• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Grote aanbieding bij goudaankoop

DeletedUser21690

Gast
Kreeg eerst melding van 10% extra goud bij aankoop met knop rechtsonder op de pagina. Die is inmiddels verdwenen en krijg nu superscherpjes bij aankoop van goud.

Is toch niks leuks aan?
 

DeletedUser20913

Gast
wat een belachelijk kutspel is dit aan het worden zeg, zelfs plek 1 krijgers is nu te koop, gewoon wat goddelijke scherpzinnigheid binnenhalen

Hoop dat het de bedoeling was dit spel naar de tievus te helpen? (voor zover dit nog mogelijk was)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26242

Gast
ba6362d240a0d4b4dffbcab1784ec35a.jpg


ben ik dan de enige die bij een aanbieding geen aanbieding krijgt?
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser18750

Gast
wat een belachelijk kutspel is dit aan het worden zeg, zelfs plek 1 krijgers is nu te koop, gewoon wat goddelijke scherpzinnigheid binnenhalen

Hoop dat het de bedoeling was dit spel naar de tievus te helpen? (voor zover dit nog mogelijk was)

uhm het nog ergere hier aan is dat niet iedereen deze aanbieding krijgt dus mensen die hem wel krijgen hebben leuk voorsprong op iedereen die dit niet hebben....
 

DeletedUser26511

Gast
wat een oplichterij.
gaat om een test, wie er meer goud koopt.

maar daarmee worden mensen dus blijkbaar benadeeld.
zo zijn er mensen die totaal geen goud kopen, en er zijn mensen die regelmatig kopen
is daar ook gelijk over verdeeld?

anders kan je dat marktonderzoek in je r##t stoppen inno. want dan geeft dat geen goed beeld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26146

Gast
Niet iedereen krijgt deze aanbieding???
Ja wauw, das al helemaal mooi, eerst maak je een ongelooflijk overpowerde bonus en dan ga je het maar aan een deel van de spelers aanbieding, prachtig werk dit.

Woordje uitleg van iemand van het team zou mooi zijn, of weten ze weer van niks?
 

DeletedUser26511

Gast
Kroenuh heeft laten weten dat dit een marktonderzoek is.

dus ben wel benieuwd hoe ze deze ingedeeld hebben.
mijn insteek zou zijn voor een marktonderzoek 10% vandaag.
volgende maand de 'superscherpies'

pas dan krijg je een reëel beeld.
niet willekeurig verdelen.
 

DeletedUser26538

Gast
Wat een verschrikkelijke actie weer.. Beetje bij beetje gaat grepo achteruit, update na update word het een slechter spel. Spelers vertrekken, hoeveel moeten er nog gaan voordat jullie je ogen open doen Inno???
smiley_emoticons_confusednew.gif


Mocht dit er komen, ben ik ook klaar met het spelletje.

Je zou toch bijna een petitie gaan aanmaken om zoiets te voorkomen??
 

DeletedUser22798

Gast
Wat een verschrikkelijke actie weer.. Beetje bij beetje gaat grepo achteruit, update na update word het een slechter spel. Spelers vertrekken, hoeveel moeten er nog gaan voordat jullie je ogen open doen Inno???
smiley_emoticons_confusednew.gif


Mocht dit er komen, ben ik ook klaar met het spelletje.

Je zou toch bijna een petitie gaan aanmaken om zoiets te voorkomen??

Ja daar word vast naar geluisterd:)
 

DeletedUser23442

Gast
Een jaar geleden kwamen ze met Warfare Packages aanzetten (troepen, landuitbreiding en normale scherpjes direct kopen). Na een massaal protest kwamen ze tot het inzicht dat het misschien toch niet zo'n goed idee was en kwam er zelfs een reactie van de Lead Community Manager.

After releasing the feature on the Beta server we have realized that this feature may have unintended consequences and we have therefore decided to put this feature on hold until it can be reworked and re-evaluated by our game design and development team.

Gelukkig maar dat ze toen besloten hadden dat het misschien toch niet helemaal gewenst was, en dat ze het opnieuw gingen uitwerken en evalueren voor ze met iets vergelijkbaars kwamen.

Goed om te zien hoe dat geholpen heeft...

With the bundles & packages, our intention is not to throw off the balance of the game

...zodat de balans altijd bewaard zou blijven en niet verpest kon worden door dit soort dingen...

We also understand that frustrations have been mounting over the past few months due to the release of several premium features. This happens to be an unfortunate coincidence, however we are committed to working on non-premium features in the future, such as the mid-game and end-game revamp that all of us have been waiting for so long.

...en dat ze zich zo erg gefocussed hebben op (non-premium) mid-game en end-game verbeteringen, waar we vorig jaar al zo lang op wachtten voordat ze weer met dit soort premium ideeën zouden komen...
 

DeletedUser22798

Gast
nee, maargoed...
dit slaat gewoon werkelijk waar niks op.

zit nu zeer sterk te twijfelen of ik nog wel doorga met een volgende wereld.
en denk dat met mij steeds meer dat doen.


Je hebt ook gelijk remco. steeds meer mensen stoppen en stoppen maar daardoor lijkt inno het te willen compenseren met minder mensen die meer uitgeven
 

DeletedUser26538

Gast
Een jaar geleden kwamen ze met Warfare Packages aanzetten (troepen, landuitbreiding en normale scherpjes direct kopen). Na een massaal protest kwamen ze tot het inzicht dat het misschien toch niet zo'n goed idee was en kwam er zelfs een reactie van de Lead Community Manager.



Gelukkig maar dat ze toen besloten hadden dat het misschien toch niet helemaal gewenst was, en dat ze het opnieuw gingen uitwerken en evalueren voor ze met iets vergelijkbaars kwamen.

Goed om te zien hoe dat geholpen heeft...



...zodat de balans altijd bewaard zou blijven en niet verpest kon worden door dit soort dingen...



...en dat ze zich zo erg gefocussed hebben op (non-premium) mid-game en end-game verbeteringen, waar we vorig jaar al zo lang op wachtten voordat ze weer met dit soort premium ideeën zouden komen...

Ongelofelijk hé, hoe ze het één zeggen en het tegenover gestelde gaan doen.
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser26511

Gast
Je hebt ook gelijk remco. steeds meer mensen stoppen en stoppen maar daardoor lijkt inno het te willen compenseren met minder mensen die meer uitgeven

Precies ja. totdat ze uiteindelijk merken dat er niemand meer speelt die geen geld uitgeeft.
 

DeletedUser20913

Gast
nee, maargoed...
dit slaat gewoon werkelijk waar niks op.

zit nu zeer sterk te twijfelen of ik nog wel doorga met een volgende wereld.
en denk dat met mij steeds meer dat doen.

Compleet met je eens, twijfel al of ik mijn huidige werelden nog wel uit speel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19706

Gast
Nu zullen er in de BB's op nieuwe werelden niet spelers zijn die eruit komen met 2 a 3 steden, maar een stuk of 9?!

Is er ergens te zien hoeveel van die tokens je krijgt bij 20 euro enzo? Want bij 80 euro zijn het er dus al 10 :O

Ik zou trouwens 100% wel goud gekocht hebben als ik die bonus had #GP4LIFE
Helaas voor Inno heb ik de bonus niet :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan