• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser22926

Gast
Ook SperghettiLord werd geschorst om een of andere reden. Hij veranderde plots in een konijn die voor hem verder mocht gaan. @RabbidRobin vervangt dus SperghettiLord. Vage praktijken zijn aan de gang tijdens wiskunde...
 

DeletedUser27427

Gast
Het feit dat ze commentaar (om het maar even zo te noemen) hadden op de de feminist en dat daarna de feminist dood is.

E: Als neusje dit bericht leuk vindt is hij een wolf :p

EE: of een shooter zoals dat hier heet
Maar zouden deze spelers nog wel Sanhal lunchen als ze al commentaar op zijn 'feminisme' hadden gegeven? Het kan natuurlijk wel, maar ik denk niet dat je daar echt iets over kunt zeggen.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik probeer een serieuze theorie neer te zetten zodat we iets hebben om te bekijken, het is niet dat ik meteen ze ga beschuldigen van moord op sanhal. Wil gewoon weten waarom.
 

DeletedUser26399

Gast
Als je graag wilt dat ik doodval ook prima hoor... laat maar weten.

Jij bent verantwoordelijk dan, zie het als een beuling.

Dan hoop ik ook dat jij verder enorm je best gaat doen om het potje actief te houden (met inhoud)
Nou, ik neem de verantwoordelijkheid, je valt dan maar dood. In principe zijn het gewoon de regels
Je zou toch beter moeten weten, Graecus. Zoals al gezegd is zou een spelleider nooit omwille van de balans een speler toch in leven mogen laten. Je maakt eerder jezelf hiermee verdacht dan Jaspenia.
Als ik had gezegd dat ik activer ging worden, zou ik mogen blijven leven. Dat ik mezlef verdacht maak, voor jou wel, jij bent immers een slechtje als dat zo is.
Graecus is altijd een gevaar voor de mensheid, of hij wolf is of niet x)
Vat ik op als een compliment
 

DeletedUser26399

Gast
Als je niet dood wilt, kun je altijd trachten ons te overtuigen met je claim, is die geloofwaardig voor me, laat ik je leven en ik wil el een volledige. Dus naam van de rol hier, uitleg en de rol in het rollentopic indien bestaande.
 

DeletedUser18003

Gast
Als je niet dood wilt, kun je altijd trachten ons te overtuigen met je claim, is die geloofwaardig voor me, laat ik je leven en ik wil el een volledige. Dus naam van de rol hier, uitleg en de rol in het rollentopic indien bestaande.
En wie ben jij om een claim van Jasper te eisen? Voor wat hoort wat lijkt me?

ik ga voor Graceus
Beargumentatie?
 

DeletedUser

Gast
Als je niet dood wilt, kun je altijd trachten ons te overtuigen met je claim, is die geloofwaardig voor me, laat ik je leven en ik wil el een volledige. Dus naam van de rol hier, uitleg en de rol in het rollentopic indien bestaande.

Wie is ons? De wolven...?

en hoezo kan jij iemand laten leven, kan je ook iemand in je eentje doden dan?

Thedutchcrafter

Nice meme. Ik stemde de vorige keer volgens mij ook al omdat je met dezelfde rare redenen kwam.

Erg makkelijk stem, nietwaar?
Weet je toevallig of ie de vorige keer goed of slecht was? Je zegt namelijk "dezelfde rare redenen" en daarmee link je het dus aan een voorgaand potje. Als ie daar goed was waren diezelfde redenen dus niet heel sterk, als ie slecht was maakt het hem dit potje alsnog niet slecht (maar dan is de redenatie wat sterker I guess)
 
Bovenaan