• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #189 - De sloop van Wakkerdam

DeletedUser22926

Gast
Heartlion, wat is dat nu weer voor een flutreden. Alleen als ze toevallig met veel geluk een wolf kiest is het goed. In ieder ander geval is het wel een probleem. Terwijl ze helemaal niet heeft om op af te gaan. Ik ben echt blij dat ik geen bm ben hoor.
Het was niet echt serieus x)

E: Zoals nissassa zegt een bm kan wel wat bepalen bijvoorbeeld geen lynch te doen
 

DeletedUser21575

Gast
Dit is idd eens een situatie waarbij het nuttig is om een slimme bm te hebben. Aan Kyra de keus.
 

DeletedUser18363

Gast
Grrrrrr hier wordt ik nou eens butt hurt om! Ga zelf janken!

Jij loopt hier drama te maken. Kijk naar Lat, die accepteert gewoon dat ie wellicht doodgaat. Dat achterlijke panikeren van jou is zo zinloos.
En ik word is zonder t.
 

DeletedUser

Gast
Na een lange periode van stilte kwamen de inwoners bij elkaar. Veel overleg aan het eind en wat stemmen die het noemen niet waardig waren. Helaas een gelijkstand waarbij de net nieuwe burgemeester werd geconsulteerd. Uiteindelijk was het Gekko die door de inwoners werd gelyncht. Deze altijd vrolijke huisvrouw is nu in het hiernamaals.

Op het dorpsplein bleek er iemand tussen de kettingen te hangen, de werklieden hadden weer toegeslagen en ditmaal wachtte Heartlion een vreselijke dood. Een van de gemaskerde werklieden stapte op het podium bij de kettingen en deed hem een strop om. Kettingen schoten los en het touw trok strak.. de uitkomst hiervan was pijnlijk duidelijk. Plots kwam er een enorme klap uit de richting van de kerk en vanaf een afstandje zag iedereen hoe de kerktoren omviel en de hele kerk met bijbehorende het kerkhof, de pastoorswoning en het klooster werden verwoest. De sloop van stadsdeel 1 was hiermee een feit.

Gekko = Huisvrouw / burger

Heartlion = Buurtwacht / Ooggetuige
 

DeletedUser21204

Gast
Gekko leek mij de beste optie. Ook omdat Lat en Shoving nog wel gewoon actief zijn, en Gekko niet.
 

DeletedUser21575

Gast
Dus, ik zal vandaag maar eens eerder beginnen met het wakker schudden van de spelers.

Zullen we beginnen met de stemmen?
Gekko > Gekko
Ilja > Latdekat
Nissassa > Geenlynch
Heartlion > Shoving

Dat vind ik echt verrekte weinig voor een spel met 13! spelers.
Dus, mijn vraag is voornamelijk gericht aan: @Kyraco @Dasios @ShovingNE2 @ijzervreter @neusje. @latdekat @ydeger @Graecus 001 & @Jaspenia : Why the fuck hebben jullie niet gestemd? Ik weet ook niet welke groep ik vervelender vind.. Spelers die wel online zijn en reageren, maar niet stemmen, of de spelers die gewoon niet eens de moeite nemen om een post te plaatsen.
 

DeletedUser21204

Gast
In het begin was er gewoon nog letterlijk niets wat ik een stem waard vond, en toen was het opeens deadline... Als ik dat laatste door had gehad, had ik nog wel random gestemd of op 1 van die 3 die ik het verdachtst vond, maarja... Hopelijk komt er nu discussie en gaat het vanavond beter.
 

DeletedUser13353

Gast
Zoals Kyra hierboven aangeeft was er geen reden om iemand te verdenken,
dan hou ik me liever compleet buiten de lunch. Verder ben ik ook nog aan het herstellen van een hersenschudding ;)
 

DeletedUser18363

Gast
Dus, ik zal vandaag maar eens eerder beginnen met het wakker schudden van de spelers.

Zullen we beginnen met de stemmen?
Gekko > Gekko
Ilja > Latdekat
Nissassa > Geenlynch
Heartlion > Shoving

Dat vind ik echt verrekte weinig voor een spel met 13! spelers.
Dus, mijn vraag is voornamelijk gericht aan: @Kyraco @Dasios @ShovingNE2 @ijzervreter @neusje. @latdekat @ydeger @Graecus 001 & @Jaspenia : Why the fuck hebben jullie niet gestemd? Ik weet ook niet welke groep ik vervelender vind.. Spelers die wel online zijn en reageren, maar niet stemmen, of de spelers die gewoon niet eens de moeite nemen om een post te plaatsen.

Je mag jezelf ook wel in die hele lijst zetten dan, het enige verschil is dat jij 'geen lynch' in het topic hebt gezet.
 

DeletedUser21575

Gast
Je mag jezelf ook wel in die hele lijst zetten dan, het enige verschil is dat jij 'geen lynch' in het topic hebt gezet.
Klopt ik riep 'geen lynch', we moeten iets stemmen, en een meerderheid op geen lynch had de grootste kans op het overleven van een goedje. Dan moet er meer gepraat worden en hebben we meer kans om wolven op freudian slips te betrappen.. Echter volg ik niet helemaal waarom ik op die lijst van niet-stemmers thuishoor. Want die dragen 0 bij aan de pot zo.

Wat was jouw excuus voor je gebrek aan activiteit op momenten dat het uitmaakt sneusje?
 

DeletedUser9104

Gast
Yde, heb je daar nog argumenten voor?


Overigens Nissassa, geen lynch stemmen is net zoveel bijdrage als helemaal niets doen.
 

DeletedUser20542

Gast
Dus, ik zal vandaag maar eens eerder beginnen met het wakker schudden van de spelers.

Zullen we beginnen met de stemmen?
Gekko > Gekko
Ilja > Latdekat
Nissassa > Geenlynch
Heartlion > Shoving

Dat vind ik echt verrekte weinig voor een spel met 13! spelers.
Dus, mijn vraag is voornamelijk gericht aan: @Kyraco @Dasios @ShovingNE2 @ijzervreter @neusje. @latdekat @ydeger @Graecus 001 & @Jaspenia : Why the fuck hebben jullie niet gestemd? Ik weet ook niet welke groep ik vervelender vind.. Spelers die wel online zijn en reageren, maar niet stemmen, of de spelers die gewoon niet eens de moeite nemen om een post te plaatsen.
Nou, waarom denk je?

Ik ben gisteren rond de deadline niet online geweest. En we weten allebei even goed dat er gisteren voor 21u niets gebeurd is. Vind je het dan gek dat ik niet stem? Had je misschien liever gehad dat ik, net als Gekko, op mezelf had gestemd, om vervolgens compleet onzinnigly de lynch te worden?

Dit is ook wel een heel makkelijke manier om jezelf in te dekken. Jij hebt heel stoer gestemd voor 'Geen Lynch', iets wat ik persoonlijk als spelleider zou weigeren omdat het nergens op slaat. Nu zet je jezelf bij de goede mensen die meedoen aan het spel en nuttige stemmen plaatsen. Maar zo snel kom je er bij mij niet door.

Wat een waardeloze lunch trouwens. De helft van de activiteit gelijk eruit. Huh, zei ik onsportief?
 
Bovenaan