• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Blijkbaar... tenzij ik haar opmerking verkeerd interpreteer.
Overigens ben ik ook wel benieuwd naar voornamelijk Sanhal zijn argumentatie om op Lat te stemmen.
Voor mij was het voornamelijk een gevoel dat hij slecht kon zijn. Dat door zijn post van gisteren vlak voor de deadline:
Euhm, persoonlijk weet ik echt niet op wie te stemmen. Je kan wel random op een actiefje stemmen, de "theorie" volgens, maar of dat veel oplevert even terzijde. Er zijn verder ook geen noemenswaardige inactiefjes ofzo, en stemmen moeten nooit voor de deadline verantwoord worden. Dat is zeker een minpuntje in deze modus, en ik vermoed dat Rabbid daardoor minder wolven erin heeft gestoken.

Al bij al zitten we hier gewoon bij elkaar random te beslissen wie lynch wordt. Sowieso zonder redenen.


Ik kreeg het idee dat hij graag goed wilde lijken zonder verder iets in het topic bij te dragen. Omdat ik gisteren bezig was met leren en een gevoel over het algemeen niet direct de beste reden is om op iemand te stemmen, ben ik hier toen verder niet op ingegaan.

Ik heb toen last minute mijn stem alsnog op hem gezet (stond eerst op jou) omdat ik bij hem toch meer het gevoel kreeg dat hij slecht was.
 

AriChibi

Hydra
Er zijn er genoeg die niet in het topic reageren.

1. Het ging niet over mij en ik ben de afgelopen 2 dagen meer aan de andere kant van het land geweest dan thuis, dus vandaar dat ik niet paranoïde ieder detail in dit topic beschrijf.

2. Daarbij zeg ik het zodat ik morgen niet hoef te verklaren waarom mijn stem afwijkt oid aangezien ik nu ga douchen en slapen om morgenvroeg opnieuw naar de andere kant van het land te reizen en dus eventuele openbaringen niet mee kan maken.

Ik hoef denk ik geen ongelofelijke meta te posten om dit alles uit te leggen, want dat zou gewoon een hele hoop tekst zonder inhoud zijn (evenals dit bericht, maar schijnbaar moet ik het zo neerzetten omdat ik niks impliciet kan verwoorden zonder dat ik meteen de "je draagt niks bij" krijg).
Nou, ik speel 'geheimzinnig', ik lok soms uit om reacties te observeren, vooral van mensen die me niet goed kennen. Ik hou niet van claimen en normaliter beperk ik netwerken tot een persoon per dag zodat ik het overzicht niet kwijtraak.

Voila een dikke post over niets, nu is het 10 min later en ga ik wss rip als ik niet opschiet. Groetjes.
 

DeletedUser21204

Gast
Als je op mij stemt zit je wel goed Ari, ze gaan toch massaal mij lynchen vandaag :p
Wantja, nu kan dat zonder je al te veel hoeven te verantwoorden en zonder dat ik mij verder kan verdedigen, want de argumenten komen pas achteraf.
 

DeletedUser23442

Gast
Als je op mij stemt zit je wel goed Ari, ze gaan toch massaal mij lynchen vandaag :p
Wantja, nu kan dat zonder je al te veel hoeven te verantwoorden en zonder dat ik mij verder kan verdedigen, want de argumenten komen pas achteraf.
Staat jester bij de rollen of doe je gewoon oprecht raar?
 

DeletedUser

Gast
Als je op mij stemt zit je wel goed Ari, ze gaan toch massaal mij lynchen vandaag :p
Wantja, nu kan dat zonder je al te veel hoeven te verantwoorden en zonder dat ik mij verder kan verdedigen, want de argumenten komen pas achteraf.

Niet kunnen en niet willen is een groot verschil. Je hebt vrij weinig tot geen moeite gedaan om ook maar iets waardevols te zeggen en te reageren op simpele vragen. En als je al reageerde was het slechts op 1/5.
Daarnaast zijn zo goed als al onze argumenten al voorbij gekomen en dat is volledig jouw eigen, nonchalante gedrag, het ontwijken van vragen en het niet onderbouwen van je antwoorden, mocht je die geven. Als ze toch worden verantwoord met een theorie die nergens op slaat in eerste instantie. Hoe kan je je daar niet tegen verdedigen?

Ik heb alle rollen doorgenomen en er zit geen enkele rol tussen die er baat bij heeft om dood te gaan, tenzij ik iets gemist heb, zowel voor slechtjes als goedjes. Wat jouw gedrag nog onbegrijpelijker maakt. De enige rol die 'immuun' kan zijn voor dit gedrag is de prins, aangezien deze een lynch overleefd, maar 1 prins is er al uit... betwijfel of er een tweede aanwezig is. Daarnaast win je er niets mee, om op deze manier je evt rol als prins kenbaar te maken.
 

DeletedUser22926

Gast
Niet weer Kyra, niet weer de emotionele argumenten techniek. Ik moet nu wel op je gaan stemmen haast :(

Je doet echt de hele tijd zo en de hele tijd blijk je niet goed

Ik geloof dat je hier te veel denkt te kunnen opmaken uit de onenigheid tussen Aeneas en Kyra. Het komt vaak genoeg voor dat twee goedjes het grondig oneens zijn. Niet dat ik meteen wil zeggen dat ze beide goed zijn, maar de kans is verre van klein. Verder weet ik niet of Aeneas als wolf zo zou benadrukken dat onder de spelers die eergiisteren stemden minstens een wolf is, aangezien hij zelf ook bij die groep hoort. Bovendien maakt hij zich met zijn theorie een makkelijk lynchtarget, zoals al wel eerder is gezegd. Ook dat is een reden waarom ik denk dat hij als wolf misschien niet zo snel met die theorie gekomen was of in ieder geval zichzelf niet zo vaak en opvallend had verdedigd. Dat lijkt me allemaal toch meer iets voor een goedje dat serieus op zoek is naar wolven. Al met al vertrouw ik Aeneas wel voor nu.

Nee Aeneas zijn theorie was zo slecht dat hij zichzelf wel 1/6e in gevaar bracht, dat is echt niks
Voor vertrouwen zou ik dat risico ook nemen, ik denk niet dat hij slecht is op zich, want ik verdenk Kyra
 

DeletedUser21204

Gast
Wel grappig dat jullie nu alweer denken dat ik jester ben. Was een paar potjes terug ook al.
 

DeletedUser21204

Gast
Niet weer Kyra, niet weer de emotionele argumenten techniek. Ik moet nu wel op je gaan stemmen haast :(

Je doet echt de hele tijd zo en de hele tijd blijk je niet goed

Funfact: elke keer dat ik zo (in jullie bewoording "jester-achtig") deed was ik goed. Zoek maar na.
 

DeletedUser

Gast
Dat is het vervelende aan deze pot ja, we lopen achter de feiten aan en voornamelijk de wolven hebben daar baat bij.

Dit hoeft alleen de eerste nacht te zijn. In theorie kan je vanuit daar terugkijken naar de stemmen die geplaatst zijn en deze verantwoorden (wat normaal op de dag van zal gebeuren). Tevens kan je echter na deze terugwerkende discussie meteen verder gaan op de dag van vandaag. Dat niemand het doet is een ander feit.

Maar om heel eerlijk te zijn. Wat is het verschil tussen dit, en op de laatste minuut stemmen zoals vaak gedaan wordt binnen de afgelopen potjes. Dan moet je ook terugkijken en ook nu geven enkele mensen al aan op wie ze willen / kunnen gaan stemmen voor de DL en op het forum. Hierover kan ook discussie ontstaan.

Ik denk dat Rabbid gewoon wilt peilen hoe dit werkt t.o.v. de andere manier. Ik zie er geen heel groot nadeel in, het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. Dit potje is volgens mij actiever dan voorgaande potjes. Het levert niet veel op, maar naar mijn mening is dat meer vanwege het gebrek aan netwerken (acties e.d. kunnen niet gedeeld worden) dan aan de manier van stemmen.
 

DeletedUser27427

Gast
Niet weer Kyra, niet weer de emotionele argumenten techniek. Ik moet nu wel op je gaan stemmen haast :(

Je doet echt de hele tijd zo en de hele tijd blijk je niet goed



Nee Aeneas zijn theorie was zo slecht dat hij zichzelf wel 1/6e in gevaar bracht, dat is echt niks
Voor vertrouwen zou ik dat risico ook nemen, ik denk niet dat hij slecht is op zich, want ik verdenk Kyra
Maar het is ook in combinatie met zijn oprechtheid die imo niet gespeeld is. Verder verdenk ik Kyra eigenlijk ook niet echt. Ik denk dat ze als wolf toch meer safe zou spelen. Zelf heb je het bovendien toen ze ook zo speelde gezegd dat ze om die reden waarschijnlijk goed was. Waarom is het nu dan verdacht? Volgens mij ben je iets te wanhopig op zoek naar een geschikt lynchslachtoffer, eerder dan naar een wolf.
Hm even doorgelezen en ik vertrouw kyra niet ','
Of zij is slecht, of aeneas en jaspenia zijn slecht lijkt me.

Zij kan hier dus een nieuwe optie als lynch aanbieden als slechtje --> Aeneas

Of aeneas heeft er samen met jas voor gezorgd dat latdekat doodging.

Nissassa lijkt nog goed
Ook hier kijk je weer erg zwart/wit. Ik begrijp waarom je het zegt, maar het lijkt me dat je zelf toch ook wel weet dat een onenigheid ook tussen goedjes onderling kan plaatsvinden. Ik denk dat ik weet op wie ik stem.
 

DeletedUser

Gast
Houdt er rekening mee dat er al +1 lynchstemmen staan op Jaspenia en Nissassa bij het '(semi)random' stemmen
 

DeletedUser21204

Gast
Neuh, enkel op heart, zoals dasios zei, eerst was ik goed als ik zo speelde en nu ben ik opeens slecht als ik zo speel. En dan zelf ook op aeneas stemmen en daarna op mij gaan omdat ik ook op aeneas stemde enzo, die is gwn wolf.
Maargoed, ik zal wel dood zijn, wantja, dat is het niveau hier ondertussen, zeker met blind stemmen.
 
Bovenaan