• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser

Gast
Funfact 2: Nissassa of Jas of Kyra is slecht

Ik denk Kyra tbh als ik rip ben kiezen jullie maar

en waarom kom je daar zeg maar na de DL mee?
Ik denk namelijk persoonlijk dat Kyra niet slecht is, en vanwege jouw gemakkelijke meeloop stem het laatste moment (een meeloop stem met een voor jouw gevoel slechtje) heeft mij juist op jou doen stemmen :/

edit: i.c.m. mijn theorie van eerder, die nog altijd de enige is... en ik dus simpelweg mijn standpunt die ik op dag 2 had vasthield. Dat terwijl je hem bijna had weggepraat...

Wachtend op de uitslag vanaf nu...
 

DeletedUser22926

Gast
Oh en kyra, dit is echt een ultieme noob stem die wolvig is dat weet je zelf ook.

Aeneas, ik was echt totaal niet verdacht bezig man, je ziet spoken
 

DeletedUser21204

Gast
Gast een paar potjes terug was ik goed als ik zo deed, en nu ben ik opeens altijd slecht als ik zo doe :p Klopt niet helemaal he?
Vooral als dat je enige redenatie is om op mij te stemmen x)

Verder stel ik voor dat voortaan iedereen net zoals ik stemt. Gewoon, in het rood, met redenatie, zoals we dat altijd doen. Daarna mag je hem insturen. En strookt je insturing niet met je stem in het topic, heb je een probleem.
 

DeletedUser

Gast
Oh en kyra, dit is echt een ultieme noob stem die wolvig is dat weet je zelf ook.

Aeneas, ik was echt totaal niet verdacht bezig man, je ziet spoken

Je viel mij aan gisteren.
Vervolgens begin je daar verandering in te brengen... mijn gedachte begint te veranderen.

Mogelijk target wordt vervolgens Kyra, daarna Nissassa en dan ben je het opeens eens met Kyra omwille haar stem op Sander. Naast het feit dat Kyra vervelend (naar mijn mening) liep te doen lijkt ze me niet slecht. Die gedachte heb ik al de hele dag in mijn achterhoofd. Ook denk ik niet dat Sander slecht is, dus het feit dat je precies daar Kyra gelijk in gaf was gewoon ongelukkig.

Jouw gedrag zo voor de DL was opeens zo vreemd qua stemmen (je zei van alles, en je daadwerkelijke stem kan ik niet zien), dat het voor mij verdacht begon te lijken. Wellicht verkeerd ingeschat, nou ja.. zeker weten, als ik jou nu (na de DL) mag geloven, maar ik handelde naar wat ik dacht dat juist was.

Anyways, jouw dood is nog niet definitief. We zullen zien wat het geworden is.
 

DeletedUser22926

Gast
Ahja dat was potje 200, sorry ik ging er vanuit dat jij toen slecht was omdat je dat echt fuckin altijd bent. Echter vorig potje deed je dit ook en toen was je neutraal. Ik ging er dus vanuit dat dit hetzelfde gedrag was als dat vorige potje en daarnaast gooide je nu ook de huilie tactiek erbij met "dan stemmen jullie me er maar uit he" doe ik ook wel eens werkt best goed.

En aeneas, ik heb nooit zoveel invloed op de stemming omdat niemand naast graecus met me durft mee te lopen. Dat weet ik zelf ook wel als wolf zou ik dus echt totaal niet mezelf zo in het oog zetten maarja. Jij kan ook wel zien wie er invloed heeft op de stemming en wie daar glasachtig gebruik van maakt/probeert te maken.
 

DeletedUser22926

Gast
Wel definitief wolfies lopen mee want ze hebben nu een excuus rip me go wolfies
 

DeletedUser

Gast
En aeneas, ik heb nooit zoveel invloed op de stemming omdat niemand naast graecus met me durft mee te lopen. Dat weet ik zelf ook wel(...)

Ik speel pas de laatste potjes weer mee. Geen idee (meer) hoe iedereen speelt, en kan daar dus ook niet veel mee doen.
 

DeletedUser22926

Gast
Wie dan?
Verder; glasachtig? :p
ja ik kon geen leuk bijv naamwoord bedenken x)

Wie? Nu nog niet echt iemand, maar wolven zijn nog niet in gevaar gekomen ze hoeven nu niet eens hun best te doen het is al een grote chaos.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Donderdag 02/02 - 22.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 3
Hieronder de stemmen:
1. Jaspenia -> Heartlion
3. Dasios -> Heartlion
4. AriChibi -> Kyraco
5. Nissassa -> Kyraco
7. Aeneas -> Heartlion
8. Sanhal -> Kyraco
9. Heart -> Sanhal
10. Kyraco -> Heartlion
11. DutchGirl -> Kyraco
Inactiviteit -> Jaspenia
Inactiviteit -> Nissassa

Heartlion, Wijze burger is lynch.

Sanhal, wijze burger lunch.
Vrijdag 03/02 - 24.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 4
(Uitslag komt later)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser18003

Gast
Nou Kyra, hoe voel je je over deze lynch. Volgens jouw redenering was jij een betere lynch geweest, want heart was een (wijze) burger. :p

Neem aan dat dit een gok was dan, gezien hij wijze burger was.

Wijze burger: De wijze burger kan éénmalig aan de spelleiding een bepaalde vraag stellen, bijvoorbeeld hoe veel spelers een bepaalde rol hebben. Welke vragen hij mag stellen, moet de spelleiding van tevoren duidelijk aangeven.

We hebben geen idee welke vragen hij mocht stellen?
 

DeletedUser21204

Gast
Dat is echt nooit zoiets....
Echt alleen iets van "hoeveel wolven zitten erin" of "zit er een infectiewolf in" oid.
 

DeletedUser18003

Gast
Het lijkt me ook wat OP ja, maar ik heb de rol zelf nooit meegemaakt in potjes dus heb niet echt een idee van de vragen die meestal wel en niet mogen :) Wellicht dat anderen hier nog een opmerking over kunnen maken, ter bevestiging van wat Kyra zegt?
 

DeletedUser23442

Gast
Vgm kan je hooguit naar het aantal wolven vragen. Of of rol X er in zit .

Maar ik geloof niet dat je er mee kan zieneren oid.
 

DeletedUser

Gast
Dus.... Heart was uiteindelijk toch goed. Jammer van het opeens zo onduidelijk zijn over zijn stem. Eerst een hele dag mij verdenken, die verdenking vaagt weg...

Vervolgens Kyra, toen Nissassa ook, vervolgens eens met Kyra omtrent Sanhal en dan toch maar op Kyra stemmen. Vooral het eens zijn met Kyra wekte argwaan op bij mij, aangezien ik Sander als goedje had ingeschat en hij dit ook blijkt te zijn.

Volgende quotes even ter verduidelijking wat ik bedoel:
Verdenking Kyra: (en vervaagde verdenking richting mij)
Niet weer Kyra, niet weer de emotionele argumenten techniek. Ik moet nu wel op je gaan stemmen haast :(
Voor vertrouwen zou ik dat risico ook nemen, ik denk niet dat hij slecht is op zich, want ik verdenk Kyra

Verdenking Nissassa:
x)

Oeh deze post verandert het spel: mijn stem gaat misschien wel naar jou toe.

Goede neutrale comment man!

Het volgende van Kyra (en daarmee verdenking van Sander)
Hier mee eens, sanhal is ook heel beinvloedbaar in de lynches geweest en geeft redenen achteraf, verdacht.

Voor mij was het onduidelijk op wie hij nou daadwerkelijk ging stemmen, en met bovenstaande reden toch maar op Heart gestemd, omdat ik dag twee hem ook al enigszins verdachte.

Anyways laten we eens naar de lynch stemmen kijken

Speler Lynch 1 Lynch 2 Lynch 3
Jaspenia x x (geen lynch stem, wel Lat gekozen ipv Aeneas Heart
Dasios Sanhal Lat Heart
Arichibi x Sanhal Kyra
Nissassa x x Kyra
Aeneas Sanhal Heart Heart
Kyraco x Aeneas Sanhal
DutchGirl Graecus Arichibi Kyra

De cijfers erachter geven aan het volgende, aantal stemmen op een bewezen goedje/totaal stemmen. Bewezen goedjes zijn alle dode + ik. Aangezien ik van mezelf weet dat ik goed ben en ik simpelweg al mijn informatie nu deel, aangezien we na drie dagen 7 goedjes dood hebben en er nog maar 6 personen leven. Samenvattend krijg je het volgende:

  • Jaspenia stemde op 2 bewezen goedjes. (2/2)
  • Dasios stemde op 3 bewezen goedjes. (3/3)
  • Arichibi stemde op 1 bewezen goedje. (1/2)
  • Nissassa stemde op geen enkel bewezen goedje. (0/1)
  • Aeneas stemde op 2 bewezen goedjes. (3/3) - waarvan 2x dezelfde stem, dus eig. (2/3)
  • Kyraco stemde op 2 bewezen goedjes. (2/2)
  • DutchGirl stemde op 1 bewezen goedje. (1/3)

Daarbij kijkende naar mijn theorie (ja ik weet, het is geen waterdichte theorie, maar nog altijd wel een mogelijkheid om op zijn minst 1 wolf te vinden) waren de volgende personen online op de eerste dag tijdens lunch: Dasios, DutchGirl en ik + 3 doden

Dus om een discussie te starten en jullie een plezier te doen met een lynch stem (vooraf en zichtbaar): Dasios

edit:
Ik wist dat ik iets ging vergeten. Naast de lynch stemmen heb ik ook de lunch in de gaten gehouden. Aan de lunch doden was helaas niets af te leiden, aangezien zij steeds niet in verband te brengen waren met de lynch stemmen.
Als in, er werd dagelijks geen enkele lynchstem geplaatst op een dode door de lunch (normaliter stemmen wolven niet op iemand die ze willen lunchen).

Wel is het zo dat er geen lunch was op dag 2, maar er geen infectie gemeld is en het ook niet 't werk was van een zieke. Daarom denk ik dat 't het werk was van een beschermengel o.i.d. die nu nog leeft (het kan ook geen slecht speciaaltje zijn geweest kijkende naar de rollen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan