• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21204

Gast
Dit lijkt me easy.
Aeneas lynch, met schot op Dutchgirl.
Tbh denk ik dat Dutchgirl slecht is, maar kwestie van geen onnodige risico's nemen enzo. Als Aeneas netjes zn schot op Dutchgirl zet kán het niet mis gaan.
 

AriChibi

Hydra
Lijkt mij ook, en als aeneas geen jager blijkt te zijn dan hebben we of gewonnen of een meerderheid.

Overigens ga ik zelfmoord plegen oid voor mijn typo want ik heb mn stomme tijd met de fucking originele deadline in gedachten gedaan en ik haat mezelf want die was hier wel zeg maar handig geweest x). Ik ga ff flink janken in bed.
 

DeletedUser21204

Gast
Hoe werkt ie dan? Laatste persoon voor een bepaalde tijd? En dat was ik / niemand?
 

DeletedUser21204

Gast
Idk of je eerste of laatste stem telt, maar rond half 10 zette ik mn eerste stem al x)
 

AriChibi

Hydra
Ik weet het ook niet want de vorige keer had je hem nog veranderd terwijl je eerder had gestemd (in het topic althans) en toen zag ik jou alsnog terwijl ik de tijd vrij dicht op de deadline had gezet.

Ik las ergens dat je niet concrete tijden mocht neerzetten oid, maar ik weet niet of dat voor de volgende of de huidige dag is, maar laat ik zeggen dat het enkele minuten ervoor waren x) en ik bedoelde het natuurlijk 2u later, dan had ik hem precies goed getimed vóór je opnieuw stemde... Goddomme x)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Ik heb net even in pm gevraagd of de verhullende wolf zijn eigen lynch kon verhullen, en dat kan.

Als dat niet kon was Aeneas namelijk bewezen wolf, want dan moest de overgebleven wolf verhullende wolf zijn en geen ketterse wolf.

Verder bedacht ik mij net dat het helemaal niets zegt dat Dutchgirl haar drankje niet over haar medewolf deed. Integendeel, deed ze dat wel waren er 4 bewezen en dat kon niet, en waren ze beide direct erbij.

Dusja, ik ben er 75% overtuigd van dat het Dutchgirl is, maar toch gaan we op Aeneas want geen risico's :p
Aeneas, ik weet dat ik je eigenlijk lastig kan vragen op jezelf te stemmen, maar eigenlijk wil ik het je toch vragen, just in case Ari het vergeet of er iets anders nog misgaat, eigk gwn weer geen risico's :p Als je echt jager bent en je schot staat op Dutchgirl kan het niet misgaan.

P.S. Wolven, probeerden jullie nu serieus mij te lunchen terwijl ik in het topic zei gisteren ari beschermd te hebben, en ik dus logischerwijs daarna mezelf weer deed? :p
 

AriChibi

Hydra
Ik wilde al vragen wie je beschermde want dan was dat iig een bewezen goedje, maar ja als het jezelf was, helpt dat ook niet x)

Aangezien we nog maar met zn vieren zijn met drie goedjes, lijkt het me wel schaakmat. Ik weet niet hoe het zit als ik doodga en er een 1v1 is, maar het lijkt me dat we met dat BM-schap hoe dan ook de overhand hebben, welke twee er dan ook doodgaan (aannemend dat we Roy 'opofferen' voor de potentiële dubbele kill dan)
 

DeletedUser21204

Gast
Ja, dat is zo :)

En ofc deed ik mezelf. Roy gingen ze niet lunchen want nu is het jagerschot in hun nadeel wie er ook geschoten word, en jou beschermde ik al (en Dutchgirl is wolf) :p
 

AriChibi

Hydra
Ah man, volgens mij is dit dan de eerste wvw waar ik win zonder dat ik (als een van de eerste) dood ben. Dat vraagt om een feestje x)
 

AriChibi

Hydra
Zie dat de deadline weer om 00u is, hoef morgen pas 's middags naar de uni dus zal dan gewoon aanwezig zijn, mocht een beslissende stem nodig zijn.
 

DeletedUser18003

Gast
Dit lijkt me easy.
Aeneas lynch, met schot op Dutchgirl.
Tbh denk ik dat Dutchgirl slecht is, maar kwestie van geen onnodige risico's nemen enzo. Als Aeneas netjes zn schot op Dutchgirl zet kán het niet mis gaan.
Ik snap de redenering; jullie zijn, ook in mijn ogen, zo goed als bewezen, dus gaat het tussen mij en Aeneas. Vanzelfsprekend dat ik dan voor Aeneas kies.
 

DeletedUser

Gast
Nog wat nutteloze theoretische shit, voordat ik ga slapen.
  • Ari liep Kyra te verdedigen in het topic -> maakt haar niet perse een muizenval. Je kan op die manier als rattenval(wolf) ook prima het vertrouwen winnen van de geziene speler.
Dus waarom vertrouwen we bijna blindelings op Arichibi (en daarmee ook Kyra)?
Daarentegen zie ik ook wel in dat de kans gewoon reëel is dat Ari goed is, en Kyra is sowieso goed.

Dus dan blijft inderdaad de keuze tussen mij en DutchGirl. Gezien het feit dat ik oprecht jager ben, desondanks de twijfel (wat te begrijpen is, want ik kan het niet bewijzen), zal ik op mezelf stemmen en het jager schot op DutchGirl zetten.

Het potje eindigt hoe dan ook vannacht, dus nu ga ik slapen en niet wakker blijven voor eventuele wijzigingen. Lijkt me namelijk dat iedereen het erover eens is.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zondag 05/02 - 24.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 6

Ik vervroeg de stemmen, omdat ik ervan uitga dat er niet meer veranderd gaat worden :
Iedereen stemt op Aeneas.

Aeneas, jager is lynch.

Aeneas schiet Dutchgirl, ketterse wolf.

AriChibi en Kyraco schieten over, AriChibi, rattenval wint het spel voor haar slechtjes.
Feli Dasios, Dutchgirl, AriChibi en Jaspenia
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik moet zeggen, ze heeft het meest mooie pad gekozen om te winnen. Slecht stond ze goed als gewonnen al een dag of 2, maar deze manier is uiteraard het best.
 

AriChibi

Hydra
Ik moet zeggen, ze heeft het meest mooie pad gekozen om te winnen. Slecht stond ze goed als gewonnen al een dag of 2, maar deze manier is uiteraard het best.

Vandaar dat ik ook dasios eruit knalde. Twee potentiële goedjes tegenover elkaar zetten was slimmer dan dat ik tegen Kyra en Dutchgirl stond aangezien ik haar rol niet wist x)
 
Bovenaan