• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Kaatsheuvel #207 - De Efteling deel 2

DeletedUser25006

Gast
Afscheidsbrief Gekko:

Beste iedereen

Dit zat er jammer genoeg aan te komen, wel tof dat ik een tweede kans kreeg (voor de kijkers van de Belgische Mol: ik lijk wel gewoon Hans! :eek:).
Neen, dat was geen verborgen hint die jullie kunnen gebruiken om iemand te lynchen, Wolven.
Ik denk dat jullie wel weten wie ik verder nog verdacht vond...

Groetjes
Heks van de Waterlelies|Pinokkio
 

DeletedUser21575

Gast
De hele pot verdiend dit niet.
Wist je dat buiten alle gecensureerde stukken op de klaagmuur ook een hoop het niet eens halen?
Zo deed ik vandaag weer mijn best en heb ik 36 items voor de klaagmuur, maar denk je dat die er op gaan? Ik denk het niet.

Censuur op een klaagmuur an sich is al apart. Want iedereen kan alles op de klaagmuur gooien, dus je moet vanaf moment 1 al alles met een korrel zout nemen.
We hebben zieners / orakels in de pot die hun rol ondersteund moeten hebben, maar alles wat er aan feedback of communicatie plaats kan vinden wordt gecensureerd.

We mogen niet netwerken, dus die visioenen kunnen nooit aan het licht komen, tenzij iemand ze zelf in de pot zet en wolvenvoer wordt. GG.
De klaagmuur zou juist de plek moeten zijn waar je dit soort dingen kwijt kon, je kan het als speler dan zelf vertrouwen of niet. Nu is de balans ver te zoeken.

De spelleider geeft zelf aan dat we alles op de klaagmuur mogen zetten en dat het eventueel met censuur geplaatst wordt.
Klaagmuur:
In prive naar spelleiding met duidelijke vermelding dat het voor de klaagmuur is. Alles komt erop maar kan gecensureerd worden.
Volgens de spelregels bij de start wordt alles dus geplaatst. Met censuur, maar het wordt dus iig wel geplaatst.

Wanneer je dan je best doet om leuke dingen te verzinnen om bij te dragen aan de klaagmuur die grote kans hebben om niet te eindigen als 'XXXXX'. Wordt het opeens niet meer toegestaan. Ik kreeg zojuist een melding van de spelleider dat hij de regels midgame gaat wijzigen.

Waarom zit die muur er dan in? Spelgerelateerde zaken worden doodgecensureerd, je kunt hem niet tactisch inzetten, niet-spelgerelateerde zaken worden niet toegelaten. Waarom is de muur er dan uberhaubt?
#durftevragen #klagenoverdeklaagmuur
 

DeletedUser21575

Gast
En ik zou het bijna niet willen zeggen, want dan geef ik de spelleider een reden om me dood te laten vallen. Maar met het gebrek aan zichtbare wolven in deze pot zou ik bijna roepen dat er sprake is van ZXXXX XXXX.. Het zou wat voor de spelleider zijn om als parkeigenaar gewoon de paspoorten af te pakken..
 

AriChibi

Hydra
Dus jij denkt oprecht dat Neus achter de lunch op Aeneas zit? Verklaar je nader aub. Ik ben nieuwsgierig naar elke theorie die ons vandaag verder kan helpen.
Joël luncht altijd expres Roy om m te kloten x). Ik weet voor de rest ook niemand die het een goed idee vindt om hem zo vroeg al te lunchen, tenzij het ofc een nieuwerd is die niet sportief luncht.

Gezien de reacties op mij though acht ik de kans dat t voetbal of kalgar is weer wat kleiner.
 

DeletedUser25006

Gast
Afscheidsbrief Heart:

Worth it, heb lekker geslapen. Lynch dutch nu maar gewoon :p

Pardoes out
 

DeletedUser21575

Gast
Afscheidsbrief Heart:

Worth it, heb lekker geslapen. Lynch dutch nu maar gewoon :p

Pardoes out
Ja laten we de BM lynchen omdat jij met oogkleppen op speelt x)

Joël luncht altijd expres Roy om m te kloten x). Ik weet voor de rest ook niemand die het een goed idee vindt om hem zo vroeg al te lunchen, tenzij het ofc een nieuwerd is die niet sportief luncht.

Gezien de reacties op mij though acht ik de kans dat t voetbal of kalgar is weer wat kleiner.
Seems legit enough. Ik heb anders ook geen ander idee buiten blanke XXXX. (als ik te veel zwarte zeg dan komt mevrouw Simons langs.. )
 

DeletedUser27427

Gast
Joël luncht altijd expres Roy om m te kloten x). Ik weet voor de rest ook niemand die het een goed idee vindt om hem zo vroeg al te lunchen, tenzij het ofc een nieuwerd is die niet sportief luncht.

Gezien de reacties op mij though acht ik de kans dat t voetbal of kalgar is weer wat kleiner.
Of jij hebt Aeneas geluncht en plaatst nu een makkelijke verdenking op Neus. Ik denk niet dat je met zoveel zekerheid iets over die lunch kan zeggen. Er zijn er wel meer, ook buiten de nieuwe spelers, die niet per se standaard heel sportief lunchen.
 

AriChibi

Hydra
Of jij hebt Aeneas geluncht en plaatst nu een makkelijke verdenking op Neus.
Dan had ik dat op de dag zelf wel gedaan, niet een aantal dagen later. Ik was de eerste dagen nog bezig met voetbal plagen.
Ik doe de meest gekke dingen op voorbedachte rade, maar je moet me nu ook niet gaan overschatten x)
 

DeletedUser25006

Gast
I.v.m. de vreselijke inactiviteit schuift de DL op naar 22:30u.
 
Bovenaan