• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser12379

Gast
Dus het komt er op neer dat jouw stem net zo goed/slecht was
Wat is dit weer voor een geforceerde conclusie? Waar wil jij met je kruisverhoor eigenlijk naartoe?

Wat je zegt klopt niet. Lees die grote tekstblokken daar nog eens na. Daarin wordt uitgelegd waarom ik mijn stem in tegenstelling tot sommige andere stemmers wel gerechtvaardigd vond.
 

DeletedUser23442

Gast
Wat is dit weer voor een geforceerde conclusie? Waar wil jij met je kruisverhoor eigenlijk naartoe?

Wat je zegt klopt niet. Lees die grote tekstblokken daar nog eens na. Daarin wordt uitgelegd waarom ik mijn stem in tegenstelling tot sommige andere stemmers wel gerechtvaardigd vond.
Ik wilde alleen even aangeven dat ik het vreemd vond dat je zo je best doet om je stem 'beter' te laten lijken dan de rest, terwijl dat helemaal niet zo is.
 

DeletedUser21575

Gast
@C-hero , je vergeet een puntje in je redenatie:
4. de wolven lunchen sportief
Je kan immers ook zeggen dat het spel leuker is als niet alle actieve mensen eruit gemoord worden. Een concept wat we nu de laatste tientallen potten 'proberen' aan te houden.

minder waarschijnlijke punten die je niet aanhaalde zijn nog:
5. Ijzer had bij iemand geclaimd en wolven lunchten daarom de cherub
6. Wolven lunchten random
 

DeletedUser

Gast
@C-hero , je vergeet een puntje in je redenatie:
4. de wolven lunchen sportief
Je kan immers ook zeggen dat het spel leuker is als niet alle actieve mensen eruit gemoord worden. Een concept wat we nu de laatste tientallen potten 'proberen' aan te houden.

minder waarschijnlijke punten die je niet aanhaalde zijn nog:
5. Ijzer had bij iemand geclaimd en wolven lunchten daarom de cherub
6. Wolven lunchten random

Het lijkt me behoorlijk zinloos om dingen proberen af te leiden uit de lunch. De lynch lijkt me veel meer te vertellen te hebben.
 

DeletedUser

Gast
Ik vraag vervanging aan
Ik heb hier geen tijd voor
Ben toch te druk met kids en school begint straks weer
Plus ik heb het gevoel dat de stemmen en actie van gister niet gebaseerd waren op wat ik zeg en doe
Maar eerder op vriendjes politiek of hoe je het mag noemen
Ik gun dit potje dan ook een eerlijke kans zonder mij kunnen mensen verder spelen zonder bevooroordeelde mening over mij verder spelen
Mensen met wel.meer hersenen en kwaliteit die wel iet toevoegen
 

DeletedUser3865

Gast
Die uitspraak klopt niet helemaal
Wat klopt er niet aan volgens jou?
Hij loopt niet mee, hij zet enkel zn BM-stem op me. Hoezo voorbarige conclusies trekken.
Nog niet nee, maar het was een betere reden om op hem te stemmen dan ik had om op iemand anders te stemmen. Vandaar mijn stem ;)
@C-hero , je vergeet een puntje in je redenatie:
4. de wolven lunchen sportief
Je kan immers ook zeggen dat het spel leuker is als niet alle actieve mensen eruit gemoord worden. Een concept wat we nu de laatste tientallen potten 'proberen' aan te houden.

minder waarschijnlijke punten die je niet aanhaalde zijn nog:
5. Ijzer had bij iemand geclaimd en wolven lunchten daarom de cherub
6. Wolven lunchten random
Ik weet niet of je de spelregels kent, maar wolven behoren er voor te zorgen dat zij winnen.
Goedjes behoren er voor te zorgen dat zij winnen.
Als de wolven "sportief" lunchen, zoals jij claimt, dan overtreden ze de regels, want daarmee verkleinen ze de kans dat ze winnen.

5. Zou kunnen, maar waarom zou hij dan niks hebben gepost, en waarom zou iemand de eerste dag privé bij iemand claimen? Dat slaat nergens op.
6. Wolven die random lunchen? Oke, maar dan zouden ze random lunchen tussen de actieve mensen, niet de inactieve ;)
 

DeletedUser21575

Gast
Wat klopt er niet aan volgens jou?

Nog niet nee, maar het was een betere reden om op hem te stemmen dan ik had om op iemand anders te stemmen. Vandaar mijn stem ;)

Ik weet niet of je de spelregels kent, maar wolven behoren er voor te zorgen dat zij winnen.
Goedjes behoren er voor te zorgen dat zij winnen.
Als de wolven "sportief" lunchen, zoals jij claimt, dan overtreden ze de regels, want daarmee verkleinen ze de kans dat ze winnen.

5. Zou kunnen, maar waarom zou hij dan niks hebben gepost, en waarom zou iemand de eerste dag privé bij iemand claimen? Dat slaat nergens op.
6. Wolven die random lunchen? Oke, maar dan zouden ze random lunchen tussen de actieve mensen, niet de inactieve ;)
Wolven die de regels overtreden omdat ze niet op dag 1 rabbid / kyra / Jasper lunchen? Dat vind ik nogal een vreemde uitspraak (ja ik koppel de helft van jouw uitspraak bij mijn gedachte, iknow).

Kijk normaal spelen we met 5-15 man max. Als je daar meteen de goede / actieve spelers uit haalt heb je ook geen interessante pot meer. De meeste mensen schrijven zich in voor het spelplezier, niet de winst. Vandaar dat we (lees de vaste wvwspelers over het algemeen) zoals ik al zei meestal in de eerste dagen redelijk 'sportief' lunchen.

Dus zou ik, zoals Bat ook al aangaf niet te veel uit de lunch proberen te halen. Je gaat er denk ik geen wolf mee vinden.
 

DeletedUser

Gast
Nissassa schreef me idd in voor spelplezier maar dat ik hier ver te zoeken
 

DeletedUser3865

Gast
Wolven die de regels overtreden omdat ze niet op dag 1 rabbid / kyra / Jasper lunchen? Dat vind ik nogal een vreemde uitspraak (ja ik koppel de helft van jouw uitspraak bij mijn gedachte, iknow).

Kijk normaal spelen we met 5-15 man max. Als je daar meteen de goede / actieve spelers uit haalt heb je ook geen interessante pot meer. De meeste mensen schrijven zich in voor het spelplezier, niet de winst. Vandaar dat we (lees de vaste wvwspelers over het algemeen) zoals ik al zei meestal in de eerste dagen redelijk 'sportief' lunchen.

Dus zou ik, zoals Bat ook al aangaf niet te veel uit de lunch proberen te halen. Je gaat er denk ik geen wolf mee vinden.
Als een van de andere vaste spelers dit even al dan niet wil bevestigen?

Overigens denk ik dat we inderdaad misschien niet meteen een wolf uit de lunch kunnen vinden. Maar wat ik vanochtend aan trof toen ik het topic las is dat mensen zich alleen maar op de lynch richten, en de hele lunch geeneens meenemen in hun gedachten. En dus begon ik maar over de lunch, want die moeten we niet vergeten mee te nemen ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Confirmed. Ikzelf zou niet voor IJzer zijn gegaan, want die valt toch inactiefdood dus die lunch is compleet verspild, maar meer iemand die wel stemt maar verder geen zak toevoegt. Om het spel een beetje leuk en spannend te houden.
 

DeletedUser21575

Gast
Als een van de andere vaste spelers dit even al dan niet wil bevestigen?

Overigens denk ik dat we inderdaad misschien niet meteen een wolf uit de lunch kunnen vinden. Maar wat ik vanochtend aan trof toen ik het topic las is dat mensen zich alleen maar op de lynch richten, en de hele lunch geeneens meenemen in hun gedachten. En dus begon ik maar over de lunch, want die moeten we niet vergeten mee te nemen ;)
Ik snap je redenatie, en idd een mooie invalshoek als de rest hem niet betrekt. Maar daar zat dus idd een reden achter ^^
 

DeletedUser

Gast
Confirmed. Ikzelf zou niet voor IJzer zijn gegaan, want die valt toch inactiefdood dus die lunch is compleet verspild, maar meer iemand die wel stemt maar verder geen zak toevoegt. Om het spel een beetje leuk en spannend te houden.

Kyraco wat is dit nu weer? Jezelf stiekem vrijpleiten van wolfschap. Deze post voegt verder daadwerkelijk niks toe aan de discussie. Waarom dek je jezelf nu al in wolfje?
 

DeletedUser21204

Gast
Kyraco wat is dit nu weer? Jezelf stiekem vrijpleiten van wolfschap. Deze post voegt verder daadwerkelijk niks toe aan de discussie. Waarom dek je jezelf nu al in wolfje?

Omdat er gevraagd werd of iemand het wou confirmen, dus dat deed ik.
 

DeletedUser21356

Gast
Zoals ik ook daarnet zei, deed Eli dan zoveel beter ? Eli was minstens even inactief als airchibi
Actief =/= bijdragend. Over het algemeen levert Eli wel een positieve bijdrage en dat deed Ari niet bepaald.
Even nog wat argumentatie voor mijn stem op elinogwatletters(zit op mobiel dus het juiste zoeken is een beetje lastig). Ik had op dat moment weinig tijd en had half het topic gelezen. Uiteindelijk voor mezelf de keuze gemaakt tussen twee spelers waarvan ik weet dat ze niet heel goed zijn. Tja. Dan is het een kutstem, maar nog altijd beter dan de argumentatie om op Alysha te stemmen.
Het feit dat er op Eli als enige al 2 stemmen stonden, hielp waarschijnlijk in je beslissing om dit tot 3 stemmen op te trekken? (Ja, er stonden ook 2 stemmen op Ari, maar die tweede stem kwam 1 minuut voor Ilja's post, dus die heeft ze waarschijnlijk niet gezien.)
Verder heb ik inderdaad ook op AriChibi gestemd, maar voor zover ik weet was ik de allereerste.
Dat was je niet, Sander stemde al op haar. Waarom dit aanhalen?
 
Bovenaan