• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser22926

Gast
De klassenvertegenwoordiger koos, nog vlak voor de bel voor het lynchslachtoffer (toch nog, wow). Het was @voetbalp10 die gekozen werd als gelynchte. De klas pakte de galg die in elk lokaal hangt, en hing VoetbalP10 eraan. Op zijn ziel stond deze rol:
Redneck Billy (goed)
De redneck heeft naast een vrij lage intelligentie en een vreemde woordenschat ook altijd een jachtgeweer in zijn rugzak. Deze zal de redneck echter pas gebruiken als hij stervende is en hiermee zal de redneck, met zijn beperkte kennis proberen een vijand neer te schieten. Dit doet de redneck in het topic d.m.v een rode stem in het topic na zijn dood.

Zijn ziel pakte het jachtgeweer en schoot dood: (dit zet voetbalp10 in topic z.s.m.)


De bel ging ondertussen en de klas rende weg voor de schoolshooters die opeens weer verschenen. Ze schoten @Sanhal neer met hun geweren, en bebloed bleef hij liggen op de grond. Nog een keer klaagde hij over het fenomeen manspreaden. Op zijn ziel stond deze rol:
Feminist Miley (goed)
Naast keihard huilen, overdrijven en aandacht vragen kan de feminist eigenlijk niks. Niemand luistert naar haar en de feminist kan dus eigenlijk helemaal niks. Ze is heel hypocriet over seksisme en ze is dus eigenlijk gewoon een burger, maar dan heel erg irritant.

(ja ik was je naam vergeten omdat je lunch was x) gg wp psychologie goed toegepast)

De klas liep richting de volgende les, namelijk Wiskunde. Ze hadden er weinig zin in.


VOLGENDE DEADLINE: Lunch + Lynch, 26 februari - 22:00
 

DeletedUser22926

Gast
Onze Redneck koos voor de dood van een random speler. Zijn ziel schoot gepassioneerd, zoals hij konijnen neerhaalde met zijn vader, @Gekkootje63 neer. Hij viel dood neer, met een Ku Klux Klan masker in zijn achterzak. Aan de binnenkand van dat masker stond een rol:
Silent Kid Mike (slecht)
De silent kid is slecht en is een gewone wolf. Elke pauze tussen elk uur (dus elke nacht) zal hij iemand beschieten en vermoorden (lunchen). De silent kids worden dus school shooters en proberen zo veel mogelijk gewone mensen op de school te doden, als de silent kids alleen overblijven en de rest dood is hebben ze het spel gewonnen. En remember, just start shooting when the pen drops.
 

DeletedUser25006

Gast

Feminisme is niet leuk.

Waarom wordt gender nog steeds neergezet als iets wat de waarde van een mens beschrijft??1?1?1?!!!1?1?1?1?1?!?!??*2

Mannen die opkomen voor vrouwen zijn niet real! Alleen vrouwen kunnen feminist zijn!

Goed, ik kan hier nu hele diepzinnige shit neerzetten, maar dat heeft geen zin. Het komt neer op de volgende vraag:

Sanhal (feminist) is dood. Jullie (de geciteerde) hebben daar in een vreemde manier op gereageerd. Ik hoor graag waarom want het maakt jullie verdacht.

Btw, mijn lievelingskleur is zwart.
 

AriChibi

Hydra
Goed, ik kan hier nu hele diepzinnige shit neerzetten, maar dat heeft geen zin. Het komt neer op de volgende vraag:

Sanhal (feminist) is dood. Jullie (de geciteerde) hebben daar in een vreemde manier op gereageerd. Ik hoor graag waarom want het maakt jullie verdacht.

Btw, mijn lievelingskleur is zwart.

Omdat ik van memes hou. Het is overigens geciteerden*. We zijn personen.
 
Bovenaan