• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #178 Kies je rol zelf

DeletedUser

Gast
Verder hebben we nog maar 7 mensen, Ilja schreef zich uit.
Verrek, je hebt gelijk.

Des te meer reden om er nu maar meteen een wolf uit te halen.

E: Ik had er btw niet eens bij stilgestaan dat ik na jou BM zou worden. Heb je ook een klein beetje zelf geregeld toch, dat de BM op die manier wordt doorgegeven? :p
 

DeletedUser

Gast
Ik vraag mij nog iets af. We weten 0 rollen zeker, we weten dus helemaal niet zeker dat er überhaupt een ziener is. Dat wil ik alvast stellen.

Daarop aansluitend, valt het jullie niet op dat er geen mensen zijn die Kyra proberen te redden? Als ze wolf is is haar dood gamechanging, de medewolven zouden er alles aan moeten doen om dit te voorkomen. Maar iedereen is het opeens met Don eens. Toeval? I think not. Juist dat ze volledig alleen staat zegt voor mij al heel veel.
Ik geloof echt helemaal niets van het verhaal van Don en Genade, ik ben het met Kyra eens dat dit een poging is om een gelijkstand van goedjes en slechtjes te bewerkstelligen. En omdat Genade bm zou worden pakt het allemaal perfect uit voor ze.

Don
 

DeletedUser

Gast
Verrek, je hebt gelijk.

Des te meer reden om er nu maar meteen een wolf uit te halen.

E: Ik had er btw niet eens bij stilgestaan dat ik na jou BM zou worden. Heb je ook een klein beetje zelf geregeld toch, dat de BM op die manier wordt doorgegeven? :p
Dat je daar niet van op de hoogte zou zijn is echt onzin. Je hebt op Kyra gereageerd met betrekking tot dit. Niets voor jou om niet alles op een rijtje te hebben...
 

DeletedUser

Gast
Je weet zelf dat het normaal is dat niemand voor Kyra inspringt. Ze is een wolf die is gezien.

Je ontkracht trouwens je eigen argument door op Don te stemmen en dit beangstigt me wel. Dit lijkt er op te duiden dat er inderdaad drie wolven zijn en het vierde goedje inactief is, waardoor jullie denken door stemmen-overmacht de overwinning binnen te slepen. Want jij bent duidelijk wolf, Imrahil.

Laat ik het argument nog maar eens naar boven halen dat als DonFrank geen ziener, maar wolf was, de echte ziener wel zou zijn opgestaan om zijn verhaal tegen te spreken. Dat is niet gebeurt. Dat jij dat even vergeet, Imra, maakt jou tot wolf. (EDIT: Ja, je zei dat we 'niet zeker' weten dat er een ziener in zit, en dat dat Don tot wolf maakt. Kom op zeg. x) )

Inb4 insta zienerclaim door Kyra of Imra. x)

De reden dat ik DonFrank zo erg vertrouw is trouwens omdat hij er geen probleem mee lijkt te hebben mijn rol te vertellen, dus schijnbaar weet hij mijn rol ook echt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
HEKS! Als je er bent, GOOI DAN JE DOODSDRANKJE OVER IMRAHIL HEEN.

Dit verzoek ik om de volgende reden:

Imrahil springt veel te obvious voor Kyra in de bres. Ze moeten dus samen wolf zijn. Ik vraag mij af waarom Imrahil het risico neemt zo obvious Kyra's medewolf te zijn. Ik kan er maar één verklaring voor geven: Straks komt er nog een andere wolf langs die op Don gaat stemmen, waardoor de wolven dan gewoon winnen omdat Kyra de burgemeester is.

Als je Imrahil uitschakelt met een doodsdrankje, telt zijn stem op Don niet meer en kunnen we de wolf Kyra nog doden. Anders vrees ik dat de goedjes verloren hebben.
 

DeletedUser26004

Gast
Ik stem er niet mee in dat DonFrank mijn rol hier plaatst. Ik wil eerst de claims van anderen hebben.

Hmm, dit vind ik dan overigens verdacht. Iedereen moet claimen, maar jij durft niet en donnie mag jouw rol niet vertellen / verraden (hoe je het wilt noemen). Want als je een goedje bent heb je niks te vrezen om te claimen, toch?

Kijk, dit is pas mn 2e serieuze WvW potje, maar als ik wolf zou zijn zou ik pas als een van de laatste claimen. Waarom? Omdat je dan één weet wat iedereen is en twee je zelf zeker weet dat je niet toevallig de rol van iemand anders claimt waardoor jijzelf opeens verdacht wordt.

En toevallig lijkt dit vrij veel op wat jij doet. Ik hou voorlopig mn stem nog even op Kyra al twijfel ik wel. Ik wacht i.i.g. nog ff Nissassa zijn post af: kijken of hij nog met iets leuks komt of eventueel iemand anders natuurlijk.
 

DeletedUser

Gast
Lol dit is obvious een een-tweetje tussen don en genade. Don claimt dat kyra (de enige echt actieve tegenstander) wolf is en claimt genade zijn rol te hebben. Genade en don ondersteunen elkaar in hun verdenkingen en genade roept dan ook nog eens op imra te killen. Dan zouden zowel imra als kyra dood zijn en hebben de wolfjes een overmacht.
Donfrank
 

DeletedUser

Gast
Lol jullie kunnen slecht tellen wolfjes, het staat 4-3. Kyra is dood.
Hmm, dit vind ik dan overigens verdacht. Iedereen moet claimen, maar jij durft niet en donnie mag jouw rol niet vertellen / verraden (hoe je het wilt noemen). Want als je een goedje bent heb je niks te vrezen om te claimen, toch?

Kijk, dit is pas mn 2e serieuze WvW potje, maar als ik wolf zou zijn zou ik pas als een van de laatste claimen. Waarom? Omdat je dan één weet wat iedereen is en twee je zelf zeker weet dat je niet toevallig de rol van iemand anders claimt waardoor jijzelf opeens verdacht wordt.

En toevallig lijkt dit vrij veel op wat jij doet. Ik hou voorlopig mn stem nog even op Kyra al twijfel ik wel. Ik wacht i.i.g. nog ff Nissassa zijn post af: kijken of hij nog met iets leuks komt of eventueel iemand anders natuurlijk.
Ja inderdaad, als wolf wil je graag als laatste claimen. Als je mijn hele post had geciteerd, had je gelezen dat dat precies de reden is dat ik niet claim. Door zelf niet te claimen, belet ik de wolven om als laatste te claimen!

HEEL blij dat je je stem niet hebt aangepast. Deadline is geweest. Graecus zal zo de uitslag posten en bekendmaken dat Kyra inderdaad wolf is. Daar ben ik zo zeker van omdat iedereen inmiddels gepost heeft, en niemand van hen is een boze ziener die het verhaal van DonFrank tegenspreekt (plus, in mijn geval, ik vind het vertrouwenwekkend dat DonFrank er geen problemen mee schijnt te hebben mijn rol te vertellen, dus die zal-ie ook wel echt weten.)
 

DeletedUser26004

Gast
De deadline is pas om 19:30 x)

Edit: ik zit nog wat te wikken en wegen i.i.g. Ik vind voorlopig beiden kanten met een redelijk verhaal komen namelijk ;)

Volgende deadline is wegens vele tegenstanders een halfuurtje later, dan content

Volgende deadline op 7 juli 2016 om 19.30u
 

DeletedUser

Gast
Oh oké. In dat geval kunnen de wolven nog winnen als ze een goedje met zich meekrijgen. Gezien het feit dat ik denk dat de goedjes toch wel winnen als de lynch op Kyra lukt (want iedereen is actief, dus de heks stopt de lunch, dus - 1 wolf, +1 zienering morgen), maakt het voor morgen weinig uit of ik mijn rol nu wel of niet vrijgeef. Laat ik dus mijn claim geven, voor het vertrouwen.

Ik ben de jager.
 

DeletedUser26004

Gast
Met vele twijfels en hopend op de juiste keuze, ga ik dan toch voor Donfrank.
 

DeletedUser

Gast
Godverdomme. Imrahil en Crimson Chin, wie van jullie is de idioot die als goedje op DonFrank heeft gestemd? Of zijn jullie met zijn vieren wolf? Indien dat laatste, dan heb ik maar één antwoord: '':eek:''.
 

DeletedUser26399

Gast
Deadline is verstreken

Geen lunch
Lynch is DonFrank: hij was Ziener
 

DeletedUser21204

Gast
Wtf gebeurt hier voor netwerken?
Nergens claimde Nissassa heks?
 

DeletedUser

Gast
Met 99% kans maakt dit niks meer uit, maar voor de vorm:

Heeee DonFrank is dood.
DonFrank was ziener.
DonFrank zei dat Kyra wolf is.
Kyra is wolf!

Kyra, ik heb niet genetwerkt.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik mag geen hints geven, maar als je aanneemt dat er een heks in zit en Nissassa goed(beweert ze toch) is er vrij veel kans, dus ik neem aan dat dat gedacht werd, maar als ze genetwerkt hebben vallen ze beide dood
 

DeletedUser

Gast
Wacht we doen het beter anders.

Nissassa, gooi je drankje over Kyraco heen svp.

Ben je niet de heks? In dat geval moet de noep die wel heks is even diens drankje over Kyraco gooien. En in dat geval gaan we winnen. Alleen dat geval acht ik erg klein. Ik geloof in vier wolven namelijk. x)

Iedereen - (Genade + Nissassa + heks) = wolf.

Imrahil

EDIT:
Ik mag geen hints nemen, maar als je aanneemt dat er een heks in zit en Nissassa goed(beweert ze toch) is er vrij veel kans, dus ik neem aan dat dat gedacht werd, maar als ze genetwerkt hebben vallen ze beide dood
Ja, dat was mijn redenatie. Er bleef niemand anders over om heks te zijn. Bedankt, spelleider.
 

DeletedUser

Gast
We hadden dit kunnen winnen als Nissassa online was gekomen en adequaat had gereageerd door twee doodsdrankjes over Imrahil en Crimson Chin te gooien. Helaas.
 
Bovenaan