• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser22926

Gast
Geen tijd vandaag :confused:
Heb maar op aeneas gestemd als 22:00 telt zag verder niks :( sorry aeneas had echt verder geen tijd
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Woensdag 01/02 - 22.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 2
Hieronder de stemmen:
1. Jaspenia -> /
3. Dasios -> Latdekat
4. AriChibi -> Sanhal
5. Nissassa -> /
7. Aeneas -> Heart
8. Sanhal -> Latdekat
9. Heart -> Aeneas
10. Kyraco -> Aeneas
11. DutchGirl -> AriChibi
13. latdekat ->


Lat, burger is lynch.

Geen lunch.

@Jaspenia en @Nissassa stemden niet.
Ze krijgen vanaf nu permanent +1 lynchstem.
Doen ze het hierna nog een keer niet, dan worden ze vervangen/uitgeschreven
(en worden ze geweerd bij het volgende potje dat ik leid).


Donderdag 02/02 - 22.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 3
(uitslag komt later)
 

DeletedUser21575

Gast
Okay, ik zou graag van iedereen een toelichting op zijn / haar stem hebben. Waarom stemden jullie specifiek op deze personen.
 

AriChibi

Hydra
Omdat ik moest stemmen en geen idee had op wie, dus stemde ik op de minst stembare voor de kleinste foutmarge bij de uitkomst want zo autistisch ben ik.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik had geen heel goede reden om op Lat te stemmen. Het was deels random, hoewel ik dat liever niet doe, en deels op basis van een slecht gevoel. Hij leek niet heel veel toe te voegen, maar was toch meer dan actief genoeg om niet als zijnde inactief op te vallen. Verder viel het mij op dat hij enkele opmerkingen maakte die als het gaat om wolven zoeken bijna ontmoedigend leken, waaronder de volgende twee:
99% kans dat de anderen niet meer gaan bijdragen. Oh ja, ik inbegrepen. Dag 1 enzo.

Euhm, persoonlijk weet ik echt niet op wie te stemmen. Je kan wel random op een actiefje stemmen, de "theorie" volgens, maar of dat veel oplevert even terzijde. Er zijn verder ook geen noemenswaardige inactiefjes ofzo, en stemmen moeten nooit voor de deadline verantwoord worden. Dat is zeker een minpuntje in deze modus, en ik vermoed dat Rabbid daardoor minder wolven erin heeft gestoken.

Al bij al zitten we hier gewoon bij elkaar random te beslissen wie lynch wordt. Sowieso zonder redenen.

Het is niet veel, maar het was wel mijn reden om op Lat te stemmen.
 

DeletedUser21575

Gast
Helemaal niet stemmen en dan afgeven op degenen die wel stemden lol
Mehh, ik was snel tussendoor aan het reageren, maar kwam niet tijdig tot het zetten van een stem. Daarnaast weet jij heel goed dat ik vandaag een speciale dag had, en daardoor wel andere dingen aan mn hoofd had :p

En ik vind afgeven een sterk woord. Ik vraag of iedereen zijn stem toelicht, iets wat de voorgaande dag niet gebeurd is, waardoor het zoeken naar wolven een stuk lastiger werd.
 

DeletedUser

Gast
Okay, ik zou graag van iedereen een toelichting op zijn / haar stem hebben. Waarom stemden jullie specifiek op deze personen.

We lopen al twee dagen semi-random te stemmen. Ik denk niet dat veel mensen goede redenen hebben om op een specifiek iemand te stemmen.

Anyways, de reden dat ik op Heart stemde was als volgt: ik sta nog altijd achter mijn theorie, bij gebrek aan beters, dat minimaal 1 wolf tussen de zes eerder aangegeven personen zit. Nogmaals dit hoeft niet het geval te zijn, maar bij gebrek aan beters ga ik daar gewoon vanuit.

De reden dat ik Heart koos i.p.v. iemand anders was voornamelijk vanwege het feit dat hij merendeel, en herhaaldelijk mijn theorie bleef aanvallen terwijl ik meerdere malen heb aangegeven dat het geen waterdichte theorie is, maar ik die gebruik bij gebrek aan beter. Voor mij persoonlijk leek het erop dat hij het zo slecht probeerde over te laten komen om mij te kunnen lynchen.

Is dat een waardige lynchstem? Wederom, niet echt... maar een betere optie was er naar mijn mening niet en met de informatie die ik op dat moment had, i.c.m. mijn gevoel was het voor mij de meest verantwoorde lynchstem. Ik had wederom willekeurig kunnen stemmen, maar daar schieten we net zo min, misschien zelfs minder mee op.

Helemaal niet stemmen en dan afgeven op degenen die wel stemden lol

Ik zie dit niet als afgeven, maar gewoon proberen iets uit de lynch stemmen te kunnen halen. Ik zie geen probleem in het verantwoorden van mijn lynch stem om daarmee eventuele wolven te kunnen vinden, jij wel?

Ik zou ook wel willen weten waarom je op mij stemde overigens. Mijn theorie is namelijk bij lange na niet de grootste onzin, en naar mijn mening ook zeker niet lynch waardig. Terwijl je in een enkele reactie wel aangaf mijn theorie zo te zien. Overigens was de kans dat ik lynch werd aannemelijk door het gebrek aan activiteit en mijn niet al te sterke theorie -> levert vaak een makkelijk lynch op (bij gebrek aan beters).

Nu was ik bijna lynch en heeft iets/iemand het gelijkspel in mijn voordeel getrokken. Wolven hadden mij hier redelijk makkelijk kunnen lynchen, zonder al te verdacht over te komen. Naar mijn mening.

Omdat ik moest stemmen en geen idee had op wie, dus stemde ik op de minst stembare voor de kleinste foutmarge bij de uitkomst want zo autistisch ben ik.

Waarom was Sander de "minst stembare" persoon volgens jou?
Naar mijn gevoel waren dat namelijk de inactieve personen: Nissassa en Jaspenia
 

AriChibi

Hydra
Omdat hij zich het minst verdacht gedroeg imo en er toen ik stemde nog een discussie was over of we op inactieven of actieven wilden gaan stemmen dus voila.

Ik was vrij vroeg met stemmen overigens aangezien ik niet zeker wist of ik er rond 21-22u nog was en ik niet weer een voorval a la gisteren wilde hebben x)
 

DeletedUser21575

Gast
Het is inderdaad ook helemaal geen kwestie van afgeven Aeneas, daar heb je gelijk in. Kyra wil voornamelijk haar stem op jou niet verantwoorden omdat ie gewoon redelijk ongegrond was naar mijn mening x)
 

DeletedUser18003

Gast
Helemaal niet stemmen en dan afgeven op degenen die wel stemden lol
Wees blij dat ie probeert de discussie een beetje op gang te krijgen x) Je hakken in t zand zetten bij dit soort dingen werkt niet bepaald in je voordeel. Gisteren ging je ook al hard in op Aeneas' theorie...

Motivatie voor mijn stem; ik verwachtte dat de lynch stemmen redelijk uiteen zouden lopen en dat een random stem dus zomaar de doorslag zou kunnen geven. Aangezien ik aan Ari nooit kan afleiden of ze trollt of niet, vind ik haar gevaarlijk, maar ook niet veel toevoegen aan het spel.

Is het een zwakke stem: jazeker. Maar er was niks beters en ik trok de theorie van Aeneas erg in twijfel en wilde niet randomly op 1 van de actieven stemmen x)

Op dit moment staat mijn verdenking op Kyra vanwege het 'hakken in het zand'-gedrag maar ook dat is geen super sterke stem. Is dan ook puur mijn startpunt van vandaag.
 

DeletedUser21204

Gast
Jouw theorie is zeker wél de grootste onzin, Aeneas.
Verder vind ik het geen enkel probleem dat er al een kans was dat je lynch was, en ben ik niet blij dat je gered bent. Lat was namelijk gewoon goed, en hoe dan ook nuttiger dan jij iig.
 

DeletedUser

Gast
Oké, als jij het zegt.

Hoezo ben je niet blij dat ik gered ben. Ben je er zo van overtuigd dat ik niets bijdraag aan het potje, slecht of neutraal ben? Of erger je je gewoon aan het feit dat ik actief wat probeer te doen en kan je je dan niet verschuilen achter je inactiviteit?

Volgens mij zijn er genoeg personen nuttiger dan jij, dus als je dat als argument gebruikt kunnen we ook net zo goed jou lynchen, nietwaar?

Overigens in welk opzicht was Lat nuttiger dan ik?
Qua activiteit droeg hij minder bij, qua inhoud droeg hij minder bij en qua rol (burger) zal hij ook niet veel bijgedragen hebben. Of was deze opmerking ook slechts irritatie zonder ook maar enige onderbouwing?
 

DeletedUser21204

Gast
Lat was goedje. Dus jou lynchen had een kans op slechtje zijn, en je draagt echt bar weinig bij terwijl Lat wel een goede speler is, dus dat was imo beter geweest ja. Tenzij jij nu ziener oid bent, maar dat lijkt me niet.
Ik heb wel nog even graag dat Jas zegt waarom hij deze keuze heeft gemaakt.
Ik mij verschuilen achter mijn inactiviteit? Ik mag aannemen dat dat een grap was?
 

DeletedUser

Gast
Lat lynchen was ook kans op een slechtje, dat wist je voor de lynch niet. Tenzij jij meer weet dan de rest van ons. Achteraf zeggen; dus jou lynchen was wel kans op een slechtje is totaal irrelevant.
Nogmaals, in welke mate draag ik minder bij dan de rest, of zelfs minder waardoor het lynch waardig is? Alleen dat op zich al, ongeacht waar of niet, is volgens mij geen goede reden tot lynch.

Hoezo lijkt het jou dat ik geen ziener o.i.d. ben?

Je mag het aannemen zoals je zelf wilt, maar kwam het over als een grap?
 

DeletedUser21575

Gast
Lat was goedje. Dus jou lynchen had een kans op slechtje zijn, en je draagt echt bar weinig bij terwijl Lat wel een goede speler is, dus dat was imo beter geweest ja. Tenzij jij nu ziener oid bent, maar dat lijkt me niet.
Ik heb wel nog even graag dat Jas zegt waarom hij deze keuze heeft gemaakt.
Ik mij verschuilen achter mijn inactiviteit? Ik mag aannemen dat dat een grap was?
Dit is echt een van de achterlijkste reacties die ik tot dusver gelezen heb. Je wist van te voren helemaal niet of lat goed / slecht was. Hij had net zo goed een slechtje kunnen blijken. Dus je bent nu echt complete bullshit aan het praten.

Als Aeneas dadelijk dood zou gaan en hij goed blijkt, moeten we jou dan ook maar aan gaan spreken op het feit dat je herhaaldelijk op een goedje hebt gestuurd?
 

DeletedUser21204

Gast
Dit is echt een van de achterlijkste reacties die ik tot dusver gelezen heb. Je wist van te voren helemaal niet of lat goed / slecht was. Hij had net zo goed een slechtje kunnen blijken. Dus je bent nu echt complete bullshit aan het praten.

Als Aeneas dadelijk dood zou gaan en hij goed blijkt, moeten we jou dan ook maar aan gaan spreken op het feit dat je herhaaldelijk op een goedje hebt gestuurd?

Ga vooral je gang.
 

DeletedUser21575

Gast
Mooie inhoudelijke reactie weer. Je countert met bullshit en als we je ergens op aanspreken komt er geen onderbouwde reactie? #ikweetalopwieikgastemmen:x
 

DeletedUser21204

Gast
Nja, Nissassa, jij leest gewoon niet wat ik zeg. Ik zeg alleen dat ik niet ga juichen dat Jas zo'n fantastische keuze heeft gemaakt als Lat dooging als burger en Aeneas voor hetzelfde geld gewoon slecht is. Lijkt me toch niet heel vreemd.
 
Bovenaan