• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser22926

Gast
Hm even doorgelezen en ik vertrouw kyra niet ','
Of zij is slecht, of aeneas en jaspenia zijn slecht lijkt me.

Zij kan hier dus een nieuwe optie als lynch aanbieden als slechtje --> Aeneas

Of aeneas heeft er samen met jas voor gezorgd dat latdekat doodging.

Nissassa lijkt nog goed
 

DeletedUser22926

Gast
Goed gespot.

Nieuwe optie is idd niet het goede woord. Maar ik ben nog mn stem aan het orienteren. Ik vind het gewoon raar hoe nonchalant je weer overal op reageert.
 

DeletedUser18003

Gast
Lat was goedje. Dus jou lynchen had een kans op slechtje zijn, en je draagt echt bar weinig bij terwijl Lat wel een goede speler is, dus dat was imo beter geweest ja. Tenzij jij nu ziener oid bent, maar dat lijkt me niet.
Ik heb wel nog even graag dat Jas zegt waarom hij deze keuze heeft gemaakt.
Ik mij verschuilen achter mijn inactiviteit? Ik mag aannemen dat dat een grap was?

Nja, Nissassa, jij leest gewoon niet wat ik zeg. Ik zeg alleen dat ik niet ga juichen dat Jas zo'n fantastische keuze heeft gemaakt als Lat dooging als burger en Aeneas voor hetzelfde geld gewoon slecht is. Lijkt me toch niet heel vreemd.

Lol. Tenzij jij een ziener bent en gezien had dat Lat goed was, was de kans dat Lat slecht was even groot als dat Aeneas slecht was. Dat kon niemand weten van tevoren, dus die redenering slaat nergens op. Zou wel graag Jasper zn reden willen weten voor zijn stem op Lat, dat ben ik wel met je eens.
 

DeletedUser

Gast
Hm even doorgelezen en ik vertrouw kyra niet ','
Of zij is slecht, of aeneas en jaspenia zijn slecht lijkt me.

Zij kan hier dus een nieuwe optie als lynch aanbieden als slechtje --> Aeneas

Of aeneas heeft er samen met jas voor gezorgd dat latdekat doodging.

Nissassa lijkt nog goed

Hoezo is Kyra slecht of zijn Jaspenia en ik slecht?
- Kyra kan ik begrijpen, je zegt dat zij nonchalant reageert e.d.
- Jaspenia kan ik ook begrijpen. Hij heeft de keuze gemaakt, als BM. Alhoewel ik dit niet heel zeker weet - in het geval dat Jaspenia daadwerkelijk inactief was kan het zo zijn geweest dat Rabbid gewoon een random generator eroverheen heeft gegooid. Misschien, weet niet zeker of het zo wel eens werkt?

edit; ninja, niet het geval

Maar ik join me bij de rest hierin en hoor graag iets van Jas.

- Mezelf kan ik ook begrijpen, vanuit jouw visie, anders zou je niet de hele dag hebben lopen 'aanvallen' (niet te letterlijk opnemen).

Hoe je bij de combinatie tussen mij en Jas komt is me een raadsel alleen maar omdat ik de lynch overleefde. Het kan ook prima zijn dat het voor Jas net zo random was als voor iemand anders, om te kiezen. Daarnaast kan het ook nog het geval zijn dat Jas wolf is, maar Lat en ik beide goed en maakte het hem niet uit. Het kan ook zijn dat Kyra en Jas slecht zijn, en weten dat Lat en ik beide goed zijn. Dan maakte het ook niet uit, en heeft ze een verantwoorde lynchstem op mij (voor zover deze verantwoord is).

Met het gebruik van je 'of' geef je tevens een keuze aan. Dus volgens jou als ik goed blijk te zijn is Kyra slecht, en vice versa. Hoezo?

Tevens, waarom lijkt Nissassa goed?
Het enige wat hij tot nog toe heeft gedaan is reageren op Kyra. Omdat jij Kyra verdacht vindt, lijkt hij dan meteen goed? Besef ook dat hij daarmee mij aan het verdedigen is, en ik ben ook een verdachte van je. Aangezien Kyra nu de meeste aandacht trekt kan Nissassa hier ook simpelweg van profiteren als wolf.

Hem als 'lijkt nog goed' bestempelen lijkt me erg beschermend.
 

DeletedUser23442

Gast
Allereerste sorry voor mn (in)activiteit.
Nogal druk de laatste dagen, wordt vanaf morgen als het goed is beter.

Lat was goedje. Dus jou lynchen had een kans op slechtje zijn, en je draagt echt bar weinig bij terwijl Lat wel een goede speler is, dus dat was imo beter geweest ja. Tenzij jij nu ziener oid bent, maar dat lijkt me niet.
Ik heb wel nog even graag dat Jas zegt waarom hij deze keuze heeft gemaakt.
Ik mij verschuilen achter mijn inactiviteit? Ik mag aannemen dat dat een grap was?

Ik weet dat het al een paar keer gezegd is, maar ik kan het niet laten om ook nog een keer te zeggen dat het echt helemaal ergens op slaat. Dat iemand achteraf goed bleek maakt niet dat het alternatief een grotere kans had op goed zijn of wat je ook precies probeert te beweren.

Ik moest kiezen tussen Lat en Aeneas inderdaad.

Normaal gesproken in actieve vorm allebei prima spelers. Dus daar kon ik mn keuze niet op baseren.

Dit potje was Aeneas wel een stuk actiever dan Lat. Dat maakt hem niet beter of waardevoller, zeker gezien de inhoud niet erg sterk was, maar hij deed in ieder geval zn best om een inactief potje actief te maken zonder weinig info.
Dat maakt hem imo ook niet slecht. Dat maakt hem wel een makkelijk lynchtarget, want hij valt als enige op, en ik ging er vanuit dat de kans groter was dat wolven daar gebruik van zouden willen maken dan van lat.

De redenen waarmee Aeneas gelyncht zou worden komt iedereen standaard toch wel mee weg de laatste potjes.

Daarnaast probeert Roy, in tegenstelling tot bv Kyra, het potje actief te maken/houden ipv dood te slaan met iedere reactie.
Bij gebrek aan andere aanwijzingen had dat ook invloed op mn keuze. Want ongeacht zn rol is een actief potje leuker, en beter/makkelijker om wolven te vinden. Zeker zonder netwerken

Nja, Nissassa, jij leest gewoon niet wat ik zeg. Ik zeg alleen dat ik niet ga juichen dat Jas zo'n fantastische keuze heeft gemaakt als Lat dooging als burger en Aeneas voor hetzelfde geld gewoon slecht is. Lijkt me toch niet heel vreemd.

En als Aeneas een speciaal goedje zou blijken heb ik opeens wel een fantastische keuze gemaakt?
Waar haal je vandaan dat een burger lynch het slechte vd twee alternatieven was?

Lol. Tenzij jij een ziener bent en gezien had dat Lat goed was, was de kans dat Lat slecht was even groot als dat Aeneas slecht was. Dat kon niemand weten van tevoren, dus die redenering slaat nergens op. Zou wel graag Jasper zn reden willen weten voor zijn stem op Lat, dat ben ik wel met je eens.

Bovenstaande lijkt me wat je wilde horen?
 

DeletedUser23442

Gast
Hoezo is Kyra slecht of zijn Jaspenia en ik slecht?
- Kyra kan ik begrijpen, je zegt dat zij nonchalant reageert e.d.
- Jaspenia kan ik ook begrijpen. Hij heeft de keuze gemaakt, als BM. Alhoewel ik dit niet heel zeker weet - in het geval dat Jaspenia daadwerkelijk inactief was kan het zo zijn geweest dat Rabbid gewoon een random generator eroverheen heeft gegooid. Misschien, weet niet zeker of het zo wel eens werkt?

Maar ik join me bij de rest hierin en hoor graag iets van Jas.
Nee dat was gewoon mijn keuze.

Inderdaad op net zo weinig gebaseerd als alle stemmen, maar mn gedachtes erbij staan in mn vorige posts
 

DeletedUser21204

Gast
Lol. Tenzij jij een ziener bent en gezien had dat Lat goed was, was de kans dat Lat slecht was even groot als dat Aeneas slecht was. Dat kon niemand weten van tevoren, dus die redenering slaat nergens op. Zou wel graag Jasper zn reden willen weten voor zijn stem op Lat, dat ben ik wel met je eens.

Dus omdat ik het niet van tevoren kan weten, mag ik achteraf niet zeggen dat het niet de beste optie was, vooral gezien mijn eigen lynchstem op de andere optie stond?
Ik snap echt niet dat iedereen hier zo ongelooflijk blij is met de lynchuitslag van gisteren. Serieus niet. Lat is een goede speler, en ja hij was burger, maar dat maakt niets goed.
 

DeletedUser

Gast
Niemand is er ongelooflijk blij mee, neem ik aan. Alleen niemand is er zo verschrikkelijk tegen als jij.
 

DeletedUser23442

Gast
Dus omdat ik het niet van tevoren kan weten, mag ik achteraf niet zeggen dat het niet de beste optie was, vooral gezien mijn eigen lynchstem op de andere optie stond?
Ik snap echt niet dat iedereen hier zo ongelooflijk blij is met de lynchuitslag van gisteren. Serieus niet. Lat is een goede speler, en ja hij was burger, maar dat maakt niets goed.
Hoe weet jij dat dit tussen Aeneas en Lat niet de beste optie was dan?
 

DeletedUser27427

Gast
Hm even doorgelezen en ik vertrouw kyra niet ','
Of zij is slecht, of aeneas en jaspenia zijn slecht lijkt me.

Zij kan hier dus een nieuwe optie als lynch aanbieden als slechtje --> Aeneas

Of aeneas heeft er samen met jas voor gezorgd dat latdekat doodging.

Nissassa lijkt nog goed
Ik geloof dat je hier te veel denkt te kunnen opmaken uit de onenigheid tussen Aeneas en Kyra. Het komt vaak genoeg voor dat twee goedjes het grondig oneens zijn. Niet dat ik meteen wil zeggen dat ze beide goed zijn, maar de kans is verre van klein. Verder weet ik niet of Aeneas als wolf zo zou benadrukken dat onder de spelers die eergiisteren stemden minstens een wolf is, aangezien hij zelf ook bij die groep hoort. Bovendien maakt hij zich met zijn theorie een makkelijk lynchtarget, zoals al wel eerder is gezegd. Ook dat is een reden waarom ik denk dat hij als wolf misschien niet zo snel met die theorie gekomen was of in ieder geval zichzelf niet zo vaak en opvallend had verdedigd. Dat lijkt me allemaal toch meer iets voor een goedje dat serieus op zoek is naar wolven. Al met al vertrouw ik Aeneas wel voor nu.
 

DeletedUser

Gast
Omdat Kyra mij als speler, losstaand van het potje, minder vindt toevoegen dan Lat als speler. Althans, dat is de enige nog begrijpbare reden voor mij op het moment.
 

DeletedUser21204

Gast
Hoe weet jij dat dit tussen Aeneas en Lat niet de beste optie was dan?

Dat denk ik omdat Lat een veel betere speler is. Als iemand Graecus van de lynch had gered en jou daar had laten doodgaan had ik ook geklaagd hoor.
En echt losstaand van het potje is dat nu ook weer niet, Aeneas, jij mag dan overtuigd zijn van je formidabele theorie, maar dat is niet iedereen x)
 

DeletedUser23442

Gast
Omdat Kyra mij als speler, losstaand van het potje, minder vindt toevoegen dan Lat als speler. Althans, dat is de enige nog begrijpbare reden voor mij op het moment.
Dus als jij do, ziener en beul geweest was was je toch een betere keuze geweest dat lat de burger?
 

DeletedUser23442

Gast
Dat denk ik omdat Lat een veel betere speler is. Als iemand Graecus van de lynch had gered en jou daar had laten doodgaan had ik ook geklaagd hoor.
Blame dan de mensen die lats lynch mogelijk gemaakt hebben (uit het niets?) of de mensen die geen fatsoenlijk alternatief hadden of uberhaupt niet gestemd hebben.

En niet mij omdat ik moest kiezen tussen twee slechte keuzes
 

DeletedUser

Gast
Dus als jij do, ziener en beul geweest was was je toch een betere keuze geweest dat lat de burger?

Blijkbaar... tenzij ik haar opmerking verkeerd interpreteer.
Overigens ben ik ook wel benieuwd naar voornamelijk Sanhal zijn argumentatie om op Lat te stemmen.
 

DeletedUser23442

Gast
Blijkbaar... tenzij ik haar opmerking verkeerd interpreteer.
Overigens ben ik ook wel benieuwd naar voornamelijk Sanhal zijn argumentatie om op Lat te stemmen.
Ja het idee was ook dat Kyra daar zelf op zou reageren.

Niet dat jij psycholoogje moest spelen :p
 

DeletedUser18003

Gast
Bovenstaande lijkt me wat je wilde horen?

Ja, dankjewel voor de verduidelijking.

Dus omdat ik het niet van tevoren kan weten, mag ik achteraf niet zeggen dat het niet de beste optie was, vooral gezien mijn eigen lynchstem op de andere optie stond?
Ik snap echt niet dat iedereen hier zo ongelooflijk blij is met de lynchuitslag van gisteren. Serieus niet. Lat is een goede speler, en ja hij was burger, maar dat maakt niets goed.

Niemand heeft gezegd "blij" te zijn met de lynch van gisteren. Het is jouw redenering die niet klopt, omdat je zei dat er een grotere kans was dat Aeneas een slechtje was dan Lat x) Dat kan je niet weten (zonder info die je evt. hebt door je rol). Want dat heeft niets te maken met wie je de betere speler vindt. Je mag best zeggen dat je vond dat het Aeneas had moeten zijn, maar niet met de redenen die je daar in eerste instantie voor gaf x) Want, er van uit gaande dat Rabbid de rollen relatief random verdeelt, is de kans even groot dat ze slechtje zijn.

Ik doe dr uit, als er iets groots gebeurt maak ik het wss niet mee. Groetjes.

Fijn dat je dit wel deelt maar (bijna) niet op het topic reageert.
 
Bovenaan