• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser18003

Gast
Verder; Dasios was inderdaad verhullende wolf. De lunch van dag 2 was Lat, niet Kyra; wij waren dus ook helemaal niet op zoek naar een beschermengel, omdat we niet wisten dat ie erin zat xD Lunch van gisteren was wel Kyra, maarja we moesten iets doen en Aeneas was wellicht lynch.
 

DeletedUser

Gast
Lol ik wist het. Ik heb zelfs screenshot gemaakt waarop staat dat Ari slecht is

Gisteren stond jager schot dan ook op Ari. Dutchgirl was ook al verdacht. Alleen ik kon geen theorie tegen beide beginnen. Dus ging ik voor Jas en Dasios.Ik had eerlijk gezegd deze laatste DL ari slecht verwacht en dutch goed. Wilde mijn jager schot eerst ook op ari zetten, maar toch maar niet gedaan, omdat Dutch geen tegenwoord gaf. Maakte uiteindelijk niet uit zo te zien.

Goed gespeeld en unlucky met de early lynches. volgens mij heb ik Kyra nog niet vaak zo goed gelovig gezien tho, omtrent ari, want zij was alles behalve bewezen x) same voor de ketteractie van Cynthia, maar achteraf was het sws een verloren zaak tho dus maakt niet veel uit :p
 

AriChibi

Hydra
Tbh speelde ik gewoon alsof ik normaal was aangezien ik ook werkelijk geen enkele wolf heb gezien dit potje x). Vandaar dat ik uit eigenbelang ook die schaakmatsituatie neerzette, want ik wist niet zeker of ik de enige slechte was die was overgebleven en als dutch echt een priester was, had ik misschien nog moeite om Kyra opnieuw te overtuigen, vooral als ik op jou zou stemmen na je claim x)

Origineel was het btw mijn plan om gelyncht te worden terwijl Kyra mij vertrouwde zodat jullie haar eruit zouden lynchen en de wolven zo makkelijker konden winnen, maar mijn troll was schijnbaar gewoon te goed x)
 

DeletedUser21204

Gast
Lol ik wist het. Ik heb zelfs screenshot gemaakt waarop staat dat Ari slecht is

Gisteren stond jager schot dan ook op Ari. Dutchgirl was ook al verdacht. Alleen ik kon geen theorie tegen beide beginnen. Dus ging ik voor Jas en Dasios.Ik had eerlijk gezegd deze laatste DL ari slecht verwacht en dutch goed. Wilde mijn jager schot eerst ook op ari zetten, maar toch maar niet gedaan, omdat Dutch geen tegenwoord gaf. Maakte uiteindelijk niet uit zo te zien.

Goed gespeeld en unlucky met de early lynches. volgens mij heb ik Kyra nog niet vaak zo goed gelovig gezien tho, omtrent ari, want zij was alles behalve bewezen x) same voor de ketteractie van Cynthia, maar achteraf was het sws een verloren zaak tho dus maakt niet veel uit :p

Ik was compleet overtuigd van max nog 2 wolven, vandaar. Ik heb het serieus overwogen en toen dacht ik nee dat zou echt idioot zijn ik moet nu niet dingen die zeker zijn gaan lopen wantrouwen.
 

DeletedUser

Gast
Tbh speelde ik gewoon alsof ik normaal was aangezien ik ook werkelijk geen enkele wolf heb gezien dit potje x). Vandaar dat ik uit eigenbelang ook die schaakmatsituatie neerzette, want ik wist niet zeker of ik de enige slechte was die was overgebleven en als dutch echt een priester was, had ik misschien nog moeite om Kyra opnieuw te overtuigen, vooral als ik op jou zou stemmen na je claim x)

Origineel was het btw mijn plan om gelyncht te worden terwijl Kyra mij vertrouwde zodat jullie haar eruit zouden lynchen en de wolven zo makkelijker konden winnen, maar mijn troll was schijnbaar gewoon te goed x)

Tis jammer dat Kyra dacht; laten we Aeneas lynchen voor de zekerheid en jou bijna volledig vertrouwde. Hoe harder ik daar tegenin was gegaan, hoe wolverig ik leek. Daarentegen kon ik ook niet zeggen; ik denk dat er nog 2 slechtjes inzitten, want dan konden de slechtjes daar weer gebruik van maken x)

Het was hoe dan ook kinda over, en nogal heel ongelukkig dat 3/4 slechtjes BM was :p

Verder waar ik gisteren nog niet op in ben gegaan:
Ik vond de verdeling (2 - 2 - 9) wel prima. Was goed te doen. De rol verdeling ook prima, alleen ongelukkig dat onze wreker inactief was / snel doodging. Wijze burgers kwamen vrij nutteloos over (de rol) en prins rol voegde imo ook niet vrij veel toe (als speler kan je daar eigenlijk niets mee behalve een lynch door de rest overleven, mocht je ze niet kunnen overtuigen (is een goede rol voor Graecus...)

Op naar het volgende potje
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Op zich, wijze burgers zijn redelijk handig als je die info gewoon op't forum gooit. Nadat je je vraag hebt gestled ben je geen fuck meer waard dan een gewone burger dus dan kan je dat gewoon doen. Er waren 2 van de 3 die ook vragen mochten stellen over iemand's partij. Dat zijn geen zieneringen maar kunnen zelfs nuttiger zijn. Daarnaast waren het dit of burgers dusja :p
 

DeletedUser18003

Gast
Welke vragen hadden de andere wijze burgers gesteld? :p
Op zich, wijze burgers zijn redelijk handig als je die info gewoon op't forum gooit. Nadat je je vraag hebt gestled ben je geen fuck meer waard dan een gewone burger dus dan kan je dat gewoon doen. Er waren 2 van de 3 die ook vragen mochten stellen over iemand's partij. Dat zijn geen zieneringen maar kunnen zelfs nuttiger zijn. Daarnaast waren het dit of burgers dusja :p
 

DeletedUser22926

Gast
Ik vroeg hoeveel wolven zaten ertussen nissa jas en kyra in de hoop 2 of 0 te krijgen.
nu was kyra dus al bewezen had men mij geloofd x)
(Niet dat het zonder niet obvious was ofzo)
 

DeletedUser18003

Gast
Ik vroeg hoeveel wolven zaten ertussen nissa jas en kyra in de hoop 2 of 0 te krijgen.
nu was kyra dus al bewezen had men mij geloofd x)
(Niet dat het zonder niet obvious was ofzo)

Kyra zei zelf dat je vraag niet echt geweest kon zijn :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rol WvW 203:
Jij bent deze pot een Wijze Burger. Jij kan tijdens een nacht naar keuze 1 vraag stellen. Je krijgt pas op de deadline een antwoord. Je vraag moet te beantwoorden zijn met een getal of met ja/nee. Als ik de vraag niet kan beantwoorden met een getal/ja/nee, mislukt de vraagstelling.

-> Heartlion stelde zijn vraag, staat al hierboven.

Rol WvW 203:
Jij bent deze pot een Wijze Burger. Jij kan eenmalig in het spel 1 vraag aan mij stellen. Ik beantwoord hem alleen als het een ja-/neevraag is of het antwoord een getal. Vragen die naar de rol van een speler hinten, wijs ik ook af.

-> Nissassa vroeg of er infectie/lieveling in zat. Antwoord was uiteraard nee.

Rol WvW 203:
Jij bent deze pot een Wijze Burger. Jij kan eenmalig in het spel 1 een ja-/neevraag aan mij stellen. Vragen die naar de rol of partij van een speler vragen, zijn ook niet toegestaan.

-> Sanhal stelde geen vraag.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
True, ik wist niet echt welke vraag ik moest vragen en had verder ook niet echt tijd ivm werk en tentamens. Uiteindelijk was ik blij dat ik geluncht was:x.
Nu wel weer tijd, maar nog een geen netwerk potje geen zin in:p.
 
Bovenaan