wolf zou gedragen.
Het is inderdaad nog geen deadline, dus nog tijd genoeg voor een weldoordachte stem. Daarom vind ik het dus nog steeds raar dat je op het midden van de dag al op iemand gaat stemmen die er toch niet meer op gaat reageren. Dit lokt alleen maar meeloperij van anderen uit.

Op zich vind ik dat er niets mis is met Nissassa zijn oranje stem op jou. Het geeft aan dat hij je verdacht vindt, als ik oranje stemmen zou gebruiken zou ik er dus ook zo één op jou kunnen zetten, want ik vind je ook verdacht. Dat wil nog niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk op je ga stemmen.
 

DeletedUser20542

Gast
Allereest sorry voor mij inactiviteit de afgelopen 2 dagen :( was nog in Nice

Maar ik stem voor de Lynce op Aran, na wat ik allemaal gelezen heb valt het me zeer op dat hij de aandacht van zich af probeert te wenden, precies wat een wolf zou doen nietwaar?
Kun je dat staven met quotes? Ik vat m niet helemaal.
 
Bovenaan