• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #175 - Wild West

DeletedUser

Gast
Hoe ben je inactief... jij mist geen deadline, ik heb er minimaal 1 gemist (als het er niet meer zijn geweest) :x
Ik was in het weekend + daarvoor weg. Ik was een aantal keer precies op tijd om nog te stemmen, maar het was elke dag precies op het randje.
 

DeletedUser

Gast
Dan had je meer geluk dan ik. Heb 2 verjaardagen gehad vorige week en 1x had ik niet eens de mogelijkheid om online te komen.

Maar dit gaat niet eens meer over het spel nu :p
 

DeletedUser

Gast
Dan had je meer geluk dan ik. Heb 2 verjaardagen gehad vorige week en 1x had ik niet eens de mogelijkheid om online te komen.

Maar dit gaat niet eens meer over het spel nu :p

Waren de verjaardagen leuk? :O
 

DeletedUser21204

Gast
Imra is dood. Hij was wolf.
Klaar, goedjes winnen, yay!

#Funfact1:
Koppel was Alice en Lat. Er waren 2 mensen met een geweer, Nissassa en Ydeger. Nissassa zn schot stond op Alice en die van Ydeger stond op Lat x)

#Funfact2:
Graecus was vlamengel en heeft het hele potje om de beurt zichzelf en om de beurt niemand beschermd, omdat hij niemand wou beschermen die hij niet vertrouwt x) Yup, ik heb het geprobeerd uit te leggen, meerdere malen, maar dat was verloren zaak :p


Rollen enzo: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MYrFLu_M3uGWSgH_Hhz4RJrOBXfNcTwjJML7akfhYhU/edit#gid=0
 

DeletedUser22651

Gast
Ugh, bij-na...
Wel een beter potje dan gedacht qua activiteit. Zeker miet slecht
 

DeletedUser21204

Gast
Nu moet iemand snel een potje leiden voor iedereen terug inactief gaat!!
 

DeletedUser23442

Gast
Sorry nog voor mn falende vervanging.

Had op de planning niets staan die 2 dagen.
In de praktijk echt geen minuut tijd gehad hiervoor D:
 

DeletedUser21575

Gast
Mijn schot bleef op Alice omdat ze tegen me bleef liegen en ik dat aanvoelde. XD ook al waren we elkaar redelijk aan het vertrouwen als netwerk.
 

DeletedUser20542

Gast
Mijn schot stond op Lat omdat ik ervan overtuigd was dat het een g/s-koppel was :O
 
Bovenaan