• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser

Gast
Klopt.

Omdat ik de stemmen op Eli en Ari op weinig vond slaan. Dan ga ik niet op een van beide meelopen.

Ik snap je standpunt hier, maar hoe je het ook wendt of keert werd het op dat moment sowieso al 1.v.d. 2. Ik wilde ook op iemand anders stemmen, maar dat had geen enkele invloed gehad. Dan vind ik persoonlijk dat je toch maar het beste een keuze kan maken. Er is sowieso iemand die ook jouw voorkeur zou hebben gehad. Weliswaar niet vanwege goed of slecht, maar wel vanwege speelwijze/activiteit e.d.

Nogmaals, je kan er nog maar weinig aan veranderen. Zorg dan op zijn minst voor de 'minst slechte' keuze... zo denk ik erover #persoonlijke.mening
 

DeletedUser23442

Gast
Ik snap je standpunt hier, maar hoe je het ook wendt of keert werd het op dat moment sowieso al 1.v.d. 2. Ik wilde ook op iemand anders stemmen, maar dat had geen enkele invloed gehad. Dan vind ik persoonlijk dat je toch maar het beste een keuze kan maken. Er is sowieso iemand die ook jouw voorkeur zou hebben gehad. Weliswaar niet vanwege goed of slecht, maar wel vanwege speelwijze/activiteit e.d.

Nogmaals, je kan er nog maar weinig aan veranderen. Zorg dan op zijn minst voor de 'minst slechte' keuze... zo denk ik erover #persoonlijke.mening
Mja, ik had op 1 van beide kunnen meelopen ja.

Maar tbh wist ik niet eens wat de stand precies was en of het überhaupt nog had uitgemaakt als ik een voorkeur had.
En als mn stem wel had uitgemaakt had het me nog weinig kunnen schelen wie lynch was.

Beide was geen enkel argument tegen over 'wolf' zijn en beide hadden dus 1/5 kans op wolf zijn... tsja
 

DeletedUser18003

Gast
Ik ben bij de lynch vergeten te vermelden dat er vandaag ook mensen zijn gekoppeld. Dus bij deze. (Staat er nu ge-edit wel bij.)
 

DeletedUser21204

Gast
Kyra, wat is er met jou gebeurd dat je 0,0 inhoudelijks meer post terwijl je er met dit soort posts telkens direct bij bent? x)

Online op t verkeerde moment. Als in enkel te laat x)

En vind t te veel mensen, al heeft dat ofc met elkaar te maken, ben al mn halve dag kwijt met enkel bijlezen man. Tegen t einde ga ik wel actiever worden en meer bijdragen enzo.

Verder is ofc de teleurstelling geen wolf te zijn na al deze tijd groot.
 

DeletedUser23442

Gast
Kun je me uitleggen wat een 'klaphark' is? Ik ben nieuwsgierig.


ezgif.com-b381090471.gif
 
Bovenaan