• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser3865

Gast
Wat Dasios betreft; Hij speelt nu pas zo'n 2-3 maanden mee.
Waarom zou dit interessante informatie moeten zijn?
Hij is een RL vriend van Kyraco en zij is ook een van de weinige waar hij veel mee praat. Hij zet bijna altijd zijn stem op Kyra, dus of dat een lynchstem waard is..
Hiermee maak je mijn punt alleen beter. Hij is dus een meelopertje van Kyra en steunt Kyra al zonder ook maar enigszins na te denken voor zichzelf.
Het 2e deel van je post gaat dan meer om wat Kyra allemaal uitspookt. Je post klinkt qua verwijten meer alsof je je stem op Kyra zou willen zetten maar je zet hem op Dasios. Apart?
Nee, dat zie je fout. Het gaat wel degelijk over Kyra's meelopertjes. Ja, granted, om het iets ergs te maken dat ze met Kyra meelopen moet wel eerst Kyra een slechtje zijn, maar die gok wil ik liever niet nemen ;)
Meelopertjes bij een spel als WvW zijn altijd dodelijk.
Ik weet niet of jij het je nog kan herinneren, maar er is een potje geweest waarbij ik ongeveer het hele potje bezig ben geweest met mensen er van te proberen te overtuigen dat Kyra een slechtje is, terwijl Kyra het door haar meelopertjes voor elkaar kreeg om per dag twee goedjes er uit te spelen.
Ik ben dat soort gedachteloze meelopertjes daarom liever zo vroeg mogelijk in het spel al kwijt... En dan leek mij dat toch een goede stem voor een eerste dag, aangezien je dan toch nooit hele goede argumenten kan hebben waarom iemand een slechtje is.
Dit kan jij allemaal anders zien, dat vind ik ook niet erg. Maar ik moest toch echt een lynch stem hebben voor vandaag. En een meelopertje er uit stemmen leek mij een beter idee dan een inactiefje er uit stemmen, want dat is gewoon een verloren stem naar mijn mening.
Dit hele verhaal vond ik niet erg belangrijk om er meteen bij te zetten, maar aangezien jij het nodig vond om mijn lynch stem aan te vallen, bij dezen, alsnog mijn volledige redenatie. Als je iets niet helemaal volgt, of als je denkt dat er nog stappen missen in mijn redenatie, twijfel dan geen moment om deze aan te stippen en verhaal te komen halen!
Ik ben het met Nissassa eens dat mijn bm-stem geen heel logische reden is om me te verdenken. Ik denk niet dat een wolf snel een medewolf zal pushen om op haar te stemmen.
Zeg ik ergens dat jij wolf bent? Nee!
Zeg ik ergens dat Kyra wolf is? Nee!
Ik zeg alleen dat jij duidelijk een meelopertje van Kyra bent, en meelopertjes hebben geen plaats in dit spel.
Pssst, je loopt behoorlijk achter.
Jup, klopt helemaal, heb ik ook al lang gezegd :p
Maarja, ik moet het toch doen met de kennis die ik wel heb, hoe achterhaald het ook mag zijn.
 

DeletedUser21204

Gast
I guess, punt is enkel dat ik niet helemaal meer zo te werk ga tegenwoordig x)
Dus ga pls geen lynchstemmen gooien omdat 1 iemand het aandurft z'n BM-stem op mij te zetten.
 

DeletedUser26399

Gast
Zo, 12pagina's aan zever nagelezen

het Cherubijntje was lunch, wie het was geen idee meer na nog 3pagina's zever.
 
Ik heb gisteren alles een beetje zitten ontdekken en heb begrepen dat het beter is 1 lange theorie te zetten dan enkele korte. We beginnen met de theorie van WWG.


Nu is mij inmiddels 1 persoon opgevallen: Nissassa. Lief kind, ontzettend behulpzaam en ergens ook wel slim. Allereerst een post waarin hij op mij stemt als voorbeeld, beetje gek om dan iemand te kiezen die in het spel zit en niet gewoon Jantje ofzo. Nu zou het kunnen zijn dat hij wolf is, op mij een vreemde stem plaatst zodat na zijn dood pijlen op mij zouden kunnen gaan wijzen. Niet een hele sterke theorie, maar leuk genoeg om even met jullie te delen. Persoonlijk duid ik het liever als vreemd dan als verdacht.
Maar we hebben ook nog de vorige post die hier net een paar posts boven staat. Een spelerslijst met daarachter alle accounts waarop je de spelers zou kunnen kennen, puur omdat daarom gevraagd werd. Opzich niks geks aan, behalve dat slechts 1/10 echt van naam heeft gewisseld. Het was veel makkelijker om die 3 namen even voor batbeetje in het topic te zetten in plaats van het herhalen van onder andere mijn naam met een 'is-teken' ertussen. Het ironische is dat dit in mijn ogen ook een verband kan hebben met een vorm van terrorisme. Waarom zou je net 9/10 van de namen herhalen in een post? Om een mooie lange post te maken waarin je heel lief en behulpzaam lijkt, eigenschappen die mensen onderbewust vaak linken aan aan vertrouwen. Ik denk dat deze overdreven behulpzaamheid een teken kan zijn van wolfschap.

Op zich niks speciaals mee, WWG dropt een bommetje door een mogelijke theorie te bedenken/vast te stellen. Los van het feit als die nu waar is of niet. We kijken naar de reacties daarop. Ik heb enkele uit gehaald.

Verder lijkt bovenstaande quote me eerder op jou van toepassing dan op Nissassa. Want waar gaat het nu over in je post? Onze BM-stemmen zijn slecht, de jouwe zou veel beter zijn (wat ik betwijfel).
En dan volgt er een vage verdenking op Nissassa, gebaseerd op zijn BM-stem. Maar als je even zou lezen, zou je zien staan dat dit niét zijn echte stem is, dus waarom dit aangrijpen als verdacht?
Jouw lange post lijkt me eerder een poging om behulpzaam over te komen, terwijl er eigenlijk vooral onzin in staat.

Wow deze WWG x) Dat is echt een achterlijke redenati

Ik denk dat jij met jouw theorie slechts activiteit in het potje probeert te brengen, wat werkt, waarvoor dank. Daarentegen denk ik echter dat je iemand als wolf probeert uit te maken zonder enig gegronde reden. Nu kan het een volledig, onschuldige theorie zijn maar in feite maak je het voor meelopers / inactievelingen (o.i.d.) het nu gemakkelijker iemand weg te stemmen. Daar waar het normaliter willekeurig wordt gedaan (want dan is er simpel weg geen activiteit op het forum) kan er nu voor jouw theorie gekozen worden zonder er zelf over na te denken.

Als wolf zijne is dat een hele goede tactiek (ik beschuldig jou nog niet van wolf, maar maak er slechts een theorie over, zodat de rest kan meedenken). De kans dat jij wordt weggestemd is hierdoor kleiner (het is een vergezochte theorie, maar zeker geen slechte). Als ik het nu nog groter ga maken zou je zelfs een mede wolf (batbeetje) kunnen beschermen door hem met deze theorie veiliger te stellen.

Een mooie lange post maken waarin je heel lief lijkt en begint met dat we vooral echt wolven moeten zoeken en vervolgens met zoveel onzin komen die nergens op slaat maar je wel een lange post oplevert linken mensen vaak onderbewust aan goed. Ik denk dat deze overdreven redenering een teken kan zijn van onzin.

Goedemorgen!
De rest van het bericht ga ik geeneens op reageren, want ondanks dat ik al zo'n 150 potjes niet meer mee heb gedaan zie ik dat jij nog steeds zoals vanouds halverwege dag 1 met een gigantische post komt met allemaal onzin om maar proberen wat activiteit er in te krijgen. Maar jij zou onderhand ook moeten weten dat er op dag 1 gewoon weinig te zeggen valt. Je kan wel veel typen, maar veel nuttigs komt er niet te staan. En al helemaal niet voor jouw post. Na jouw post is er gelukkig wat meer gezegd om wat over te kunnen zeggen.

Als je ze gelezen hebt, concludeer je dan ook dat deze 5 (?) mensen eenzelfde mening hebben en in de bres springen voor Nissassa. Ze beschermen hem/haar door de theorie van WWG te ontkrachten. Ik drop een nieuw bommetje door te zeggen dat Aeneas (ik kon evengoed Jaspenia , C-hero , Gekkerd , .. gezegd hebben)zich hiermee verdacht heeft gemaakt. 2 keer raden wie hierop reageerde?

Als je denkt dat aeneas wolf is denk je dus ook dat nissassa dat is?

Aeneas redt Nissassa van lynch, terwijl er geen lynchstemmen op Nissassa staan? Vaag, zeer vaag.

Ik had ook kritiek op de verdenking van wwg

Ben ik nu ook wolf?

Nuja goed, dit kon natuurlijk toeval zijn omdat mijn theorie zodanig slecht was en deze mensen daar toevallig op reageerden. Maar als we naar de lynch stemmen van gisterenavond kijken, zien we hetzelfde patroon verschijnen.

De eerste stem, op de 2 kampen, is Eli (neus). Sanhal countert meteen door op Arichibi te stemmen


Airchibi is slim en beschermt zichzelf

Ik stem op eli.


enkele stemmen van mensen die niks gezegd hebben, maar toch op 1 vd 2 kampen stemmen.

t elianomenogwattes.

Aeneas is de eerste die zich vragen stelt bij de situatie. Weer hij.
ik vraag me toch wel af waar deze stemmen op Eliablablabla vandaan komen? Ik snap dat ze niet op de slimste manier reageert, om het netjes te verwoorden,

Nissassa springt hem meteen bij door op Airchibi te stemmen (uiteraard, na wat o.a. aeneas deed om Nissassa te beschermen in het begin van mijn theorie)
Zelf ga ik voor Arichibi. Nutteloze comments,

k heb Arichibi maar heel weinig zien bijdragen en ik denk niet dat dat gaat veranderen.



Dat Eli zichzelf beschermd lijkt me vrij logisch, maar de anderen ? Ook AirChibi , en waarom ? Omdat deze persoon zo gezegd inactief is, maar hij heeft hier bij mijn weten meer gezegd dan 20 % van de spelers.

Arichibi heb ik over het hoofd gezien toen ik mijn stem uitbracht, voegt niks deftig toe en reageert niet eens deftig op de lynchstemmen die hij/zij (?) krijgt? Ik hoop dat we alsnog een deftige uitleg te zien gaan krijgen.

Deze persoon maakt zich ook zeer verdacht. Hij stemt ook op AirChibi, op een iets subtielere manier dan de anderen (Jas, Aeneas, ...) , waarvoor mijn complimenten. En bovendien is zijn reden nog krankzinniger. Hij stemde eerst op IJzer , wegens inactiviteit (terecht). Hij verandert die naar AirChibi omdat hij "niks deftigs toevoegt." Ik kan u zeggen dat IJzer een voorbeeld is van iemand die nog minder heeft toegevoegd.

Ik zie dat er 2 kampen ontstaan, kamp Arichibi en Kamp Eli.

Eli voegt net zo weinig toe.

Voor nu: donfrank -> eli

RabbidRobin Eli

Mensen die dit zien gebeuren, en zich aansluiten bij AirChibi TEGEN ELi

Luksss heeft op het laatste moment nog meegelopen, op eli.

Hier mijn verdachte nog eens extra in de verf zetten : de man beschuldigt het groentje van meeloperij, terwijl hij zelf z'n stem veranderde naar AirChibi omdat hij, en zijn vriendjes, zich bedreigd voelden dat Eli zou uitgesloten worden.
Voor mij is Maximus le petit mijn nieuwe verdachte en mij stem voor de lynch.

O ja, als extra toevoeging, het is wel heel toevallig dat net IJzer (de eerste stem van Maximus) bij de lunch werd verkozen. Ik hoop alvast dat ik niks over het hoofd heb gezien en ik alles heb gezegd wat ik wou zeggen, want dat was een hele boterham.
 

DeletedUser21356

Gast
Waarom zou je 'voor nu' op jezelf stemmen? Stem dan niet
Ik val liever niet dood aan inactiviteit, terwijl ik wel actief was, maar geen verdachten had. :x
Zo, 12pagina's aan zever nagelezen

het Cherubijntje was lunch, wie het was geen idee meer na nog 3pagina's zever.
Wauw, Graecus, voel je stoer nu je 2x 'zever' hebt gebruikt. Maar wie vind je nu bv. verdacht?

Verder snap ik de Lynch-stemmen op Eli precies niet helemaal. Normaal gezien draagt zij namelijk best wel bij.


Ik wilde ook op iemand anders stemmen, maar dat had geen enkele invloed gehad.

Hoezo wilde je per se invloed hebben op de Lynch?

E: Luksss, zeg je nu net dat Ari iets toevoegde? Dat heb ik dan volkomen gemist. Mensen bloemkolen noemen is namelijk niet mijn definitie van iets toevoegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, bloemkolen noemen is idd niet zinvol maar dat was toen het kalf al verdronken was!

Het gaat er hem ook niet om wat hij inhoudelijk daarvoor zei, hij bracht de activiteit er meer in dan IJzer bv. of Eli. Of Signlady of ...
 

DeletedUser21356

Gast
En welk bericht was dan wel bijdragend? Bracht ze er activiteit in? Voor zover ik weet niet. Ze zei gewoon random dingen.
 

DeletedUser12379

Gast
Airchibi is slim en beschermt zichzelf
Die tegenstem is dan ook de enige plaats waar ze haar eigen vel probeert te redden. Als ik in haar plaats was, ik weet dat ik goedje ben en ik zie wat er gebeurt, dan zou ik het uitschreeuwen en op alle mogelijke manieren proberen aantonen dat ik in elk geval niet slecht was. Op een eerste dag én als lycantroop is dat misschien moeilijk, maar goed ik zou alles op alles zetten. In een uur tijd kan je in WvW nog veel bereiken. Dat is niet gebeurt, in tegendeel.

Dat Eli zichzelf beschermd lijkt me vrij logisch, maar de anderen ? Ook AirChibi , en waarom ? Omdat deze persoon zo gezegd inactief is, maar hij heeft hier bij mijn weten meer gezegd dan 20 % van de spelers.

Deze persoon maakt zich ook zeer verdacht. Hij stemt ook op AirChibi, op een iets subtielere manier dan de anderen (Jas, Aeneas, ...) , waarvoor mijn complimenten. En bovendien is zijn reden nog krankzinniger. Hij stemde eerst op IJzer , wegens inactiviteit (terecht). Hij verandert die naar AirChibi omdat hij "niks deftigs toevoegt." Ik kan u zeggen dat IJzer een voorbeeld is van iemand die nog minder heeft toegevoegd.
Als je die twee zaken na elkaar leest, zie je hoe tegenstrijdig het is. Je legt de vinger op de wond. Mensen beginnen meelopen op Ari, zonder enige argumentatie. Je stelt terecht de vraag waarom. De uitleg die je geeft dat ze zogezegd inactief is heb ik niemand zien geven, in tegendeel, ze was juist actief genoeg om toch te blijven leven.
Dan kom je bij mij en je vindt me nog meer verdacht dan al die personen die zonder een deftige reden zijn beginnen meelopen op Ari. Daar stel ik me wel vraagtekens bij.
Om te beginnen heb ik stap voor stap heel duidelijk uitgelegd hoe ik heb geredeneerd bij het maken van mijn lynch stem. Eerst op ijzer, dat klopt, dat heb ik helemaal uitgelegd in de post waarin ik op ijzer heb gestemd.
Later zag ik drie zaken die mij hebben laten besluiten dat ik beter mijn stem kon veranderen. Bij het inloggen op het forum zag ik dat ijzer online was. Ten tweede zag ik die stemmen van Nissasa en Aeneas op Ari en ten slotte zag ik ook argumenten die mijn theorie over het lynchen van een inactieve op de eerste dag weerlegden, namelijk dat inactieverds niet zullen sterven, maar in eerste instantie vervangen zullen worden. Wie weet offeren we dus waardevolle rollen op die later wel nog actief gebruikt kunnen worden door de vervangers.
Wat ari betreft heb ik vervolgens het hele topic doorlopen en al haar posts bekeken en ik stelde alleen maar vast dat de gegeven argumentatie klopte: alleen maar trolls en geen enkele bijdrage. Bovendien zag ik dat Ari online was, berichten postte, maar op geen enkele manier (buiten misschien op eli stemmen) zichzelf probeerde te redden. Hoe meer verdacht kun je jezelf maken op zo'n eerste dag?
Wat ijzer betreft, had ik nog maar net gezien dat die op dat moment online was en je hebt dat deel van mijn post netjes uit je quote geknipt. Achteraf heeft die helaas niks meer gezegd of gedaan, maar dat kon ik op dat moment niet voorspellen, helaas.
Nu mag je mij eens uitleggen waar het krankzinnige in mijn redenering zit.
Mensen die dit zien gebeuren, en zich aansluiten bij AirChibi TEGEN ELi

Hier mijn verdachte nog eens extra in de verf zetten : de man beschuldigt het groentje van meeloperij, terwijl hij zelf z'n stem veranderde naar AirChibi omdat hij, en zijn vriendjes, zich bedreigd voelden dat Eli zou uitgesloten worden.
Voor mij is Maximus le petit mijn nieuwe verdachte en mij stem voor de lynch.

O ja, als extra toevoeging, het is wel heel toevallig dat net IJzer (de eerste stem van Maximus) bij de lunch werd verkozen.
Misschien heb ik meegelopen, dat is hoe je het woord interpreteert. Ik weet in elk geval dat toen ik mijn bericht met de lynch stem begon te maken Aeneas en Nissassa juist iets hadden gepost met bij Nissassa een lynch stem op Ari. De meelopers die daarop volgden, hebben dat snel en zonder nadenken gedaan. Ik heb eerst van alles gecontroleerd zoals ik in de bovenstaande uitleg duidelijk heb uiteengezet. En de argumentatie voor de aanpassing van mijn stem heb ik duidelijk opgeschreven.

De stemmers op Eli hebben geen enkele deftige reden gegeven waarom Eli nu precies een wolf zou kunnen zijn, of waarom zij wel een lynch stem verdiende. In tegenstelling tot Ari heb ik haar wel degelijk zien deelnemen aan het spel en haar meningen zien geven. Ik heb nergens een gegronde reden terug gevonden om op Eli te stemmen. Men is het gewoon beginnen doen en men is er op beginnen meelopen.

Wat de lunch betreft. Ja dat klopt. Ik ben de enige die op ijzer heeft gestemd. Maar denk daar eens logisch over na. Als ik wolf was en ik stem voor lynch op ijzer (waarvan ik toen dacht dat die toch zou doodvallen). Als ik dan zie dat die stem 'niets wordt'. Zou ik als wolf dan echt zo dom zijn om ijzer alsnog te lunchen. Dat vestigt de aandacht alleen maar op mij. Het tegendeel is volgens mij waar: de wolven willen juist dat ik verdacht wordt door ijzer als lunch te kiezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Misschien heb ik meegelopen, dat is hoe je het woord interpreteert. Ik weet in elk geval dat toen ik mijn bericht met de lynch stem begon te maken enkel nog maar Aeneas en Nissassa hun stem pas hadden uitgebracht. De meelopers die daarop volgden, hebben dat snel en zonder nadenken gedaan.
Hoe weet je dat?
 

DeletedUser12379

Gast
Ik heb het gedeelte dat je hebt je als quote pas nog maar pas aangepast, want het klopt niet wat ik daar zeg: Nissassa had zijn stem uitgebracht, Aeneas deed dat pas achter mij.
Anyway.

Je gaat mij niet zeggen dat onderstaande stemmen veel meer beredeneerd zijn, dan zoals ik mijn redenering heb uiteengezet (toen en in mijn vorige post). Zonder nadenken is bij wijze van spreken. Uiteraard zal er over nagedacht zijn, maar het zijn simpele zinnetjes om kort de stem te rechtvaardigen zonder ze daar verder het risico mee lopen verdacht te worden.

Arichibi bakt er geen reet van.

Ik heb Arichibi maar heel weinig zien bijdragen en ik denk niet dat dat gaat veranderen.

AriChibi
Inactievelingen kunnen nog actief worden of vallen toch dood. Ik vermoed echter dat jij niet veel zal toevoegen. En het is dag 1 dus geen verdachten.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb het gedeelte dat je hebt je als quote pas nog maar pas aangepast, want het klopt niet wat ik daar zeg: Nissassa had zijn stem uitgebracht, Aeneas deed dat pas achter mij.
Anyway.

Je gaat mij niet zeggen dat onderstaande stemmen veel meer beredeneerd zijn, dan zoals ik mijn redenering heb uiteengezet (toen en in mijn vorige post). Zonder nadenken is bij wijze van spreken. Uiteraard zal er over nagedacht zijn, maar het zijn simpele zinnetjes om kort de stem te rechtvaardigen zonder ze daar verder het risico mee lopen verdacht te worden.
Ze hebben er een stuk minder woorden voor nodig dan jij, maar vgm zie ik precies dezelfde argumentatie staan, iig bij ara en lat, maar zelfs bij bat lijkt het, al is dat nog korter verwoord :p
 

DeletedUser3865

Gast
I guess, punt is enkel dat ik niet helemaal meer zo te werk ga tegenwoordig x)
Dus ga pls geen lynchstemmen gooien omdat 1 iemand het aandurft z'n BM-stem op mij te zetten.
Lees even goed Kyra. Enige reden dat ik op hem stemde voor lynch was omdat ik geen geldige reden zag om op iemand anders te stemmen, EN omdat het dag 1 was.
Ik ging er ook niet van uit dat hij daadwerkelijk gelyncht zou worden, maar ik moest toch op iemand stemmen, of niet?
Op een inactiefje stemmen heeft net zo veel nut als niet stemmen, dus dan maar op iemand die meelopergedrag vertoont.

Wel grappig dat je zo erg in de verdediging schiet voor hem terwijl je verder nog niks hebt gezegd, behalve dan dat je vindt dat er te veel mensen mee doen.
Als je ze gelezen hebt, concludeer je dan ook dat deze 5 (?) mensen eenzelfde mening hebben en in de bres springen voor Nissassa. Ze beschermen hem/haar door de theorie van WWG te ontkrachten. Ik drop een nieuw bommetje door te zeggen dat Aeneas (ik kon evengoed Jaspenia , C-hero , Gekkerd , .. gezegd hebben)zich hiermee verdacht heeft gemaakt. 2 keer raden wie hierop reageerde?
1. Waar heb ik dezelfde mening als die andere mensen?
2. Waar bescherm ik Nissassa?
3. Waar ontkracht ik WWG's theorie?
4. Vervolgens haal je de stemmen er bij en zeg je niks meer over mij, waarom haal je mij er hier dan wel bij?

En dan nog even dit:
5. Het is AriChibi, niet AirChibi. Lezen!
6. AriChibi is een zij, geen hij.
Wat de lunch betreft. Ja dat klopt. Ik ben de enige die op ijzer heeft gestemd. Maar denk daar eens logisch over na. Als ik wolf was en ik stem voor lynch op ijzer (waarvan ik toen dacht dat die toch zou doodvallen). Als ik dan zie dat die stem 'niets wordt'. Zou ik als wolf dan echt zo dom zijn om ijzer alsnog te lunchen. Dat vestigt de aandacht alleen maar op mij. Het tegendeel is volgens mij waar: de wolven willen juist dat ik verdacht wordt door ijzer als lunch te kiezen.
Dit was precies wat ik ook dacht. Nou ja, niet helemaal precies, maar ongeveer.

Waarom lunchen de wolven überhaupt een inactieveling? Oke, er zijn vervangers, dus ze vallen niet meteen dood neer. Maar waarom zou je een inactieveling lunchen op de eerste dag en niet een actief persoon? De actieve mensen werken mee met de wolven er uit zoeken, dus die zijn veel gevaarlijker voor ze. Waarom dan alsnog een inactiefje lunchen?
Ik kan drie redenen bedenken:
1. De wolven zijn complete idioten die geen ene reet van dit spel snappen.
2. De wolven proberen op deze manier mensen ervan te overtuigen dat ze complete idioten zijn die geen ene reet van dit spel snappen.
3. De wolven proberen iemand verdacht te maken, zoals bijvoorbeeld Maximus.


Even voor de duidelijkheid: Ik kies hier niet Maximus' kant. Ik zie geen reden waarom hij een goedje zou zijn, maar evenmin zie ik een reden waarom hij een slechtje zou zijn.
Het enige wat ik zie is dat het lijkt alsof de wolven hem verdacht lijken te maken.
 

DeletedUser9104

Gast
Even nog wat argumentatie voor mijn stem op elinogwatletters(zit op mobiel dus het juiste zoeken is een beetje lastig). Ik had op dat moment weinig tijd en had half het topic gelezen. Uiteindelijk voor mezelf de keuze gemaakt tussen twee spelers waarvan ik weet dat ze niet heel goed zijn. Tja. Dan is het een kutstem, maar nog altijd beter dan de argumentatie om op Alysha te stemmen.

Wat betreft de beschuldigingen dat dasios meeloopt met Kyra. Normaal kan hij prima voor zichzelf spelen. Ik zal nog even kijken voor dit potje specifiek meer met Kyra meeloopt, maar voor zou ik er niet teveel achter zoeken.
 

DeletedUser21204

Gast
Hij loopt niet mee, hij zet enkel zn BM-stem op me. Hoezo voorbarige conclusies trekken.
 

DeletedUser12379

Gast
Ze hebben er een stuk minder woorden voor nodig dan jij, maar vgm zie ik precies dezelfde argumentatie staan, iig bij ara en lat, maar zelfs bij bat lijkt het, al is dat nog korter verwoord :p
Dat klopt. Er was dan ook niet veel argumentatie om van Ari een lynch te maken. Dat viel bij wijze van spreken gewoon te kopiëren en vervolgens kon je er je stem achter zetten.
Wat ik heb gedaan is duidelijk beredeneerd waarom ik die keuze heb gemaakt. Iedereen kan de keuze maken en vervolgens er dezelfde argumentatie aan koppelen.
 

DeletedUser23442

Gast
Dat klopt. Er was dan ook niet veel argumentatie om van Ari een lynch te maken. Dat viel bij wijze van spreken gewoon te kopiëren en vervolgens kon je er je stem achter zetten.
Wat ik heb gedaan is duidelijk beredeneerd waarom ik die keuze heb gemaakt. Iedereen kan de keuze maken en vervolgens er dezelfde argumentatie aan koppelen.
Dus het komt er op neer dat jouw stem net zo goed/slecht was
 

DeletedUser

Gast
Twee mogelijkheden:
1. Eli is goed en iedereen is meeloper.
2. Eli is wolf en op het laatst stemmen wolfjes op AriChibi om haar te beschermen.

Makkelijk is om Eli te lynchen, beter is om haar te zien. Weet alleen niet of dat zo makkelijk is. Verder heb ik inderdaad ook op AriChibi gestemd, maar voor zover ik weet was ik de allereerste.
 
Bovenaan