• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #189 - De sloop van Wakkerdam

DeletedUser

Gast
De inwoners waren bij elkaar gekomen om te beslissen wij de nieuwe burgemeester zou worden van de stad. Na overleg, beraad en een zenuwslopende stemming kwam Kyraco uit de bus als nieuwe burgemeester. Tijd om lang te blijven was er niet want de strijd moest worden voorbereid!

Dasios – Kyra
Nissassa – Kyra
Ijzer – Kyra
Ilja – Kyra
Lat - Kyra

Kyra – Ilja
Heartlion – Ilja
Ydeger – Ilja

Shoving – Lat

Gekko – Ydeger

Neussassa – Nissassa

Graecus – Graecus - (zou verboden moeten worden, stemmen op jezelf)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21575

Gast
Anyways. Vanavond moeten we iemand gaan lynchen, dus kunnen we eens een discussie op gang brengen? We hebben nog 'maar' 6,5 uur.
 

DeletedUser26004

Gast
Anyways. Vanavond moeten we iemand gaan lynchen, dus kunnen we eens een discussie op gang brengen? We hebben nog 'maar' 6,5 uur.

Makkelijker gezegd dan gedaan. Kom jij maar eens met een goede verdenking etc. Eer dat jij die uit je mouw hebt getoverd zijn we denk ik al meer dan 6.5 uur verder :p
 

DeletedUser21356

Gast
Afgezien van Graecus' stem op zichzelf (alhoewel dat naar Graecusnormen waarschijnlijk wel normaal is) is er idd niet echt iets speciaals gebeurd.
 

DeletedUser21575

Gast
Makkelijker gezegd dan gedaan. Kom jij maar eens met een goede verdenking etc. Eer dat jij die uit je mouw hebt getoverd zijn we denk ik al meer dan 6.5 uur verder :p
Ik kan niet met een goede verdenking komen totdat het gesprek op gang gebracht is. Het was stil. Nu niet meer. Dus, you're welcome ;)
 

DeletedUser20542

Gast
Afgezien van Graecus' stem op zichzelf (alhoewel dat naar Graecusnormen waarschijnlijk wel normaal is) is er idd niet echt iets speciaals gebeurd.
Hier ben ik het mee eens. Ik heb nog niet vaak zo weinig inhoud gezien. Er gebeurt letterlijk niks.
 
Bovenaan