• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser21575

Gast
Deze onschuldige post vind ik wel interessant. Als overtuigd niet-wolf ben je trots op onze bewezen redder, en oepsie hij wordt geluncht wat een toeval. Dit ziet er veel te gemaakt uit. En toevallig had ik dat gevoel gisteren ook, toen je nonchalant vermeldde dat je een oudje bent.
Ik zag oprecht alleen de post van Cynthia op dat moment. Infectie was er uit, dus hij was legit bewezen. Iets waar ik hem op had aangesproken m. b.t. zijn beuling. Ben je weer hard op zoek naar een lynch stem?
 

latdekat

Harpij
Confirmed. Ikzelf zou niet voor IJzer zijn gegaan, want die valt toch inactiefdood dus die lunch is compleet verspild, maar meer iemand die wel stemt maar verder geen zak toevoegt. Om het spel een beetje leuk en spannend te houden.
Neuh, je moet er geen citaten bij gooien. Gewoon zo:

Dasios

Allereerst de lynchstemmen op Kyra. (Ik heb geen idee wie nu gelyncht is, heb de stemmen niet geteld. Dus gewoon even wat ik erover denk)

Bepaalde mensen wouden Kyra niet lynchen omdat ze waarschijnlijk joker zou zijn. Persoonlijk zei ik me eerder dat ze daarvoor te opvallend was. Joker is niet zo'n heel moeilijk te spelen rol. Of je trollt keihard zodat bijna niemand je meer wil (beetje zoals Ari), of je laat je opvallen als wolf. Hier heb ik geen van de twee gezien. Ik dacht eerst even aan trollen met de stem op Dasios, maar ik denk eigenlijk dat dat niet voldoende zou geweest zijn. Ik denk dus niet echt dat Kyra een joker is.

Dan over werkelijk verdacht. Ja, ze speelt raar. Maar ik denk eerder dat als wolf ze voorzichtiger zou gespeeld hebben.

Kyraco wat is dit nu weer? Jezelf stiekem vrijpleiten van wolfschap. Deze post voegt verder daadwerkelijk niks toe aan de discussie. Waarom dek je jezelf nu al in wolfje?

Ik dacht eerst dat deze stem puur was om een reactie uit te lokken, blijkbaar niet dus. Ik vind wel dat WWG hiermee wel een heel gemakkelijke stem zet. Aangezien velen (denk ik) zoals mij gedacht zullen hebben dat het voor reacties was, is deze er gemakkelijk blijven staan. En dat vind ik wel vreemd.

1 ding is wel opmerkelijk, dankzij Luksss zag ik het: Maximus stemde eerst gisteren op IJzer. Hij veranderde zijn stem kort voor de deadline naar AriChibi. Is dat toevallig omdat hij al wist dat IJzer geluncht ging worden en hij snel AriChibi eruit wilde werken? Maximus voor mij dus.

Als ik me niet vergis was het zo dat op dat moment Ari al bijna sowieso gelyncht ging worden. Dan valt je argument zowat meteen af. Verder is het logischer om niet mee te gaan lopen op de lynch aangezien meelopen verdachter is.

Verder wil ik niet zeggen dat Maximus per se goed is doordat hij meeliep met zogezegd zijn eigen argumenten, maar dit is gewoon een heel slecht argument.


Eerst dacht ik dat dit gewoon een bash was, ik zie echter nergens argumenten ofzo. Lijkt op een heel goedkope meeloop. Kan je dit even toelichten?

E: Ik zie dat er een infectiewolf uit is. Maar ik wil toch even horen waarom Dasios gelyncht is. Is het min of meer omdat sommigen Kyra niet dood wilden en daarom maar op de eeuwig neutrale Dasios hebben gestemd?
 

DeletedUser18003

Gast
Klaagmuur, deel 2
(want ik was hem vergeten)

latest
 

DeletedUser18363

Gast
Als je even naar de beginpagina had gekeken zag je dit

Infectiewolf (V1): 1
 

DeletedUser

Gast
Nee, dan heeft de premiejager 10 targets (1 op 3, v.d. 31 = 10)

Wat daar staat is slechts een voorbeeld: 1 op 3 v.d. 20 = 6
 

DeletedUser

Gast
Wwg iitleg volgt

Weerwolfgek
Reden komt zo
Ik voel hier een skypeconversatie:
Jasp: Kut jongens, ik zat wie is de mol te kijken en we maken een grote fout! Stem nu op WWG ik leg dit later wel uit.
Ilja: Huh okaay, kut ik ben te laat.
Jasp: Aah kut nu is de infectiewolf dood want ik ben stelletje. Succes met jezelf verdedigen Ilja!
Oh, al te laat. Stom forum.

Anyway, ik had dus voor wwg gekozen gezien hij misschien wel heel actief is, maar ik hem minder vertrouw dan de rest.

Goede uitleg, fijne argumenten ook. Dit had je ook kunnen typen in de tijd dat je hebt getypt dat er nog uitleg zou volgen.

Ja nou, ik was gewoon precies te laat met klikken en ik had ruzie met de bb-codes. Daarnaast had ik eigenlijk ook direct de reden willen posten, maar dat ging ik al hwlemaal niet redden.

Aaah vet zielig, maar toch bedankt.

Oh, ik zie nu ook pas dat Jasper ook nog een stem op wwg zette en dat Dasios er nog twee bij kreeg.

Maar ga vooral daarom op mij haten, want dan gaan we zeker een slechtje vinden x)

Aah en dan hier jezelf indekken... (maar dan duidelijker dan Kyra...)
Maar we zullen jouw advies opvolgen, op je haten en je een slechtje vinden.
Love you Ilja!

Ik dacht eerst dat deze stem puur was om een reactie uit te lokken, blijkbaar niet dus. Ik vind wel dat WWG hiermee wel een heel gemakkelijke stem zet. Aangezien velen (denk ik) zoals mij gedacht zullen hebben dat het voor reacties was, is deze er gemakkelijk blijven staan. En dat vind ik wel vreemd.

Er was niet heel veel gebeurd wat mijn stem had moeten veranderen. De interessante stemmen vonden pas plaats na mijn laatste aanwezigheid, want geloof me, als ik last minute online was geweest had ik op Dasios gestemd, puur om mezelf te redden.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Amai, er is nogal wat gebeurt nadat ik mijn stem heb uitgebracht. Tijd om alles even op een rijtje te zetten.
Ik heb alle posts van jaspenia eens herbeken en daarop kun je min of meer opmaken wie er niet aan de groep wolven gelinkt kan worden. Ik zeg dus niet dat zij geen slechtjes meer kunnen zijn, ze kunnen evengoed premiejager of apostaten welp zijn. Ik heb vooral gekeken wie er serieuze discussies met jaspenia is aangegaan en dan kom ik uit op Luksss, C-hero en WWG. En, daarmee wil ik mezelf niet opeens bewijzen, maar hij heeft ook mij aan een streng verhoor onderworpen.
Onderstaande quotes waren vooral gericht tegen WWG.
Is het überhaupt mogelijk om er met burgermeesterstemmen een wolf yit te knikkeren?

Gaan we met een bm stem zoals jij hieronder maakt er wel een wolf uitstemmen?




Oké dat is waar, maar aangezien je dat nooit zeker kan weten van iemand, wat doet dat er dan toe op wie je stemt.

Kijken naar iemands normale activiteit + start activiteit in dit potje lijkt me veel betrouwbaarder dan maar wat gokken omdat het altijd anders kan zijn


Theoretisch waar, praktisch niet echt haalbaar. Want je doet zelf wel "alsof", maar ik neem niet aan dat je batbeetje nu evht vertrouwt vanwege 1 zo'n vraag x)


Ik zou het eerder onnodig langdradig noemen


Hij deed gewoon voor wat lukss aangaf te willen...



Je verdenkt hem omdat hij luksss voordoet hoe je een stem wisselt?


Maar vervolgens heb je nog meer redenen en is die toch weer verdacht?


Dat is waar, maar waarom is dat nou weer verdacht x)


...




Een mooie lange post maken waarin je heel lief lijkt en begint met dat we vooral echt wolven moeten zoeken en vervolgens met zoveel onzin komen die nergens op slaat maar je wel een lange post oplevert linken mensen vaak onderbewust aan goed. Ik denk dat deze overdreven redenering een teken kan zijn van onzin.


Waarom vind je je stem echt sterker?

Ik kan ook random op iemand stemmen en er een onzin verhaaltje bij verzinnen waarom die waarschijnlijk goed is zodat mn bm stem beter lijkt.

Maar je stem is echt niet beter dan enig andere, hoeveel je dat ook probeert te laten lijken

Mijn conclusie was dat het hypocriete langdradige onzin was, en daar sta ik nogsteeds achter ja

Je reageerde op mensen die reageerde op je post, namelijk C-hero en Nissassa.
Daarbij zei je dat C-hero de enige was die je post gelezen zou hebben.

Dan is het opzich niet heel gek dat ik dacht dat dit je aangekondigde, veel belovende post al was.
Blijkbaar moeten we nog even wachten op dat meesterwerk, maar als je zo'n bewering doet hoort daar wat mij betreft toch ook meteen een argumentatie bij.


Oh, hoezo heb ik dan 'dit potje niet gelezen'? Ik zie dat je later een post belooft, ik zie een post met (deels) de beloofde inhoud dus ik neem aan dat 'het moment' gekomen was.
Ik weet dat het onwaarschijnlijk is, maar ik heb zelfs jouw post gelezen, ookal kostte dat veel moeite en hebben velen hem wss gewoon geskipt.
Daarom denk ik dat we eens gaan moeten kijken wie er zoal op WWG heeft gestemd. Ik ga niet zeggen dat al die mensen plots wolf zijn, maar ik ga ze toch extra in de gaten houden. Opnieuw: WWG kan nog steeds een slechtje/neutraaltje zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat de wolven daar dan niet van op de hoogte waren en dus gemakkelijker op WWG zouden durven meelopen.

Wwg, onzin dit.


Ik doelde dus niet op Alysha, maar op graecus. Het moge duidelijk zijn dat ik niet dacht dat Alysha er als bm er niets van zou bakken


Zie bovenstaande.



Vent echt serieus. (En voor de rest ook maar even). Mijn laptop is weg voor reparatie en ik heb enkel mijn mobiel. Dat helpt niet echt voor de activiteit van mijn kant. Iets met verschrikkelijk lange posts en quoten wat echt een hel is.

In ieder geval, jammer dat er al meerdere stemmen nu op mij staan. Ik ben maar een nachtwaker-poster. Ga alsjeblieft gewoon achter iemand aan die wel een slechte kan zijn x)
Ik heb respect voor je situatie, ik kon niet weten dat je enkel mobiel ter beschikking had.
Wat je verklaring betreft: ik word er niet wijzer van in de zin dat ik de zin gewoon niet versta. Waar doelde je precies op graecus? Ben je nu de BM-stemming met de lynch aan het verwarren of hoe moet ik het zien?

Nog enkele zaken waar ik aan denk.
Rabbid, zou je jouw stem op Kyra eens willen uitleggen?
Batbeetje, je hebt nog steeds niet gereageerd op mijn verdediging terwijl je wel nog dingen hebt gepost daarna. Dat vind ik opvallend en eigenlijk ook een makkelijke stem op een moment dat het nog rustig is.

Ik ga nu geen conclusies meer maken om mijn lynch stem te bepalen, daar hebben we nog een hele dag voor.

E. Ik zag niet dat WWG heeft gepost.
En ik zie dat er een skype chat is. Is dat voor de hele groep? Ik zit er dan nog niet in..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan