• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #189 - De sloop van Wakkerdam

latdekat

Harpij
Ik wil bij de reactie gewoon constateren dat ik er wat vreemds in zag, maar het feit dat hij als enige actief was compenseerde die lichte verdenking voor mij.

Dus dankzij die activiteit is hij niet verdacht? Je kan niet lynchen omdat iemand actief is, maar dat betekent toch niet dat je daarom tegen die persoon niets mag zeggen?
 

DeletedUser21575

Gast
Ik neig naar geen lynch. Iets wat ik normaal nooir doe, want je geeft de wolven een gratis dag. Maar aan de andere kant is de kans erg groot dat we een goedje lynchen.
 

latdekat

Harpij
Zeker, normaal kun je in ieder geval een gesprek beginnen over de lunch. Nu is dat niet bepaald mogelijk. Maargoed. Gezien ik weinig heb om op te gaan. Sorry Latdekat. Je bent de enige waarbij ik een beetje een weifelend gevoel heb. Is helaas niet ergens op gebaseerd, maargoed.

*zucht*

Ach ja.
 

DeletedUser21575

Gast
Misschien had ik dat eerder kunnen aanhalen, dan hadden meer mensen meegestemd. Zover ik het nu zie is het 1-1-1. Aan de bm om de doorslag te geven.
 

DeletedUser18363

Gast
Ja, als Heartlions stem telt. Ik weet niet hoe streng Jivi is met precies 22.00 u stemmen.
E: telt blijkbaar
 

DeletedUser22926

Gast
Misschien had ik dat eerder kunnen aanhalen, dan hadden meer mensen meegestemd. Zover ik het nu zie is het 1-1-1. Aan de bm om de doorslag te geven.
Bm laat zien dat je waardig bent. Ik wist niet eens dat geen lynch een optie was xD
 

DeletedUser9104

Gast
Jivilum heeft deadline gepost. Neem aan dat veranderingen erna dus niet tellen.
 

DeletedUser

Gast
De stem van Heart op Shoving wordt meegeteld, die kwam voor mijn bericht.
 

latdekat

Harpij
Shoving enige waarover ik een opmerking had.

De enige opmerking die ik zie is die dat hij op mij gestemd heeft. Dus die stem is verdacht? Het is niet dat ik meteen een stem op mij verwachtte, maar ik vind het nogal vaag om daarop te gaan stemmen, maar ja. Niemand had deftige redenen.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik geef even mijn advies, da gejank van Heartlion is een lynch waardig.
 

DeletedUser9104

Gast
Heartlion, wat is dat nu weer voor een flutreden. Alleen als ze toevallig met veel geluk een wolf kiest is het goed. In ieder ander geval is het wel een probleem. Terwijl ze helemaal niet heeft om op af te gaan. Ik ben echt blij dat ik geen bm ben hoor.
 
Bovenaan