• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser9104

Gast
Dankje sander, dat scheelt me in ieder geval enorm veel werk. Ik denk dat ik ga voor greacus of wwg.

Overigens @elienolanaomi , niet liken als je dood (of in jouw geval ver vervangen) bent.
 

DeletedUser3865

Gast
Ilja en Kyra zie ik allebei absoluut niet als slechtje.
De theorie tegen Maximus vind ik ook nergens op slaan.
Dan blijven van Sanhals lijstje nog 4 mensen over waarvan WWG het actiefst is en nog een bijdrage levert.
Heartlion, Dasios en Graecus voegen tot nu niet veel toe. Dus ik zou niet weten wie van die slecht is. Als er al eentje slecht is.
Dan ga ik uiteindelijk toch voor Dasios
 

DeletedUser21575

Gast
Volgens mij zei ik dat precies een aantal pagina's geleden. Echt letterlijk.
Weet ik. Mede dankzij jouw steengoede inzichten is deze post gezet. Zal ik in het vervolg: "Deze stem is mede mogelijk gemaakt door De Neus." Erbij zetten voor je? xx
 

DeletedUser21204

Gast
Sorry Rabs, ik meende dat ik niet nog een 1000e keer hoefde te herhalen dat dat gedoe tussen mij en Dasios onzin is. Kennelijk had ik het fout. Beetje jammer. Ik blijf niet bezig tho, hoe triest ik het ook vind dat je denkt dat ik lynch om een link te ontkennen. Ik kon dat toch echt niet serieus nemen...
 

DeletedUser9104

Gast
Oh, al te laat. Stom forum.

Anyway, ik had dus voor wwg gekozen gezien hij misschien wel heel actief is, maar ik hem minder vertrouw dan de rest.
 

latdekat

Harpij
Eerst en vooral: mijn excuses voor mijn inactiviteit. Ik ben zowat de hele tijd weggeweest. Ik ben hier 10 minuten geleden gekomen maar door dit aantal posts ben ik er nog niet in geslaagd ze allemaal te lezen. Ik reageer er straks even op.
 

DeletedUser9104

Gast
Lekker gedaan Ilja, nice na de dl enzo x)

Ja nou, ik was gewoon precies te laat met klikken en ik had ruzie met de bb-codes. Daarnaast had ik eigenlijk ook direct de reden willen posten, maar dat ging ik al hwlemaal niet redden.
 

DeletedUser9104

Gast
Oh, ik zie nu ook pas dat Jasper ook nog een stem op wwg zette en dat Dasios er nog twee bij kreeg.

Maar ga vooral daarom op mij haten, want dan gaan we zeker een slechtje vinden x)
 

DeletedUser18363

Gast
Oh, ik zie nu ook pas dat Jasper ook nog een stem op wwg zette en dat Dasios er nog twee bij kreeg.

Maar ga vooral daarom op mij haten, want dan gaan we zeker een slechtje vinden x)

Wat is dit voor onzin? Het feit dat dat gebeurt geeft jou immuniteit?
 
Bovenaan