• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #189 - De sloop van Wakkerdam

DeletedUser21575

Gast
Tja, ik voel weer zo'n lynch zonder enige argumenten aankomen.

Maar met zulke posts zijn we geen stap verder.

Ehm, mijn post zette in ieder geval de discussie in gang. Wie weet hoe lang het geduurd had eer iemand hier begon te posten. Dus mijn post heeft ons daadwerkelijk een stap verder geholpen. Beetje domme opmerking Lat, ben ik niet van je gewend.

In die andere kom hadden we op dag 1 dik 100 posts. Nu net 10? Die bijna allemaal bestaan uit een enkele bmstem.
 

latdekat

Harpij
Ehm, mijn post zette in ieder geval de discussie in gang. Wie weet hoe lang het geduurd had eer iemand hier begon te posten. Dus mijn post heeft ons daadwerkelijk een stap verder geholpen. Beetje domme opmerking Lat, ben ik niet van je gewend.

In die andere kom hadden we op dag 1 dik 100 posts. Nu net 10? Die bijna allemaal bestaan uit een enkele bmstem.

Ik bedoelde mijn eigen post, maar goed. :p
 

DeletedUser21575

Gast
1 uur te gaan en we missen nog zo'n 12 stemmen.. het word weer zo'n kom..
 

DeletedUser9104

Gast
Sorry voor deze nutteloze post, maar gezien ik toch iets wil posten en er nergens echt een reactie op te geven valt heb je zojuist wat tijd verspild aan deze nutteloze post. Ik kan nog wel even doorgaan als je wil, geen idee of iemand het boeit of zou lezen, maar bon. Misschien een verdachtmaking erin verwerken. Maar wie vraag je je dan af? Random een naam roepen of gewoon doen alsof hier een verborgen hint in zit. Anyway. Ik verveel me dus te pletter, vermoedelijk is iedereen of niemand goed of slecht of whatever. Een persoon is wel verdacht, maar ook eigenlijk niet. Hij is gewoon vervelend denk ik. Nouja. Als iemand de moeite heeft genomen dit serieus te nemen. Lynch jezelf. Dan volg ik wel. Hmm... Eigenlijk ben ik nog niet klaar. Ik was alleen vergeten hem te posten.
 

DeletedUser22926

Gast
Hier ben ik het mee eens. Ik heb nog niet vaak zo weinig inhoud gezien. Er gebeurt letterlijk niks.
Oke, je constateert nu gewoon dat er niks gebeurt. Als je zelf er niks aan doet waarom klaag je er dan over?

Nissa daarentegen doet oprecht zijn best om actief te zijn en spoort ook echt aan.
 

DeletedUser21575

Gast
Ja, maar het schiet niet echt op, wat het voor mij (en de rest) moeilijk maakt om te stemmen. Maar dat kan ofc ook tactiek zijn van de wolven. Achtergrond hangen blijft een dingetje in kommen..
 

DeletedUser22926

Gast
Ik denk daarnaast dat wolven voor een zo min verdachte stem gaan tijdens een bm stemming. Een wolf denkt tactisch na over deze stem. Misschien moeten we kijken naar de meest tactische bm stem.
 

DeletedUser

Gast
Wellicht komt het doordat de BM stemming niet samen is gegaan met een Lunch en men daar geen theorie over kan verzinnen. Wellicht dat dat na vanavond anders is.
 

DeletedUser22926

Gast
Ja, maar het schiet niet echt op, wat het voor mij (en de rest) moeilijk maakt om te stemmen. Maar dat kan ofc ook tactiek zijn van de wolven. Achtergrond hangen blijft een dingetje in kommen..
Ik ga ervan uit dat je dit zegt als goedje, wat ook zo lijkt, maar het klinkt toch een beetje alsof je jezelf wilt indekken.

Ben echter overtuigd dat je dit niet doet hoor, het viel me alleen op.
 

DeletedUser22926

Gast
Nou als je kijkt zie je dat shoving voor latdekat stemt. Ik denk dat daar meer achter zit dan dat hij echt latdekat graag bm wilt maken. Dit is ook de derde stem, waardoor er geen initiatief genomen wordt en er makkelijk vroeg gestemd wordt door hem. Ik kan natuurlijk volledig fout zitten natuurlijk maar ik probeer maar wat te gissen want verder komen we niet.
 

DeletedUser26004

Gast
Ehm, mijn post zette in ieder geval de discussie in gang

Een discussie over? Want dan heb ik die gemist namelijk. Ik denk eerder dat er een kind of statement is gekomen waaruit blijkt dat we geen enkele lynch kunnen aanwijzen, right? Anyways, je probeert wel iets in beweging te zetten en dat is iets waar we al heel wat aan hebben. Want een beetje activiteit is toch wel fijn, ondanks dat er niks nuttigs te zeggen valt.

Ik denk daarnaast dat wolven voor een zo min verdachte stem gaan tijdens een bm stemming. Een wolf denkt tactisch na over deze stem. Misschien moeten we kijken naar de meest tactische bm stem.

Dit vind ik nogal klinklare onzin. Een BM stem zegt namelijk geen ene reute me peut.

Nou als je kijkt zie je dat shoving voor latdekat stemt. Ik denk dat daar meer achter zit dan dat hij echt latdekat graag bm wilt maken. Dit is ook de derde stem, waardoor er geen initiatief genomen wordt en er makkelijk vroeg gestemd wordt door hem. Ik kan natuurlijk volledig fout zitten natuurlijk maar ik probeer maar wat te gissen want verder komen we niet.

Volgens mij is Latdekat een hele goede ervaren speler die in staat is de juiste keuze te maken op het juiste moment, right? Een vrij logische stem waar niks wolfish aanzit. Als er überhaupt iets wolfishs aan een BM stem zit. Want nogmaals, een BM stem zegt helemaal niks naar mijn mening.

Ik snap dat je graag een discussie op gang wilt brengen, maar het feit is dat er niet genoeg materiaal is om een discussie te gaan voeren waar fatsoenlijke argumenten uitgaan komen om iemand te lynchen.

Conclusie: we hebben nog 22 min en naar mijn mening 2 opties: of we lynchen een inactief iemand die niets tot nauwelijks bijdraagt bijv. Ijzervreter of we lynchen Graecus x) Meer opties zie ik eerlijk gezegd niet, of heeft iemand een beter plannetje?
 

latdekat

Harpij
Ja, maar het schiet niet echt op, wat het voor mij (en de rest) moeilijk maakt om te stemmen. Maar dat kan ofc ook tactiek zijn van de wolven. Achtergrond hangen blijft een dingetje in kommen..

Naja, het wordt idd moeilijk om te stemmen.

Ik ga ervan uit dat je dit zegt als goedje, wat ook zo lijkt, maar het klinkt toch een beetje alsof je jezelf wilt indekken.

Ben echter overtuigd dat je dit niet doet hoor, het viel me alleen op.

Hier post je een hele zachte verdenking. Klinkt een beetje alsof je tegelijkertijd Nissassa wil beschermen en dit toch niet wil laten merken.
 

DeletedUser21204

Gast
Wellicht komt het doordat de BM stemming niet samen is gegaan met een Lunch en men daar geen theorie over kan verzinnen. Wellicht dat dat na vanavond anders is.

Ik denk idd dat het hierdoor komt. Geen lunch + geen acties. Dat maakt dingen wat lastig.
 

DeletedUser22926

Gast
Hier post je een hele zachte verdenking. Klinkt een beetje alsof je tegelijkertijd Nissassa wil beschermen en dit toch niet wil laten merken.[/QUOTE]

Ik wil bij de reactie gewoon constateren dat ik er wat vreemds in zag, maar het feit dat hij als enige actief was compenseerde die lichte verdenking voor mij.
 

DeletedUser9104

Gast
Zeker, normaal kun je in ieder geval een gesprek beginnen over de lunch. Nu is dat niet bepaald mogelijk. Maargoed. Gezien ik weinig heb om op te gaan. Sorry Latdekat. Je bent de enige waarbij ik een beetje een weifelend gevoel heb. Is helaas niet ergens op gebaseerd, maargoed.
 
Bovenaan