• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #207 - De Efteling deel 2

DeletedUser21575

Gast
Ik weet ook niet waar iedereen naartoe is.
JIJ HEBT GEWOON IEDEREEN VERMOORDT!

Maar dat vind ik leuk, dus ik doe met je mee op Neusje.
Sterker nog! Mag ik het doen? JA? NEE? ALSJEBLIEFT?

53445341.jpg
 

DeletedUser26715

Gast
beste mensen,
volgens mij is deze pot bijna ten einde

dus daarom even lekker trollen

Wolven leven vaak in groepen en doen alles samen. Er heerst dus een grote groepsdruk, ik zal daarom mee moeten gaan met mijn mede-wolven dus daarom: Neusje

E: geen idee of ik telaat ben mijn PC liep vast toen ik kleur koos
 

DeletedUser25006

Gast
spookslot20914.jpg

Het witte wief (voetbalp10), Hugo van de Loonsche Duynen (dutchgirl), Rattar (Nissassa) en Pantagor (kalgar) zaten deze middag in een geheime vergadering in het spookslot. Samen waren ze de grote slag aan het voorbereiden want als het liep zoals zij wilde dat het liep, dan zouden alle resterende inwoners na vandaag niet meer zijn. Het moest groots worden volgens het Witte wief, maar ook mooi voor hun volgens Hugo. Rattar en Pantagor vonden het prima, ze zouden vanavond de Efteling over gaan nemen.

Die avond hadden ze onder het mom van 'van we zijn echt niet bang hoor' met alle inwoners afgesproken in het Spookslot, de thuisbasis van de slechtjes wat natuurlijk niemand wist.

Langzaam kwamen de inwoners binnen gelopen en nam iedereen plaats aan de grote tafel die midden in de spookzaal stond. Het zag er behoorlijk griezelig maar vooral doortrapt uit. De grote viool hing immers boven tafel en er zaten handboeigespen op de stoelleuningen. Dasios, Graecus, Neusje, Solar en Ari namen naast de andere plaats en schonken zich wat lekkers in tot het moment dat Hugo de parkmanager binnen kwam.

Iedereen werd stil en Hugo nam het woord. Aanwezigen, en er viel een stilte, welkom in het spookslot en meteen sloten de handboeigespen zich. Na dagen van listen, bedrog, verraad en stiekume bijeenkomsten is het gedaan met de goedjes. Wij de slechtjes, Voetbalp10, Dutchgirl, Nissassaa en Kalgar, hebben gewonnen en nemen de Efteling compleet over.

Verzet is zinloos dus stop met proberen, het is gedaan met jullie!!

De slechtjes sloten zich aan naast Dutchgirl en keken vrolijk toe hoe de goedjes werden veranderd in voorwerpen en ze vanaf dan niet meer konden dwarsbomen.

De viool speelde voor de laatste maal zijn balade:
Dasios is O.J. Punctuel de secretaris van de koning, maar ik verander jou in een pot met honing!!

Graecus is Polle de keukenhulp, maar ik maak van jou een mooie glazen stulp!!

Neusje is de Fakir en beste tuinman van het park, maar ik verander jou in een pot met kwark!!

Solarwolf is Pardulfus, Koning van Symbolica het nieuwe land, ik maak van jou een lap mooie kant!!

Arichibi is Pardijn, de dochter van de Koning, maar ik verander jou in een mooie nieuwe woning!!
 

DeletedUser27427

Gast
Sorry, ik was alweer ergens naartoe en dacht dat ik eerder terug zou zijn. Zo te zien had ik de DL nog kunnen halen ook.
 

DeletedUser18003

Gast
:< ̄`ヽ、       / ̄>
 ゝ、  \ /⌒ヽ,ノ  /´
   ゝ、 `( ( ͡° ͜ʖ ͡°) /
     >     ,ノ
     ∠_,,,/´”

░░░░ / \░░░░
░░░ /---- \░░░
░░ /( ͡° ͜ʖ ͡°)\░░░
░ / _______\░░

░░░░░░░░░░░░▄▄▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▄▄▄▄▄
░░░█░░░░▄▀█▀▀▄░░▀▀▀▄░░░░▐█░░░░░░░░░▄▀█▀▀▄░░░▀█▄
░░█░░░░▀░▐▌( ͡° ͜ʖ ͡°)▐▌░░░▀░░░▐█░░░░░░▀░▐▌( ͡° ͜ʖ ͡°)▐▌░░█▀
░▐▌░░░░░░░▀▄▄▀░░░░░░░░░░▐█▄▄░░░░░░░░░▀▄▄▀░░░░░▐▌
░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀█░░░░░░░░░░░░░░░░░░█
▐█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▌░░░░░░░░░░░░░░░░░█
▐█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▌░░░░░░░░░░░░░░░░░█
░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▄░░░▄█░░░░░░░░░░░░░░░░░░█
░▐▌░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀███▀░░░░░░░░░░░░░░░░░░▐▌
░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄░░░░░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░░░█
░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄▄▄▀▀░░░░░░░░░░░░░█
 

DeletedUser25006

Gast
Rollen:

Ton van de Ven is ontwerper van de Efteling en praktisch altijd daar om te ontwerpen, knutselen en uitwerken. Soms moet je er even tusssen uit. Daarom kun je één keer dit potje even op reis voor een verhelderende wandeling. Bij een ontvoeringspoging tijdens je afwezigheid kan bij terugkomt de Eftelingklok je een ontvoerder vertellen (geen zekerheid gegarandeerd). Geef je afwezigheid voor de DL aan middels PM aan de parkeigenaar.

De heks van de waterlelies laat de lelies elke nacht onder begeleiding van het kikkerorkest dansen in het maanlicht. Als heks dien je aan te geven voor welke nacht je je levensdrankje wil inzetten voor de ontvoering (lunch) om de speler te behouden zodat hij of zij kan genieten van de waterlelies. Is er geen lunch, ontvang je het drankje terug. Wie je hebt gered krijg je niet te horen.

Assepoester is een van de inwoners van het sprookjesbos en kent het park uit haar duimpje.

Roodkapje is een van de inwoners van het sprookjesbos en kent het park uit haar duimpje. Ze houdt van koekjesbakken en gaat graag op bezoek bij oma.

De fakir is een van de magische inwoners van het sprookjesbos, met zijn fluitspel zet hij alle rode bloemen in bloei, en daarna de gele. De fakir is de beste tuinman die de Efteling zich maar kan wensen.

Pardulfus is de koning van het nieuwe rijk Symbolica en woont in paleis hartenhof. Je bent zeer vriendelijk en altijd blij en aardig tegen je inwoners.

Pardijn is de dochter van koning Pardulfus en woont in paleis Hartenhof in Symbolica, ze is de beste vriendin van Pardoes en troonopvolgster van het rijk Symbolica.

Polle is de keukenhulp in paleis Hartenhof, met zijn kennis over ingrediënten en kruiden kan hij een speler met een hapje vergiftigen (beulen). Beulen doe je in het topic.

Belletje Bel is het hulpje van Pardoes maar kan iedereen in nood redden. Je kunt elke nacht één speler beschermen voor de lunch. Je krijgt niets te horen over de uitwerking en je kan niet jezelf beschermen. Ook mag je niet 2x dezelfde persoon achter elkaar beschermen.

O.J. Punctuel is de lakei en secretaris protocolair van koning Pardulfus. Hij houdt alles nou lettend in de gaten en kan daarom andere van een visioen voorzien. Stuur voor een DL in wie de rol van wie krijgt te horen, dus A ziet B. Je krijgt zelf geen informatie over het visioen en mag geen visioenen versturen aan bewezen spelers.

Pardoes is de Tovernar van de Efteling en heeft bijzondere krachten. Pardoes kan één keer een verbannen speler (lynch) terughalen in het spel waarbij deze een nieuwe rol krijgt. Stuur voor de DL in of je je magische kracht wil gebruiken. Treft het een slechtje, dan werkt je kracht niet en raak je deze evengoed kwijt.

De sprookjesboom kent vele sprookjes en zit vol met kennis. Als wijze boom kan je éénmalig aan de spelleiding een bepaalde vraag stellen, bijvoorbeeld hoe veel spelers een bepaalde rol hebben. De vraag moet met ja, nee of een getal te beantwoorden zijn. Vragen als: Is piet wolf? Zijn niet toegestaan.

Het Wit Wief is een geest bekend van Baron 1898 als enge geest die alles saboteert en kan elke DL de speciale acties van iemand laten mislukken. Als je bv voor DL 1 instuurt om een speler te saboteren, dan zal de speler tijdens DL 1 en op dag 2 geen speciale acties meer kunnen doen. Stuur dus naar de spelleiding wie je wil saboteren. Spelers krijgen niet te weten waarom hun acties mislukken als daar meerdere mogelijkheden voor zijn, en sommige speciaaltjes, zoals het orakel, hoeven niet eens te merken dat hun acties mislukken. De sabotagewolf kan niet twee keer achter elkaar dezelfde speler saboteren.
Als hij een burger probeert te saboteren, komt deze achter de identiteit van de sabotageweerwolf!

Hugo was een van de bokkenrijders die brabant en limburg bestokten met plunderingen en vernielingen. Echter heeft Hugo het huis van god ooit geschonden en zal sinds dien nooit meer rust vinden. Je kan elke dag 2 spelers beschermen tegen gezien worden door zienende rollen.

Pantagor is een slechterik binnen de Efteling. Samen met je mede slechtjes/wolven probeer je inwoners uit de Efteling te ontvoeren om deze te laten veranderen in een voorwerp.

Rattar is een slechterik binnen de Efteling en het hulpje van pantagor. Samen met je mede slechtjes/wolven probeer je inwoners uit de Efteling te ontvoeren om deze te laten veranderen in een voorwerp.
 
Bovenaan